suostuisitko laihduttamaan muutamia kiloja jos hän pyytää pitäisit miehen tyytyväisenä
Nainen mitä jos tapaisit elämäsi miehen niin
58
535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne suostu - ne on katsos lihottaneet itsensä itseään varten, kuten meikanneetkin. Ei siihen saa mies puuttua. 😂
- Anonyymi
Itse miehenä ajattelisin, että se laihtuminen yhdessä tapahtuisi itsestään, ku yhdessä liikkuminen tuntuisi yhdessä mielekkäämmältä ja kylkiäisinä tulisi roppa kaupalla hyvää mieltä ja luonteet yhdistävät, ku ajatellaan samoin liikkumisen merkityksestä molempien terveyteen 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse miehenä ajattelisin, että se laihtuminen yhdessä tapahtuisi itsestään, ku yhdessä liikkuminen tuntuisi yhdessä mielekkäämmältä ja kylkiäisinä tulisi roppa kaupalla hyvää mieltä ja luonteet yhdistävät, ku ajatellaan samoin liikkumisen merkityksestä molempien terveyteen 🤗
Yleensä ihmiset tuppaavat lihomaan parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ihmiset tuppaavat lihomaan parisuhteessa.
Itsellä yksin ollessa tulee herkuttelua enemmän, toisten seurassa ei ole samanlaista tarvetta herkuttelulle. Huomannut vieraillessa ei ole samanlaista tarvetta syömisellä, toisinaan kieltäydyn jopa tarjonnasta, tyydyn veteen ja toivon jopa, että minua varten ei tarvetta varautua millään tarjonnalla. Ajattelen, et liike on lääke myös laihtumiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä yksin ollessa tulee herkuttelua enemmän, toisten seurassa ei ole samanlaista tarvetta herkuttelulle. Huomannut vieraillessa ei ole samanlaista tarvetta syömisellä, toisinaan kieltäydyn jopa tarjonnasta, tyydyn veteen ja toivon jopa, että minua varten ei tarvetta varautua millään tarjonnalla. Ajattelen, et liike on lääke myös laihtumiselle.
Sinulla noin. Yleensä ihmiset kuitenkin lihovat parisuhteessa, eivät laihdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla noin. Yleensä ihmiset kuitenkin lihovat parisuhteessa, eivät laihdu.
Asenne ratkaisee, jos molemmat haluavat herkutella ja antavat sille luvan niin senkun? Itse ajattelen toisin. Välillä voi herkutellakin, mut omasta kunnosta hyvä pitää huolta ja hyvä kuntoisena sitä jaksaakin päivät paremmin kuin huono kuntoisena.
Parasta olisi, että molemmat ajattelevat liikkumisen hyvänä asiana, eikä pakko pullana tai välttämättömänä pahana. Oikealla tavalla suhtautuessa liikkumiseen, antaa liikkuminen sitä myönteistä energiaa henkiselle minälle.
Sillai ajattelen ja toivon mukaan hänkin, jos itselleni vielä kumppanin joskus löydän? Ei voi tietää etukäteen, ymmärrys ja luottamus oltava yhteinen hyvät ja huonot puolet huomioiden. Elämisen arvot ym. samanlaisuus on hyvästä, silloin vähemmän turhia riitoja.
- Anonyymi
Anorektikot ei ole seksikkäitä
- Anonyymi
Kyllä laiha nainen on paras lihavat haisee ja hikoaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit naiset on seksikkäimpiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä välis haiset pskalle minkä painoisena tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä välis haiset pskalle minkä painoisena tahansa.
Sulla ollut kehno aamu? Koita huudella tuuliin ka räksyttää vääriin puihin, ehkä se siitä
- Anonyymi
Se ei olis mun elämäni mies siinä tapauksessa.
- Anonyymi
Heh, en helkkarissa. Saa luvan tykätä minusta sellaisenaan kun olen tai olla tykkäämättä. Minä jos kuka ärsyynnyn muovailusta. En itsekkään yritä muokata toista, itseohjautukoon kuten ohjautuu.
Mun näkemys on, että toisesta ei lähetä muokkaamaan sopivaa. Hän itse muovailee itseään, jos havaitsee tarvetta ja syytä. Ulkonäkö eritoten on mulla alue johon en halua puuttua, käytöksestä voin huomauttaa jos se on perseestä.
EE - Anonyymi
Jos kelpaa miehelle vasta kun on vähän laihempi vähän enemmän sitä tai tätä, ei suhde tule kestämään. Parempi vaan valita sellainen jolle kelpaa omana itsenään ja joka kelpaa itselle omana itsenään.
Jos taas vaikka seksihalut on muutamista kiloista kiinni, on edessä varmaa selibaattia ja huonoa seksielämää. - Anonyymi
Pitää alun alkaenkin valita sellainen puoliso, joka miellyttää niin silmää kuin sieluakin.
Toista ei pidä vaatia muuttumaan - tai se toinen voi vaatia sinua muuttumaan. - Anonyymi
En periaatteestakaan. Hän ei selvästikään minusta pidä, joten antaa olla.
