Joku vika joka on palstalla rikki?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mitkä tietyt keskustelut ovat kadonneet?
- Anonyymi
Ainakin yksi keskustelu, jossa käsiteltiin muuttuneita liikennesääntöjä, on kadonnut. Varmaan muitakin on.
- Anonyymi
Saman havainnon tein, keskusteluita on kadonnut. Muistan ainakin Sigman mittaria ja rengaskokoa koskeneen.
Tällä sivustollahan on toistuvasti ongelmia vanhenevien varmenteiden kanssa, ei taida ylläpito olla parasta A-ryhmää. - Anonyymi
Ne vaihtaa välillä paikkaa tonne Uusimmat kommentit osioon (mikä tost yläältä valitaan), tai piiloutuu alas, tai jopa toiselle sivulle ja näin edes päin ainakin mitä mie oon huomannu.
- Anonyymi
Ja joskus joku uusi viesti katoaa useiden sivujen kaukaisuuteen kuin piilotettuna.
Joskus niitä piilotettuja löytää vain suomi24 hakukoneella mutta eivät näy itse palstalla ollenkaan vaikka kahlaisit kaiken läpi kaikki sivut. - Anonyymi
Kadonneet viestit eivät löydy mistään. Ovat siirtyneet bittien taivaaseen.
- Anonyymi
Niitä katoaa joka palstalta. Jos aihe tai sen käsittely miellytä moderaattoria saa lasti mennä Iiro lastimies
- Anonyymi
Ihan asiallisiakin viestejä on kadonnut. Taisi joulukuun alkupuolella olla jokin häikäle järjestelemässä ja sen myötä katosi paljon viestejä.
- Anonyymi
... ja katosi kokonaisia keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656