Siis meitähän yhdistää lähes ultimaalinen yhteinen arvomaailma ja asenneilmasto.
Ollaanko me mahtavuutta palstaystävinä?
20
204
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota joo, heti alkoi karsastamaan. Jättäydyn tästä nyt pois, mutta kiitos kysymästä.
En tiedä arvomaailmasta, mutta palstailu se taitaa introverttejä yhdistää.
- Anonyymi
Kyllä se noin on mitä kirjoitit introverteistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se noin on mitä kirjoitit introverteistä.
Ei mun mielestä introverttiyttä, jos haluaa jakaa eteenpäin kaiken. Voisinhan mä mennä vaikka torille puhuun näitä, mutta oisin varmaan aika äkkiä jossain pöpilässä. Että parempi tänne. Mä en ymmärrä tätä yksityisyys puhetta. Jos joku haluaa kertoo niin kertokoon, kunhan ei nyt muiden asioita jaa, eikä pankkitunnuksiaan.
Sorry en päässyt eilen tänne, ei sivusto auennut mulle.
- Anonyymi
Ystävyys on liian vahva termi, tuttavuus pikemminkin. Kai täällä keskimäärin parhaiten viihtyy kotihiiret tyypit ja ne muunlaiset muualla?
EE- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja ne muunlaiset nauttii elämästään enemmän. On seksiä ja kaikkea.
Enpä tiedä. Usein ihmiset jotka jatkuvasti menee touhottaa ei juuri nauti elämästään ja siksi täyttää elämänsä vaikka millä, ettei ehdi pysähtyä miettimään sitä asiaa. Kun on jatkuvasti kädet täynnä, tuntuu kuin olisi elämää vaikkei se ruokkisi muuta, kuin kiireentunnetta.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä. Usein ihmiset jotka jatkuvasti menee touhottaa ei juuri nauti elämästään ja siksi täyttää elämänsä vaikka millä, ettei ehdi pysähtyä miettimään sitä asiaa. Kun on jatkuvasti kädet täynnä, tuntuu kuin olisi elämää vaikkei se ruokkisi muuta, kuin kiireentunnetta.
EESama se on noilla joukkohurmaajilla, uusi uuden perään. Kuollu elämä ilman valloituksia.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se on noilla joukkohurmaajilla, uusi uuden perään. Kuollu elämä ilman valloituksia.
EETuli korona, se näytti ihmisille sen miten tyytymättömiä ovat elämäänsä. Oli moni kotiin kuolla ja erojakin tuli. Ei ihmiset onnellisia ole, jos ne ei kykene paikallaan elämästä nauttimaan.
EE Anonyymi kirjoitti:
Tuli korona, se näytti ihmisille sen miten tyytymättömiä ovat elämäänsä. Oli moni kotiin kuolla ja erojakin tuli. Ei ihmiset onnellisia ole, jos ne ei kykene paikallaan elämästä nauttimaan.
EEMutta sellaista se on, kun on luonteita niin erilaisia. Toiset ovat luonnostaan puheliaita, ja sählää ympäriinsä. Toiset sitten enemmä paikallaan, eikä puhu, mutta huomaa sitäkin enemmän kaikkea ympärillään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta sellaista se on, kun on luonteita niin erilaisia. Toiset ovat luonnostaan puheliaita, ja sählää ympäriinsä. Toiset sitten enemmä paikallaan, eikä puhu, mutta huomaa sitäkin enemmän kaikkea ympärillään.
On se sitäkin, mutta on siinä sitäkin että tyhjää elämää ei osata tehdä muutoin kun täyttäen erilaisilla tehtävillä. Pakenemista hiljaisesta tai ahdistavasta kodista, paikasta mikä luilis olevan levon tyyssija.
Mutta joo. Kukin tavallaan. Mä nautin hetkistä eniten kun saan olla paikallaan ja havaita ihania juttuja ja oivalluksia mitä ei juostessa edes huomaa. 😊
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se sitäkin, mutta on siinä sitäkin että tyhjää elämää ei osata tehdä muutoin kun täyttäen erilaisilla tehtävillä. Pakenemista hiljaisesta tai ahdistavasta kodista, paikasta mikä luilis olevan levon tyyssija.
Mutta joo. Kukin tavallaan. Mä nautin hetkistä eniten kun saan olla paikallaan ja havaita ihania juttuja ja oivalluksia mitä ei juostessa edes huomaa. 😊
EEMitenhän ennen ne luonteet pärjäsi, kun ei ollut tällaista tarjontaa ja kulttuuria? Luulen, että ihminen oikeasti ei ole mikään juoksija säätäjä sählä, nykyinen maailma on vaan antanut pakoreittejä ja muokannut ihmisistä kilpajäniksiä. Jotka sitten kuolee kun juoksut loppuu tai masentuu ylikierroksilla käydessään. Joskus tulee aika kun ravit on juostu ja on pakko tottua olemaan.
EE
- Anonyymi
Mahtavuutta 🤔😂
- Anonyymi
Näkisin että me ollaan sankareita kaikki kun oikein silmiin katsotaan.
- Anonyymi
Ehdottomasti. -ap
- Anonyymi
Sori, mutta hädintuskin tuttavia ollaan, satunnaisia vastaantulijoita ja kassajonossa höpöttelijöitä lähinnä
- Anonyymi
Ei me sua mukaan laskettukaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me sua mukaan laskettukaan :)
Oikein laskettu :)
- Anonyymi
Kaik laskettaan 🙂 -ap
- Anonyymi
Minulle tuottaa vaikeuksia hahmottaa, kuka mikin kukin on?
Jokuhan voi olla monena, minä vain yhtenä, ellen lähetä ilman signeerausta.
Vilma
Onhan tämä jonkinmoinen yhteisö. Yhteisestä arvomaailmasta en tiedä eikä pakko ole ollakaan. Hyväksyäkään ei ole pakko. Ymmärrys ja sietäminen jo on jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827