- Anonyymi
Kyllä jos sinulla roikkuu vatsa lattiassa asti niin kyllä miehellä on oikeus vaatia laihdutusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos sinulla roikkuu vatsa lattiassa asti niin kyllä miehellä on oikeus vaatia laihdutusta
Siinä ei muutama kilo sitten auta paskan vertaa.
Saahan sitä vaatia mitä ikinä tahtoo. Saa myös todeta, että hei hei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä ei ole koskaan oikeus vaatia yhtään mitään, mitä tulee naisen kehoon. Ehdottaa toki voi, mutta et omista ketään vaikka olisitte yhdessä. Toinen laihtuu jos itse haluaa. Jos se ei kelpaa, hanki joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä ei ole koskaan oikeus vaatia yhtään mitään, mitä tulee naisen kehoon. Ehdottaa toki voi, mutta et omista ketään vaikka olisitte yhdessä. Toinen laihtuu jos itse haluaa. Jos se ei kelpaa, hanki joku muu
Mun puolestabi saa vaatia mitä tahtoo. Mulla ei kuitenkaan ole mitään velvollisuutta siihen vaatimukseen suostua. Menköön menojaan, jos ei kerta ole hyvä näin.
Ei se ehkä ole naisen elämän mies, jos naisen tulisi laihduttaa pitääkseen miehen (edes) tyytyväisenä. Mutta tottahan toiselta voi pyytää mitä vaan.
- Anonyymi
Millaisista naisista sinä pidät?
Anonyymi kirjoitti:
Millaisista naisista sinä pidät?
Ei liity aloitukseen mitenkään, mutta voin vastata, että monenlaisista. Olennaista on se naiseus, kaikki muu on sitten kahden aikuisen välistä sompaamista.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei liity aloitukseen mitenkään, mutta voin vastata, että monenlaisista. Olennaista on se naiseus, kaikki muu on sitten kahden aikuisen välistä sompaamista.
Niin no mä ajattelin, että pyytäisitkö laihduttamaan eli tykkäätkö pulskista tytöistä, mut joo.
Anonyymi kirjoitti:
Niin no mä ajattelin, että pyytäisitkö laihduttamaan eli tykkäätkö pulskista tytöistä, mut joo.
Olen hoikempiin päin, mutta pitkät parisuhteet on olleet sen osalta 50/50, niin ei se ole se merkitsevin tekijä.
- Anonyymi
En todellakaan laihduttaisi enkä huolisi sellaista kelle en kelpaisi sellaisenaan . Mutta jos ei tuollaista pyytelisi niin onnellisena ja yhdessä aktiviteetteja harrastaen laihtuisi varmasti !
- Anonyymi
Vain jos sinäkin suostut vetämään steroideja ja käymään salilla ahkerasti, että saadaan hinttikäsiisi vähän ruista.
- Anonyymi
4ikannatswksikkrsotyyssihsn bdkdbdfyikuinjoku SIm-rlämäprlikin...
pelaa herlpoimmallakin tasollajotain peliä,koskaon tarkoitus - Anonyymi
auto peleisrtä tyykkäävill
https://en.wikipedia.org/wiki/Driver:_San_Francisco Ville... Driver San Francisco - Anonyymi
NNAPAUKKUA,kRAZKI.. JOKU SANONTAAITTENkAR<ki: olio hauskasanontaja nauroi saeaeiawrijarappoin laskuvaeojoääkäeinaä
- Anonyymi
Laihduttamista vaativa mies päätyy kierrätyskeskukseen. Vaatikoon sieltä käsin äidiltään kaikenlaista urpoa.
- Anonyymi
Muutama kilo ois tervetullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama kilo ois tervetullut
Oisko ihan sama asia? Sivusta
- Anonyymi
Mies saa ihan itse pitää itsensä tyytyväisenä.
xLiner - Anonyymi
En ikinä!
- Anonyymi
Tuollaiselle miehelle voi käydä venäläistyyppinen putoamisonnettomuus.
- Anonyymi
Minusta aloitus oli aika ohut tai laiha
- Anonyymi
Se on tuo ylensyönti luullakseni vähän samaa kuin alkoholisimi. Sitä voi hillitä vain jos itse tahtoo ja on siihen sitoutunut. Ei se oikein toisen käskystä suju. Ehkä voisi pari päivää yrittää toisen mieliksi mutta sitten repsahtaisi. Ei ole tuollaista pyyntöä tullut kun olen normaalipainoinen.
- Anonyymi
Kyllä mä pitäisin rakkautena tuota jos olisin ylipainoinen. Mies varmaan tahtoisi, ettei tulis terveysongelmia.
- Anonyymi
Miten mies, joka ei edes pidä minusta, muka voisi olla "ekämäni mies"?
- Anonyymi
Täällä tehtiin joku pullukka katsaus.
- Anonyymi
Miten pullukkuus tähän aloitukseen liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pullukkuus tähän aloitukseen liittyy?
