hjälppii.. Mieheni ei hoida ihoaan oikeastaan mitenkään ja olen ajatellut käydä ostamassa hänelle joitan ihonhoito aineita mutta mitä? Eli hänelle tahtoo tulla finnejä, välillä enemmän, välillä vähemmän. Iho on rasvainen ja kasvoissa paljon suurentuneita ihohuokosia. Budjetti ei ole suuri joten en voi mitään ykkös tuotteita lähteä metsästämään. KIITOS jos jollain on laittaa vinkkiä :) (ps. tietysti on tämä clerasil-sarja, pitäisikö ihan sillä aloittaa? löytyykö siltä sarjalta kasvovettä joka pienentäisi ihohuokosia??)
finnit,rasvainen iho ja suurentuneet ihohuokoset..
8
8037
Vastaukset
- samavika
Nivea for men Double Action face wash - pelaa minulla. samat ongelmat.
pitää finnit pois ja rauhoittaa ihon.- avovaimo..
kiitos vinkistä!! tuota ostankin heti kun kaupungilla käyn! (lähikaupasta tuskin löytyy..)
- entinen finninaama
möllerin omega kapseleita. NE AUTTAA!!!
- matiketope
Miehesi voisi myös kuoria kasvot kerran viikossa, kuten me naisetkin teemme. Clerasilia en suosittele puhdistukseen, kuivattaa ihan kauheesti. Usein finnit johtuvat ihon kuivuudesta, jolloin iho pyrkii kosteuttamaan itseään lisäämällä talin tuotantoa. Muista siis ostaa miehellesi myös kasvorasva, jota hän voisi käyttää aamuin illoin, aina kasvojen pesun jälkeen. Ihon rasvaisuuteen auttaa usein rasvaus =) Suosittelen kasvorasvaksi Nivea softia. Maksaa noin 3-4 euroa kappale, ja on toimivaa.
- matiketope
Ja ihan hyväksi kuorinta-aineeksi olen todennut Herbinan. Maksaa muutaman euron, on siis edullista.
- se on paha
äläs nyt ainakaa osta clerasilia se on huono eikä ainakaan paranna mitään !!!!
- Clerasil
Ihan hyvin näpyt piti minulla kurissa. Ainakin se sininen kasvoveden tapainen aine.
- Jenny
myös katsomassa lauttasaaren www.Cosmarissa.fi (OUTLET) isokaari 4 jos mahdollista, Academien eteeristä öljyä rasvaiselle iholle. Siellä on kaikki -40% edullisemmin ja merkki tuotteita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237