Olen huomannut, että susi havaintoja on nähty Kemijärvellä. Mielenkiintoista tietää, mistä tämä johtuu?
Tietääkö kukaan, mistä sudet tulevat Kemijärvelle?
12
799
Vastaukset
- Anonyymi
Fakta: Pöly, jota siivoat kotoasi, on suurelta osin kuollutta ihoa.
- Anonyymi
Kelloniemi kasvattaa susia.
Kaikki hänen puheensa on sutta ja sekundaa.- Anonyymi
Ei ole susi eikä lammas vaan suoraselkäinen leijona.
- Anonyymi
Venäjällä on niin vahva kanta, että pikku hiljaa leviävät myös sisämaahan suomen puolelle.
- Anonyymi
Kepulaiset ovat susia 🔥
https://kansallinen.fi/tuote/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/ - Anonyymi
Torvinenhan on ollut susi lampaan vaatteissa jo vuosia. Rovaniemeltä heitettiin mäkeen ja pelastautui tänne.
- Anonyymi
Tulevat ilmaisen riisipuuron perässä
- Anonyymi
Näyttää tuo poliittinen susikanta kasvavan enemmistön hyväksymänä toimintana.
Kannattaisiko tuohon puuttua ennen kuin on liian myöhäistä? - Anonyymi
Kotitalouksien uudet Biokompostit houkuttaa. Susilla on seisova pöytä.
- Anonyymi
Jospa osa tästä eteläisestä "Sibbo-Vargarna"-populaatiosta olisi siirtynyt kemijärvelle?
- Anonyymi
Kyllä nuo sudet ovat ihan Kemijärveltä. Liikkuvat laumassa, jossa tyhmyys tiivistyy. Eletään omassa kuplassa. Syötetään tähteet äänestäjille ja itse pidetään fileet. Merkkaavat omat reviirinsä. Peloittelevat heikompi taakseen, ja kusevat toisten kintuille. Persut ja taantumukset kemijärveläiset toimivat noin.
- Anonyymi
Kepuhukka on pahin susi mitä tiedetään. Vienyt mummoilta ja vaareilta turvallisen varmat taksikyytitkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70896- 115885
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736