Hän ilmeisesti olettaa normaalipainoisten ja hoikkien naisten olevan aina valmiina laihduttamaan.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta laihtua kiloakaan, ja se on mies joka lähtee jos tollaisia ehtoja rakkaudelle asettelee. N32
- Anonyymi
Parasta ottaa ja hyväksyä se nainen sellaisena kuin hän on, pullukkana. Tai sitten olla ottamatta häntä ja valita hoikempi. Ikävä ruveta toista laihduttamaan tai painostamaan siihen.
Se saattaa olla sekä miehelle että naiselle harmillinen yllätys että seurustelun alussa toinen on normaali ja sitten yhdessäolon aikana lihoo kohtuuttomasti. Niitä joskus näkee ja hämmästyy. Minulle ainakin olisi aikamoinen takapakki jos 75 kiloinen mies parin vuoden kuluttua painaisi 85-90 kg. Siinä sitten kipuilisin, hyväksyäkö vai ei. - Anonyymi
Miks ei, kyl kai, niin on tehty ennenkin.
Laihdutan jo ja voit olla tyytyväinen jo nyt.😂 - Anonyymi
Kyllähän se arveluttais, jos miehen näköä haittaa naisen muutama extra-kilo.
Onko yritystä jo alkutahdeilka hallinnoida naisksndidaattia.
Ei jatkoon.
Mutta mieshän voisi käyttää psykologisia konsteja.
Lähdettäiskö katsomaan persiidejä?
Vilma - Anonyymi
Ensinnäkin,miksi mä normaalipainoisena alkaisin laihduttaa? Toisekseen "muutamia kiloja", jos tykkääminen on muutamista kiloista kiinni, niin ei ole kovin todellista tykkäämistä.
- Anonyymi
En laihduta yhdenkään toisen pyynnöstä. Itse aion pikku hiljaa pudottaa muutaman kilon pois.
- Anonyymi
Tuossa "muutamassa kilossa" se vitsi juuri onkin. Pyrkimys hetikohta hallinnoida naista.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa "muutamassa kilossa" se vitsi juuri onkin. Pyrkimys hetikohta hallinnoida naista.
VilmaEn minä tee mitään yhdenkään miehen toiveesta. Minulla on oma vahva tahto, enkä tee mitään vain miestä miellyttääkseni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tee mitään yhdenkään miehen toiveesta. Minulla on oma vahva tahto, enkä tee mitään vain miestä miellyttääkseni!
Sivusta totean, että minusta aija erikoinen periaate. Minullakin on vahva oma tahto, mutta kyllä mä silti teen paljon asioita miellyttääkseni ihmisiä, joista tykkään. Niksi on siinä, että maailmassa on aika vähän asioita, joilla on niin maan hitosti väliä mulle. Tottakai voin "joustaa" asioissa, joilla ei ole muutenkaan mulle yhtään mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että minusta aija erikoinen periaate. Minullakin on vahva oma tahto, mutta kyllä mä silti teen paljon asioita miellyttääkseni ihmisiä, joista tykkään. Niksi on siinä, että maailmassa on aika vähän asioita, joilla on niin maan hitosti väliä mulle. Tottakai voin "joustaa" asioissa, joilla ei ole muutenkaan mulle yhtään mitään väliä.
21:00
Kait riippuu, miten kommunikoidaan. Toinen jos osaa 'käsitellä', voi saada kohteensa vaikka pyrstö edellä puuhun.
Painonslennusvaatimushan on metafora ja k - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:00
Kait riippuu, miten kommunikoidaan. Toinen jos osaa 'käsitellä', voi saada kohteensa vaikka pyrstö edellä puuhun.
Painonslennusvaatimushan on metafora ja k21.00 jatkuu (karkasi niin sanotusti käsistä)
Uinka myöhemmin ilmenee uusia vaatimuksia ja edellytyksiä jatkoon.
Vilma
Emmeköhän elä aikuismaailmassa, emme hiekkalaatikolla.
En suostuisi. Laihdutan vain ja ainoastaan itseäni varten. Oletan miehen tekevän samoin. Hänen vartalonsa kuuluu hänelle, ei minulle eikä miehen tule minua miellyttääkseen tehdä keholleen yhtään mitään.
Yhdessä kuukaudessa voi laihtua korkeintaan luokkaa 2kg, joka kuulostaa suurelta määrältä, mutta tarkoittaa vain 1-2%. Yleensä laihduttelun tarve on 4-8 ämpärillistä, eli käytännöllisesti rumapainoiset ovat märehtineet itsensä pois parinvalintamarkkinoilta koko loppuiäkseen.
- Anonyymi
Ois kyllä mielenkiintoista nähdä kuva yläreisimiehestä.
Vilma
Eiköhän se titteli: "elämäni mies" siinä vaiheessa karise naiselta, kun tälläisiä pyydetään.
Nainen huomaa olevansa "haavekuva", ei ihminen...
Eli se siitä funktiosta...ei jatkoon. 👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964