Mikä on siule what's next?
What's next hölkkä?
25
565
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ohi nyt. Enää ei tarvitse hävetä, kun suomalaisen ratti tärisee. Voi keskittyä kuntoiluharrastukseensa. Valtterista tulee loistava ammattikuntoilija.
- Anonyymi
Onko mukana haastamassa Topia Vantaan maraviestissä?
- Anonyymi
Poliisi pysäytti next. Lähtikö kortti?
- Anonyymi
Myykö valde what's next aurinkolaseja? Minulla olisi käyttöä kun häikäsee thaimaan aurinko.
- Anonyymi
Valtterilla sub4h maratoni aloittamatta. Ehdotan Vantaata.
- Anonyymi
Valttarein villa-ironman oli spedeilyä. Menisi oikeaan virallisesti mitattuun kilpailuun.
- Anonyymi
Ylpeä ukko.
Suomalaismiljardööri sanoo tukeneensa Valtteri Bottasta 20 miljoonalla – ihmettelee F1-tähden käytöstä: "Ei ole päivää sanonut"
Valtteri Bottas ja Antti Aarnio-Wihuri eivät ole väleissä.- Anonyymi
Valtteri vieläkin katkera kun Vihuri veti tuen pois ja sai siksi vain vuoden soppareita.
- Anonyymi
Ehtiikö vale kokkolaan?
- Anonyymi
hyvää Valtterin päivää.
Aiotko juhlistaa hölkällä? - Anonyymi
Nakuilukielto.
- Anonyymi
Fries, beer and bottas.
- Anonyymi
Miula Next hölkkä Vantaalla.
- Anonyymi
Kelpaa.
Vantaan maraton alle neljän on Suomen retein hölkkätavo.
Ainakin jos on palkannut koutsin.
Noloa juosta alle neljän omin neuvoin. - Anonyymi
Renta viesti ai että.
- Anonyymi00019
Helsinki10. Ai että.
- Anonyymi00020
https://www.suomif1.com/2026/05/kimi-raikkonen-rikkoi-hiljaisuuden-kimi-antonellista-varoittaa-yhdesta-asiasta/
Kimi ei ole mikään valtteri. Auto kulkee. - Anonyymi00021
Vorssa nähty.
Missä seuraavat hölkät?- Anonyymi00022
Nuts 100 siellä kaikki kovat someukot.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nuts 100 siellä kaikki kovat someukot.
kiva nähdä ukot nauttimassa hyttysistä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nuts 100 siellä kaikki kovat someukot.
Onko jukka ikkalakin?
Hyvinkään vuoden juoksija tittelin jälkeen on pidellyt hiljaseloo. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nuts 100 siellä kaikki kovat someukot.
sopiiko bändipaidat poluille vai riittääkö että on tatuoitu roppa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
sopiiko bändipaidat poluille vai riittääkö että on tatuoitu roppa?
Bändipaita ja käsivarsi mustana kova kombo.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Bändipaita ja käsivarsi mustana kova kombo.
tekeekö panu striimilähetyksen ylläkseltä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Bändipaita ja käsivarsi mustana kova kombo.
Kovvoo hommooo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419