Moro!
Tässä yksi kertomus tuotosta.
sesonki on 4kk jonka aikana bruttotuotto on 36000€
kaikki kulut 16000€
verotettava tuotto 20000€
verot 6000€
netto 14000€
Onneksi on velaton kohde
Yhtään ei ole ollut valitettavaa turisteista taloyhtiössä, ovat olleet siistejä ja hiljaisia.
Niin ja se viel itsehän asun myös kohteessa ;)
Lyhytvuokraus
16
180
Vastaukset
- Anonyymi
onneksi ilmoiti saat 50 tuhannen sako se on kiellettyä airnb rovaniemellää idiootti.
- Anonyymi
Elämme kommunismissä, ansainnat kiellettäköön.
- Anonyymi
kommunismissa kaikki on yhteistä jopa vaimosi.
- Anonyymi
Hienoa!Hyvät rahat 16 tonnia käteen 4kk aikana...
- Anonyymi
50tonnia sakkoja pöliäke
- Anonyymi
Hienoa, ellei ollut mitään negatiivista. Meille tuli paljojen rahojen mukana luteita, ni nyt kiitos riittää.
- Anonyymi
Järkevää vuokrata sitä omaa asuntoa jossa itse asut. Jos sijoitat rahojasi johonkin keskustan kopperoon, niin kyllä tuotto jää vähäiseksi ja jos vielä asunnosta maksat lainaa, niin aivan hullua sijoittamista. No, ok, jos omistat useita asuntoja niin onhan niissä varallisuus tallessa.
Jos sinulla on useita kalustettuja asuntoja ja vuokraat niitä majoitusbisneksessä niin sehän on laitonta ja täytyy lopettaa.
Kannattiko ostaa asuntoja ja vielä kalustaa ne ja varustella astioin, liinavaattein, kodinkonein yms? Ja sinunhan pitää siivota jokaisen kävijän jälkeen ja pedata petit ja katsoa, että tulijoilla on kaikki tarvittava. Ei se helppoa rahaa ole, siinähän on kiinni ja kaikista on kuluja, pyykinpesusta ja siivoamisesta. En niin paljon rahaa omista, että tuohon alkaisin, orjaksi eurojen takia. - Anonyymi
MIELESTÄNI HIENOA ETTÄ MAHDOLLISUUS TUOHON ON,JOS ON HALUA.
- Anonyymi
Huva tootto,mutta pitta olla 3 iiso asumus,mulla tootto 6 kertomustaulu iisompi
- Anonyymi
Kohta on arvokkaita asuntoja siellä missä homma kielletään...
- Anonyymi
Eli rovaniemellä. Laiton on laitonta.
- Anonyymi
Nimenomaan kertomus eli kansankielellä satu.
- AnonyymiUUSI
Jos vaan voi niin kämppä vuokralle,kaverille tai läheiselle asumaan ja siitä korvaus majoittajalle.Näin.
- AnonyymiUUSI
Pitäis vuokran antajienkin olla vähön tarkempina. Täällähän vuokra-asunnotkin on ilman lupaa pistetty lyhytvuokrauskämpiksi ja asutaan yhden asunnossa porukalla sen aikaa.
Tiedän useita, eikä ole keltään lupia kyselty. Taloyhtiöille taas lisälaskuja.
- AnonyymiUUSI
Hätä ei lue lakia.Oon iteki vuokraamassa kämppääni turisteille ja se auttaa mua pirusti.
- AnonyymiUUSI
Tuon sortin touhu,sitä on vaikea valvoa,johan sen kaikki tajuaa.Ei muuta ku kämppä vuokralle jos on rahalle tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398