Lyhytvuokraus

Anonyymi-ap

Moro!

Tässä yksi kertomus tuotosta.
sesonki on 4kk jonka aikana bruttotuotto on 36000€
kaikki kulut 16000€
verotettava tuotto 20000€
verot 6000€
netto 14000€
Onneksi on velaton kohde
Yhtään ei ole ollut valitettavaa turisteista taloyhtiössä, ovat olleet siistejä ja hiljaisia.
Niin ja se viel itsehän asun myös kohteessa ;)

16

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

onneksi ilmoiti saat 50 tuhannen sako se on kiellettyä airnb rovaniemellää idiootti.

• Anonyymi

Elämme kommunismissä, ansainnat kiellettäköön.

• Anonyymi

kommunismissa kaikki on yhteistä jopa vaimosi.

• Anonyymi

Hienoa!Hyvät rahat 16 tonnia käteen 4kk aikana...

• Anonyymi

50tonnia sakkoja pöliäke

• Anonyymi

Hienoa, ellei ollut mitään negatiivista. Meille tuli paljojen rahojen mukana luteita, ni nyt kiitos riittää.

• Anonyymi

Järkevää vuokrata sitä omaa asuntoa jossa itse asut. Jos sijoitat rahojasi johonkin keskustan kopperoon, niin kyllä tuotto jää vähäiseksi ja jos vielä asunnosta maksat lainaa, niin aivan hullua sijoittamista. No, ok, jos omistat useita asuntoja niin onhan niissä varallisuus tallessa.
      Jos sinulla on useita kalustettuja asuntoja ja vuokraat niitä majoitusbisneksessä niin sehän on laitonta ja täytyy lopettaa.
      Kannattiko ostaa asuntoja ja vielä kalustaa ne ja varustella astioin, liinavaattein, kodinkonein yms? Ja sinunhan pitää siivota jokaisen kävijän jälkeen ja pedata petit ja katsoa, että tulijoilla on kaikki tarvittava. Ei se helppoa rahaa ole, siinähän on kiinni ja kaikista on kuluja, pyykinpesusta ja siivoamisesta. En niin paljon rahaa omista, että tuohon alkaisin, orjaksi eurojen takia.

• Anonyymi

MIELESTÄNI HIENOA ETTÄ MAHDOLLISUUS TUOHON ON,JOS ON HALUA.

• Anonyymi

Huva tootto,mutta pitta olla 3 iiso asumus,mulla tootto 6 kertomustaulu iisompi

• Anonyymi

Kohta on arvokkaita asuntoja siellä missä homma kielletään...

• Anonyymi

Eli rovaniemellä. Laiton on laitonta.

• Anonyymi

Nimenomaan kertomus eli kansankielellä satu.

• Anonyymi
      UUSI

Jos vaan voi niin kämppä vuokralle,kaverille tai läheiselle asumaan ja siitä korvaus majoittajalle.Näin.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäis vuokran antajienkin olla vähön tarkempina. Täällähän vuokra-asunnotkin on ilman lupaa pistetty lyhytvuokrauskämpiksi ja asutaan yhden asunnossa porukalla sen aikaa.
        Tiedän useita, eikä ole keltään lupia kyselty. Taloyhtiöille taas lisälaskuja.

• Anonyymi
      UUSI

Hätä ei lue lakia.Oon iteki vuokraamassa kämppääni turisteille ja se auttaa mua pirusti.

• Anonyymi
      UUSI

Tuon sortin touhu,sitä on vaikea valvoa,johan sen kaikki tajuaa.Ei muuta ku kämppä vuokralle jos on rahalle tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe