Tänään en saanut heti unta, kun tulin töistä kotiiin. Pyörin sängyssä ja kun siitä nukkumisesta ei tullut mitään, niin nousin ylös, söin ja siivosin autotallin loppuun ja kävin kaupassa. Sitten uni maistuikin.
Näin unta, että kävelin jostain huitsinnevadasta kotiinpäin ja väsytti... toivoin, että voisimpa lentää...no kohta räpytin käsiä ja hittovie, lensinhän....lentelin matalalla ja tien päällä...etten eksyisi.. Sit tuli mäen takaa joku rekka ja säikähdin sitä, niin kohosin hiton ylös. No tietty putosin ja muksahdin maahan. Ei käynyt mitään, mutta en uskaltanut enää lentää, sitten menin johonkin taloon mukamas niinkuin kuselle... vessa oli varattu ja koputin oveen, hirmu ährääminen kuului vaan. Avasin ovea varovasti, niin siellä yks takavuosien naistenmies veti tumppuun reteesti, no pääsi nauru ja se huomas....Sit lopetti ja selitti jotain ihan liibalaabaa, mä vaan tuumin, että joojoo ja menin kuselle. Se kokoajan selitti ja selitti ja mä jo hermostuin, että anna olla...
No jostain syystä se ei antanut periksi ja kävi minuun käsiksi. Halusin, että tunkis sen kätensä p.rseeseemsä mielessäni ja niinhän se yks kaks tekikin ja mä häivyin.
Seuraavaksi tulin johonkin kaupunkiin. Ja menin baarin. Istuin sellaisella avoterassilla auringonpaisteessa ja oli kelpo fiilis. Olutkin maistui juuri siltä mitä toivoin. Sitten siihen tuli se runkkipersepanotyyppi ja sillä oli helkatinmoinen jengi ympärillä. Toivoin, että voisin vaan matkan päästä lennätellä heitä ilmaan kättä huiskaten....no niinhän siinä sitten kävi...Jokainen yritti, mutta huiskin vaan kädellä ja ukot lenteli ilmaan, kuka minnekin. Sitten ne lähtivät pois jne...
Keksin siinä vaiheessa, että mitä vaan toivon, sen saan.... Siinä sitten tuli kaikenlaista huvittavaa hässäkkää naisten kanssakin, kun toivoin naisseuraa, niin sitä tuli vähän liikaa ja sit piti niitä lähtee karkuun. :oD Julma herätys pilasi loistounen... :o/
Pitkät päiväunet parhaita.
17
168
Vastaukset
- Anonyymi
Joko olet anaalisoinut tuon unesi?
xLiner- Anonyymi
Väliksellä on taas kikkelit mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliksellä on taas kikkelit mielessä.
Uskon. En jaksanut lukea tuota pötköä, tiivistetysti siis: kikkeli.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon. En jaksanut lukea tuota pötköä, tiivistetysti siis: kikkeli.
xLinerDisse kristiinalla on kikkelin puutes eli kristiina on lemmen kipeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse kristiinalla on kikkelin puutes eli kristiina on lemmen kipeä
Kikkeli. Terv. Välis.
xLiner En. Mutta selkeesti liikaa Marveleits tullut katsottua. 😄
Mutta se oli hauska uni. V. tutti herätä, kun ois halunnut nähdä lisää, mitä mielikuvitus tuo eteen. Siinä oli ihan sellaisia vitsejäkin mukana...😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En. Mutta selkeesti liikaa Marveleits tullut katsottua. 😄
Mutta se oli hauska uni. V. tutti herätä, kun ois halunnut nähdä lisää, mitä mielikuvitus tuo eteen. Siinä oli ihan sellaisia vitsejäkin mukana...😁Multa on jäänyt noi Marvelit katsomatta. Ja taitaa jäädäkin 😳
Musta tuo sun unesi vaikutti ennemmin painajaiselta 😂
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Multa on jäänyt noi Marvelit katsomatta. Ja taitaa jäädäkin 😳
Musta tuo sun unesi vaikutti ennemmin painajaiselta 😂
xLinerSä ootkin tuollainrn nössö. 😄
- Anonyymi
Ostitko kaupasta lenkkimakkaraa?
En käynyt kaupassa.
Olevinaan olin baarissa, tai terassilla jossainvaiheessa, mutta oikeesti entisen rollssin terassilla. Eihän sirltä mitään olutta saanut, mutta lapsuudesta muistan kivsna terassina. Söin pelkät ranut siellä joskus kesäisin, kun sain viikkorahat. 😁
Melkoinen uni. Olitko tietoinen siinä unessa? Eli tiesitkö nukkuvasi ja näkeväsi unta?
Ne on metkoja unia.Ehkä joo. Silleen en hämmästellyt sitä, vaan olin kuin leffassa, joks seuraa mun näkökulmasta hommia.
Ja sellainen jonkinlainen tarinakin.
Ei ole pitkiin sikoihin muistettua mitä se pää keksii. 😄
- Anonyymi
Unet, jotka jäävät mieleen ja osaa niitä kuvata jälkeenpäin, merkitsevät jotain!
Hyvin osasit kertoa tuon. - Anonyymi
kuvisrqnumroitwellikuvrroitajoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261673- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381264Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731261Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131117- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189928Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 64856
- 25838