Baarissa nuori tyttö tuli luokseni ja sanoi, että tarjoa juoma. Olen tarpeeksi vanha ollakseni hänen isänsä. Sanoin vain lakonisesti, etten tarjoa juomaa. Siis mitä hittoa?
Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo: "Tarjoa juoma"
37
397
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut nuoret tytöt käyttää surutta hyväkseen joidenkin keski-ikäisten tai vanhempien miesten janoa saada seuraa ja huomiota nuorilta tytöiltä. Moni mies on valmis maksamaan juomat p*lluntoivossa. Yleensä tietenkin käy niin, että neidot liukenevat paikalta sen jälkeen kun ovat saaneet juomansa (haeskelemaan seuraa nuorista miehistä). Moni vanhempi mies on kuitenkin tyytyväinen siihenkin kun raukat kuvittelevat että tytöt lähestyi sen takia että heillä on vielä viehätysvoimaa tallella ja saavat siitäkin vähän buustia itsetunnolle.
Näkeehän sitä täällä palstallakin. Harhoissa eläviä ukkoja.
Hyvä että olit järkevämpi 👍 - Anonyymi
Jos on köyhä niin silloin ei tule edes mieleen tarjota toiselle juomaa. Olen työtön. Koti minulla yhä on. Pitäiskö joskus kokeilla ja kysyä pokkana joltain naiselta että tarjoaisi mulle juoman? Rahakin kelpaisi 💸.
- Anonyymi
Jatkan kommenttiani vitsillä. Plääni naisena esiintyvästä miehestä. Elikkäs, jos mää pukeutuisinkin erehdyttävän paljon naiseksi niin silloinhan tuo pummaaminen voisi jopa toimia. Onkos sellaisia äänenmuunninlaitteita kenties olemassa?
Nykynuorisolla on sitten töykeitä tapoja. Kyseessä ollut lieneen taas näitä isiensä lellimiä pikkuprinsessoja, jotka kuvittelevat saavansa kaiken mahdollisen. Vain taivas on rajana.
Itseluottamus on ihan hyvä piirre ihmisessä, mutta liiallisena se on vain töykeää.- Anonyymi
Rahalla leveily kulttuuri ei tästä maasta lopu.
- Anonyymi
Olisiko liian epäkohteliasta sanoa, voisin tarjota, mutta olet siihen tapahtumaan kokematon ja liian nuori? Korostaakseen sanomaa voisi heti sanoa kuuluvasti baarimikolle, anna (kantapaikan 66-vuotiaalle eläköityneelle alkoholistille) Reetalle juoma mitä hän haluaa, onhan Joulun aika.
Ai, se Reeta on sun äitees...
AV - Anonyymi
Sitä hittoa että typyn teki mieli juomaa ja kokeili onneaan josko ostaisit, ei se varmaan sen kummempaa. Olisit setämiesmäisen rasvaisesti virnuillen kysynyt "Jos sinä saat juoman mitäs minä saan?" niin olisi tyttö ollut varmaan tyytyväinen :D
-harmiseikirj- Valitettavasti joiltakin nuorilta (ei toki kaikilta) puuttuu täysin käytöstavat. Ovat olevinaan hyvin etuoikeutettuja ja kokevat, että moukkamainen käytös olisi muka hyväksyttävää.
Toimit oikein. Suoraan tokaisuun, suora vastaus. Siihen ei jäänyt mitään tulkinnanvaraa.- Anonyymi
mulkerron penikka
- Anonyymi
Tarkoittaa varmaan että se nainen on maksullinen, mullekkin joskus näin joku nainen taisi baarissa sanoa.
KilttiMies89 - Anonyymi
jos elämässä ei ehdi grkdrmään muuta kuin keittämään kaurapuueoa ja sitä ahmimaan, niin peottwiinin puutosrautoa
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että hän haluaa sinun maksavan viinansa.
Ei mitään muuta. Pukille et olisi päässyt. - Anonyymi
Maksullisten naisten normikoodi tiedustella potentiaaliselta asiakkaalta näyttävältä mieheltä, olisiko palveluille kysyntää. Jos olet kiinnostunut, tarjoat. Ellet ole, kieltäydyt. Simppeli juttu.
