Huomenna 05:35 Mustafe lukee Hauhion virheen.
Kaikki juoksijat taajuudelle.
Hauhion Virhe
17
247
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Hokat?
- Anonyymi
Riisu ruojut jalastas !
mala onpi Linnamme - Anonyymi
Hokat on keski-ikäisille ylipainoisille taviksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hokat on keski-ikäisille ylipainoisille taviksille.
Tunnistin kuvauksesta itseni,,siksi mulla Hokat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistin kuvauksesta itseni,,siksi mulla Hokat.
Siinä tanner jyskyy ja aitaa kaatuu, kun suolen juoksijat makoilee montuissaan Hokat jaloissa !
- Anonyymi
Tuolloin ei juostu turhaan
- Anonyymi
NATO
on aviomiehen motorisoitu sisar - Anonyymi
Jos Tuntematon 4 tehdään, pitää se toteuttaa pelkästään naisten voimin. Kyllä slobot säikähtää.
- Anonyymi
Topi Borgin lukema papin puhe oli paras. Siinä oli jotain autenttista, oikeaa jännitystä.
- Anonyymi
Kyseessä on Hauhia, ei Hauhio
- Anonyymi
Seela Sella, aivan upea suoritus.
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-72694822
Hyvin Mustafe eläytyy tekstiin, vaikka onkin aamuyö ( ja vihulaiset sun muut persut vaanii) - Anonyymi
Lukeeko kannestakanteen Afrikan talvileirillä, jonne ovat matkaamassa ?
- Anonyymi
Linnankutsujen komein pari, Natalia ja Mustafe.
- Anonyymi
Jaa, molemmilla rumat kasvot, ei mahda mitään.
- Anonyymi
Heei, työ sankarpoijjaat ulkona, nyt pakit ketjuun !
- Anonyymi
Tuota ennen Rokka lausuu Koskelalle
tiiät sie, jot myö hävitää tää sot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1343896Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83299Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai382907Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122812Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1372479- 502114
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131202Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139