Olen huomannut, että susi havaintoja on nähty Kemijärvellä. Mielenkiintoista tietää, mistä tämä johtuu?
Tietääkö kukaan, mistä sudet tulevat Kemijärvelle?
12
640
Vastaukset
- Anonyymi
Fakta: Pöly, jota siivoat kotoasi, on suurelta osin kuollutta ihoa.
- Anonyymi
Kelloniemi kasvattaa susia.
Kaikki hänen puheensa on sutta ja sekundaa.- Anonyymi
Ei ole susi eikä lammas vaan suoraselkäinen leijona.
- Anonyymi
Venäjällä on niin vahva kanta, että pikku hiljaa leviävät myös sisämaahan suomen puolelle.
- Anonyymi
Kepulaiset ovat susia 🔥
https://kansallinen.fi/tuote/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/ - Anonyymi
Torvinenhan on ollut susi lampaan vaatteissa jo vuosia. Rovaniemeltä heitettiin mäkeen ja pelastautui tänne.
- Anonyymi
Tulevat ilmaisen riisipuuron perässä
- Anonyymi
Näyttää tuo poliittinen susikanta kasvavan enemmistön hyväksymänä toimintana.
Kannattaisiko tuohon puuttua ennen kuin on liian myöhäistä? - Anonyymi
Kotitalouksien uudet Biokompostit houkuttaa. Susilla on seisova pöytä.
- Anonyymi
Jospa osa tästä eteläisestä "Sibbo-Vargarna"-populaatiosta olisi siirtynyt kemijärvelle?
- Anonyymi
Kyllä nuo sudet ovat ihan Kemijärveltä. Liikkuvat laumassa, jossa tyhmyys tiivistyy. Eletään omassa kuplassa. Syötetään tähteet äänestäjille ja itse pidetään fileet. Merkkaavat omat reviirinsä. Peloittelevat heikompi taakseen, ja kusevat toisten kintuille. Persut ja taantumukset kemijärveläiset toimivat noin.
- Anonyymi
Kepuhukka on pahin susi mitä tiedetään. Vienyt mummoilta ja vaareilta turvallisen varmat taksikyytitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822068Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161734Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1741408Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071359Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261205En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001