Monesti olen kyseistä tuotetta pohtinut arkikäyttöön, mutta parin kerran jälkeen hylännyt sen, koska se ei ole syötävän oloista?
Miten soijarouhetta saisi käsiteltyä ja maustettua jotta se soveltuisi esim. makaroonilaatikkoon jne. vastaaviin ruokiin jauhelihan asemasta?
Olen tässä ennen eläkeikääni alkanut vähentämään ruuan määrää ja keventänyt sitä, mutta edelleen tuo soijarouhe jotenkin houkuttaa jo sen säilyvyydenkin syystä , mutta en saa siitä suuhun sopivaa aikaan.
Ohjeita siis kaipailen.
Soijarouheeseen makua?
Anonyymi-ap
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Pyörittele pannulla kuivana öljyssä ja mausteissa lisäten vettä vähän kerrallaan sopivasti niin tulee hyvää.
- Anonyymi
Ok. testaillaan asiaa.
- Anonyymi
Soijakastiketta myös mukaan
- Anonyymi00006
Tätä tyyliä olin tulossa itsekin neuvomaan. Reilusti mausteita (esim. grillimauste) kuivan rouheen joukkoon, sitten reilusti soijakastiketta, sitten vasta lisäilee vettä pienissä erissä. :)
- Anonyymi
En oikein uso että hyvää tulee. Mut voishan tuota kokeilla.
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564