Na kyllä on meillä hyvät olot täällä Inarissa. On noita kiinalaisia seksituristeja. Mitä et0 por9omiehet olemme kysyttyjä.
Hyvät senssit
10
130
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö ne linnan juhlat jatkuvat? Boolia tuntuu riittävän
- Anonyymi
Mulla on niin iso peenis ettei se millään mahdu pieneen kiinalaiseen 😵💫
- Anonyymi
Sepä on kiinalaishella poikittain ja mitä enemhi jalkoja levithää sen tihkempi on värkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä on kiinalaishella poikittain ja mitä enemhi jalkoja levithää sen tihkempi on värkki.
Tätä met emme usko kyllä, taidat lasketella omiasi?
- Anonyymi
Ivalossa näin ISOJA kiinalaisia ukkoja Sokkarilla.
Onneksi en ole facebookissa enkä Tik Tokissa, koska minusta näytti siltä että he hakivat jotain.
Yksi kävi ihan minun vieressä katsomassa minua ja lähti kävelemään.
Minusta tuolla SOMESSA olo omalla nimellä ja naamalla on kyllä vaarallista ja varsinkin jos asuu jossain pienessä kylässä missä käy paljon turisteja.
He saattavat olla niitä IHMIS kaappajia ja minä en kyllä halua joutua KAAPATUKSI.
Ne kuulemma saattavat kiristää rahaa jos on laittanut SOMEEN jotain sellaista mitä Kiinassa eivät saa laittaa.
Turvallisempaa olla ANONYYMI niin saa kulkea rauhassa. - Anonyymi
Ei he ole seksi turisteja vaan kyllä he ovat PUOLISOA hakemassa niin pääsevät Suomeen asumaan.
Mitä lihavampi sitä RIKKAAMPI puoliso on kiinalaisten mielestä. Heidän kanssa ei tarvitse osata edes kieliä, koska heidän kulttuurissa naisten tehtävä on palvella miestä.
Joten miesten luulis olevan tyytyväisiä, kun Kiinasta sentään tulee tänne potentiaalisia vaimo ehdokkaita. Heitä ei edes paskan hajut haittaa, koska se voi olla myös heidän kulttuurissa RIKKAAN puolison merkki.
Heidät vihitään sekä Suomessa, että siinä maassa mistä he ovat kotoisin.- Anonyymi
He ottavat lainaa niin pääsevät käymään täällä lomalla. He KALTOINKOHTELEVAT itseään näillä REVONTULI lomamatkoilla, koska Kiinassa kuukausi palkkaa ei välttämättä ole edes 100 euroa ja siellä voi joutua VANKILAAN jos et maksa lainaa.
Heidän pitäisi muistaa tuo jotka näitä REVONTULI matkoja markkinoi, että AASIALAISILLA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE EDES VARA MATKUSTAA TÄNNE, mutta HE OVAT KOHTELIAITA JA TULEVAT.
Markkinointi on myös KUTSU TULLA VIERAILULLE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ottavat lainaa niin pääsevät käymään täällä lomalla. He KALTOINKOHTELEVAT itseään näillä REVONTULI lomamatkoilla, koska Kiinassa kuukausi palkkaa ei välttämättä ole edes 100 euroa ja siellä voi joutua VANKILAAN jos et maksa lainaa.
Heidän pitäisi muistaa tuo jotka näitä REVONTULI matkoja markkinoi, että AASIALAISILLA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE EDES VARA MATKUSTAA TÄNNE, mutta HE OVAT KOHTELIAITA JA TULEVAT.
Markkinointi on myös KUTSU TULLA VIERAILULLE.Minä en ole kyllä yhtään kutsua laittanut eikä meiltä kuntalaisilta ole edes kysytty, että halutaanko me tänne ulkomailta matkailijoita joiden kanssa me eletään arkea ja he jotka keräävät rahat eivät edes vaivaudu olemaan kaupoissa tai muuallakaan heidän apuna vaan he käyttävät PAIKALLISIA heidän ILMAISINA PIIKOINA SEKÄ RENKEINÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kyllä yhtään kutsua laittanut eikä meiltä kuntalaisilta ole edes kysytty, että halutaanko me tänne ulkomailta matkailijoita joiden kanssa me eletään arkea ja he jotka keräävät rahat eivät edes vaivaudu olemaan kaupoissa tai muuallakaan heidän apuna vaan he käyttävät PAIKALLISIA heidän ILMAISINA PIIKOINA SEKÄ RENKEINÄ!
Ihmettelen kyllä Lappalaisten ja muiden HOTELLIEN OMISTAJIEN TULOJA, koska minä en ole ikinä NÄHNYT HEISTÄ KETÄÄN AUTTAMASSA EDES KAUPOISSA OMIA ASIAKKAITAAN TEKEMÄÄN OSTOKSIAAN.
Mikä vitun velvollisuus meillä on ILMAISEKSI OLLA KOHTELIAITA HEIDÄN ASIAKKAILLEEN JA AUTTAA LÖYTÄMÄÄN TUOTTEITA JOITA HAKEVAT.
Minä tiedän, että olen sen näköinen että ulkomaalaiset uskaltaa lähestyä, mutta ONNEKSI OSAAN MYÖS KATSOA NIIN PAHASTI, että mielummin kääntyy pois ja ei tule kysymään apua.
Kyllä minä olen huomannut itsestäni nuo molemmat puolet eli toinen on tuo herttainen ihminen, mutta se herttaisuus voi kadota SILMÄN RÄPÄYKSESSÄ.
Jos minä olisin jonku kanssa kävellyt kaupassa niin olisin sanonut, että: Kato DUMPSTER on tullut CHINA TOWNISTA kylille kauppaan.
Äitini oli unohtanut kukkaronsa autoon joten en voinut SIVISTÄÄ ja OPETTAA hänelle SIVISTYSTÄ KUNNIATTOMANA.
- Anonyymi
Aaslaakka pannee kolmea kiinalaista kerralla. Itte sano näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398