Mikä on siule what's next?
What's next hölkkä?
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ohi nyt. Enää ei tarvitse hävetä, kun suomalaisen ratti tärisee. Voi keskittyä kuntoiluharrastukseensa. Valtterista tulee loistava ammattikuntoilija.
- Anonyymi
Onko mukana haastamassa Topia Vantaan maraviestissä?
- Anonyymi
Poliisi pysäytti next. Lähtikö kortti?
- Anonyymi
Myykö valde what's next aurinkolaseja? Minulla olisi käyttöä kun häikäsee thaimaan aurinko.
- Anonyymi
Valtterilla sub4h maratoni aloittamatta. Ehdotan Vantaata.
- Anonyymi
Valttarein villa-ironman oli spedeilyä. Menisi oikeaan virallisesti mitattuun kilpailuun.
- Anonyymi
Ylpeä ukko.
Suomalaismiljardööri sanoo tukeneensa Valtteri Bottasta 20 miljoonalla – ihmettelee F1-tähden käytöstä: "Ei ole päivää sanonut"
Valtteri Bottas ja Antti Aarnio-Wihuri eivät ole väleissä.- Anonyymi
Valtteri vieläkin katkera kun Vihuri veti tuen pois ja sai siksi vain vuoden soppareita.
- Anonyymi
Ehtiikö vale kokkolaan?
- Anonyymi
hyvää Valtterin päivää.
Aiotko juhlistaa hölkällä? - Anonyymi
Nakuilukielto.
- Anonyymi
Fries, beer and bottas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879