Laitampas Hokat boikottiin.
Itkonen värkkää mainosvideoita.
Meni tunteisiin, riitti. Mainostaminen ei miun juttu.
Hommaan Sauconyt.
HOKA höpsöttelijä Itkonen meni tunteisiin
23
292
Vastaukset
- Anonyymi
Hokat sontaa. New Balance maantiekiiturin valinta.
- Anonyymi
Pyramideilta rovaniemelle juokseva Hoka ukkoja.
Lähteekö itkonen reikkaan tekee Hoka videon?- Anonyymi
liika pienet hokat.
Ai että tulee rankkaa.
Sauvat mukana onneksi.
Oppi sepon virheistä.
- Anonyymi
Nyt loppui ukon seuraaminen Hoka huorausta ei kestä katsoa.
- Anonyymi
Tympeitä Hoka ukkoja. Nyt loppui seuraaminen.
- Anonyymi
ukko nauraa matkalla pankkiin teijän kommenteille
- Anonyymi
Eetu ja Sepi seuraavaksi Hoka paijjaan. Ai että. Nautitaan.
- Anonyymi
Itkonen kehui videolla Hoka Speedgoat kenkää, kammottava tohveli. Sain kisasta palkinnoksi. Tarkoitettu läskeille polku patikointi nylkyille, juoksun kanssa ei mitään tekemistä.
- Anonyymi
onko ukko lukenut Aki Nummelan kirjan?
- Anonyymi
Ukko ei viisaampien oppeja kaipaa. Opettelee kaiken kantapään kautta ja valistaa kuulijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko ei viisaampien oppeja kaipaa. Opettelee kaiken kantapään kautta ja valistaa kuulijoita.
ukko jakaa virheellistä tietoa. Savetteja laittaa vessoihin ja Metsähallitus parkuu perään.
- Anonyymi
Peruin tilauksen. Mainos ukkoja nykyään.
- Anonyymi
eikä se oo pöllömpi tää mun uus pipokaan.
Taitaa olla estrogeeniä ukko täynnä.
- Anonyymi
Miulaki meinas mennä tunteisiin.
Ei jatkoon. - Anonyymi
Ukolla videolla Hokan pipo päässä. Puhuu juokulenkeistä vaikka kävelee lenkistä pitkiä pätkiä. Tekniikka näyttää ihan hirveältä. Suosittelen painon pudotusta, (herkkujen vähentäminen) tekniikka drillejä sekä vaudikkaampaa juoksua kerran viikossa niin tulee mahdollisesti jotain kehitystä myös "juoksussa".
- Anonyymi
Ei ukko juokse ollenkaan.
Höpöttelee vaa
- Anonyymi
Ukkelia hotsittaisi jo konvehtihaaste. Montako rasijaa mänee kerralla?
- Anonyymi
Ukko laihiksella.
Ei rentoo.
- Anonyymi
Olisi pitänyt kysyy hoka vai altra
- Anonyymi
Alota aamusi metsäpolulla
https://www.sipoo.fi/palvelu/kuntopolut-ja-luontopolut/ - AnonyymiUUSI
Maksaako Hoka videoista? Ei näy kaupallisen yht.työn merkkiä tubessa.
- AnonyymiUUSI
Miksei ukkelilla ole Hoka apinapaijaa?
- AnonyymiUUSI
Ukolla karvaa selässä riittävästi, tunnistetaan kyllä apinaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374