- Anonyymi
Itse muistaakseni yritin houkutella tuota naista kämpilleni joka sanoi että tarjoa juoma. Taisi sitten liueta paikalta tuo nainen enkä tainnut tarjota kun joku mun kaveri tuli siinä tavallaan väliin ja vinkkasi että ei kannata ryhtyä tuohon. Taisi tuo kaveri haistaa heti että se nainen olisi vaan maksattanut juomansa mulla. Itse olin niin humalassa että en ehkä olisi ihan heti tajunnut jutun juonta. Toki itselle se nyt olisi ollut isokaan rahallinen menetys mutta kyse on siitä ettei pidä antaa kenenkään huijata itseään.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse muistaakseni yritin houkutella tuota naista kämpilleni joka sanoi että tarjoa juoma. Taisi sitten liueta paikalta tuo nainen enkä tainnut tarjota kun joku mun kaveri tuli siinä tavallaan väliin ja vinkkasi että ei kannata ryhtyä tuohon. Taisi tuo kaveri haistaa heti että se nainen olisi vaan maksattanut juomansa mulla. Itse olin niin humalassa että en ehkä olisi ihan heti tajunnut jutun juonta. Toki itselle se nyt olisi ollut isokaan rahallinen menetys mutta kyse on siitä ettei pidä antaa kenenkään huijata itseään.
KilttiMies89Jälkeenpäin ajatellen onneksi tuo nainen ei lähtenyt mun matkaan vaikka jo varmaan joku yli 20-25vuotias olikin ja itse tuolloin joku 31-vuotias. Tarkoitan että vaikka olis yhteistuumin suostunut seksiin ja olisin siitä ehkä jopa maksanut niin kuitenkin olisi jälkeenpäin syyttänyt raiskauksesta tai jotain vastaavaa. Se riski on nykyään aina olemassa. Tai ainakin riski sukupuolitaudeista.
KilttiMies89
- Anonyymi
Tiedät kyllä mitä yritti.
EntinenJos ei tiennyt, niin sitte on kuin meikäläinen, että kaikki hyvät tilaisuudet valuu sormien läpi, kun ei vaan tajua just siinä hetkessä.
- Anonyymi
Kaksi vaihtoehtoa: 1) halusi ainoastaan kenen tahansa maksaman paukun, 2) halusi esittäytyä, antaakseen sinulle mahdollisuuden saattaa hänet hetekallesi.
No eiköhän se ollut yritys saada sut koukkuun. Ja minkä takia sun piti alkaa siinä tilanteessa moralisoimaan, että voisit olla isä jne... Hoh hoijaa.
- Anonyymi
Ei käsittääkseni alkanut siinä tilanteessa moralisoimaan, vaan totesi, ettei tarjoa juomaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei käsittääkseni alkanut siinä tilanteessa moralisoimaan, vaan totesi, ettei tarjoa juomaa.
No moralisoi sitä kuitenkin tuossa aloituksessa ja päässään varmaan kävi tuota keskustelua. Hämmennyksissään että mitäs tämä likka nyt yrittää?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No moralisoi sitä kuitenkin tuossa aloituksessa ja päässään varmaan kävi tuota keskustelua. Hämmennyksissään että mitäs tämä likka nyt yrittää?
Joillekin se voi olla hämmentävä tilanne, kun vuosikymmeniä nuorempi nainen osoittaa huomionsa. Miehelle tulee isällinen fiilis ja miettii, että mitä asiaa tytöllä on.
Anonyymi kirjoitti:
Joillekin se voi olla hämmentävä tilanne, kun vuosikymmeniä nuorempi nainen osoittaa huomionsa. Miehelle tulee isällinen fiilis ja miettii, että mitä asiaa tytöllä on.
Ihmiset on erilaisia. Mä taas olisin tilanteessa ihan täpinöissäni. Todennäköisesti tulisin vaan huijatuksi. Mutta en mä mitään isällisiä miettisi. Sellaista se on. Ollaan erilaisia.
Onhan tuota tapahtunut kautta aikain, että jotkut nuoret naiset maksattavat juomansa miehillä. Yleensä se onnistuu vaivatta, koska suuri osa keski-ikäisistä miehistä menee siihen lankaan, että tarjoamalla juoman heillä olisi paremmat saumat viettää yö kyseisen naisen kanssa.
Miehet ovat aivan liian innokkaita juoman tarjoajia. En ole koskaan ymmärtänyt tuota.- Anonyymi
Haluaisiko neiti drinkin, kävisikö white & hot lady?
AV Anonyymi kirjoitti:
Haluaisiko neiti drinkin, kävisikö white & hot lady?
