se vastustaa jopa elättäjiensä toimeentuloa;
"oppipojan tontin rakentajalle ei herunut edes poikkamislupaa"
kirjkoittaa lapinkansa.
virkamies on raaka;
12
143
Vastaukset
- Anonyymi
Laiton toiminta on laitonta ja nyt se loppuu.
- Anonyymi
Olet oikeassa, virkamiehet tekevät niin paljon laittomuuksia, että ne todennäköisesti lopetetaan kokonaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, virkamiehet tekevät niin paljon laittomuuksia, että ne todennäköisesti lopetetaan kokonaan...
Niin se on. Näissä rikollista majoitustoimintaa harjoittavissa on monta viranhaltijaa ja päättäjää. Laiton on laitonta eikä muuksi muutu.
- Anonyymi
huumissa kkok juttu ja lapset myy huumeita korruptioo rehoittaa airnb
- Anonyymi
rotta jos ei maks huume velkoja puukkoa keuhkoo.
- Anonyymi
tpetaan lapset yms..
- Anonyymi
lähteeks sitten henki myös sinulta...
- Anonyymi
ei lähe sulta se nyt lähtee
- Anonyymi
kiitos että myönnät tuhoutuvasi pskanjauhamiseen ja valehtelemiseen....
hyvää matkaa hlvttiin................
- Anonyymi
Oppipoika kärsi aikoinaan pahoista huoneilmahäiriöistä, eli luulisin, että koko maapohja tulisi puhdistaa. Ei tontille muuten voi rakentaa, se on todellinen terveysriski.
- Anonyymi
Nut tuulla iiso vaali ja kaikki jokka kannatutus airinbnb kasi ylos
- Anonyymi
Sitten nämä laitonta majoitusbisnestä touhuavat ulisevat, että huoneenvuokralaki yhyy omaisuudensuoja yhyy kyllä minä saan yhyy ja mitä se haittaa. Mistä ovat sellaisen ajatuksen saaneet päähänsä, että toiminta olisi tähän asti ollut laillista ja sitä oltaisiin nyt muuttamassa laittomaksi? Ei, ei ja ei. Se on ollut koko ajan laitonta mutta kaupunki antoi asian olla ainakin viisi vuotta ja nyt puuttuu toimintaan. Vihdoinkin.
On muuten kokoomus Alaojineen ja Suopajärvineen ollut nyt hiljaa. Ähäkutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398