AVJuuri noin helposti se nuorilta naisilta onnistuu halutessaan, ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle 😅
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Juuri noin helposti se nuorilta naisilta onnistuu halutessaan, ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle 😅
:)
AV - Anonyymi
Thaimaassa tuo tuntuu olevan vielä yleisempää, että naiset tulee baarissa pöytään ja haluavat miehen maksavan drinkeistä ja loppuillan lasku voi olla yli 100 euroa baarityttöjen juottamisesta.
Papparaiset siellä ostelee baaritytöille drikkejä ja kuvittelee, että baaritytöt on heihin rakastuneita.
Ne ei rakasta, kuin sitä rahaa siellä rahapussissa. Anonyymi kirjoitti:
Thaimaassa tuo tuntuu olevan vielä yleisempää, että naiset tulee baarissa pöytään ja haluavat miehen maksavan drinkeistä ja loppuillan lasku voi olla yli 100 euroa baarityttöjen juottamisesta.
Papparaiset siellä ostelee baaritytöille drikkejä ja kuvittelee, että baaritytöt on heihin rakastuneita.
Ne ei rakasta, kuin sitä rahaa siellä rahapussissa.Kyllä tuo ihan universaali ilmiö on, vaikka Thaimaan kaduilla se ehkä onkin korostetusti esillä. Eikä siinä mitään, saahan sitä jokainen rahansa käyttää, mihin haluaa, kunhan aidosti ymmärtäå, mistä hommassa on kyse.
- Anonyymi
Olis vaan tarjonut muumi limpparia lasissa ja nuori tyttö luulis, et saa alkoholipitoista juomaa, mut onkin vaan muumi limpparia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä jäisi sitten se pipari saamatta.
Ykköskaljaa ;)? Sen avulla sitä voisi yrittää huijata. Sekin maksaa mutta vähemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Ykköskaljaa ;)? Sen avulla sitä voisi yrittää huijata. Sekin maksaa mutta vähemmän.
Siinä ei oikein tietäis, kumpi huijaa ja ketä :D
- Anonyymi
Testasi vain oletko niin simp, että maksat juomat.
- Anonyymi
Nuorempana siitä tarjottiin naiselle juomaa ja se tarkoitti että lähdetään jommankumman luokse iltaa jatkamaan ja seksiä harrastamaan. Tuskin nykyään juoman tarjoaminen tarkoittaa mitään.
- Anonyymi
Onhan noita. Mutta minullepa on tämänkin syksyn aikana useampi nainen tarjonnut drinksut.
En mielestäni ole mitenkään satujen ritarin näköinen, mutta niin vain on käynyt, että niin nuoret (noin 25-30-vuotiaat) kuin reilusti keski-ikäisetkin naiset ovat tarjonneet minulle ravintolassa drinkkejä.
Ja sen jälkeen halunneet tanssia.
No, sehän sopii.
Ja muutamalle heistä olen sitten vastavuoroisesti tarjonnut myös, jos juttu on luistanut mukavasti.
Sänkyyn päätyneistä jutuista en ole koskaan tarjonnut kenellekään mitään eikä päinvastoin.
Siinä peli on ollut ns. "selvä" jo ihan ensimmäisistä katseista lähtien.
Ja yleensä kaikkein nopeimmin siihen leikkiin lähtevät noin 25v naiset.
Luonto sen tikanpojan puuhun ajaa. Ja näköjään tytönkin.
Seksiin valmiin naisen katseesta ei voi erehtyä tai sitten on oltava todella vikaa näköaistissa :).
On käynyt niinkin, että olen joutunut heitetyksi naisen kanssa ulos ravintolasta, koska naisen kiihottuminen meni niin pitkälle, että se alkoi häiritä muita asiakkaita.
Voitte mielessänne kuvitella, miten se ilmeni :).
Mutta näitä drinkkitarjouksia olen saanut käytännössä joka kerta ravintoloissa ja yökerhoissa käydessäni.
Olen omasta mielestäni ihan tavallinen, fyysisesti hyväkuntoinen, 182-senttinen mies, varustettu käytöstavoilla ja omasta mielestäni ihan hyvällä itsetunnolla. - Anonyymi
En ole oikein ymmärtänyt tämän kaltaista siipeilyä, mutta eikö se niin mene, että money talks ja ehkä etsi sugardaddya? Ymmärrän sellaisen "siipeilyn", jos on huono taloudellinen tilanne ja tarvii esim. ruokaa ja on sukulainen. Siinä tilanteessa auttaisin itsekin ja minua on autettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133161
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172911Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731605Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271498- 961352
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531269- 991257
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1821134Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1781132Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144985