Hallituksen pitää kyllä luoda joku AVUSTUS PAKETTI, koska monet yrittäjät joutuvat perumaan sekä maksamaan niitä AKTIVITEETTI retkiään takaisin ja EIVÄT EDES REVONTULIA voi ESITTÄÄ KORVAUKSENA.
Alkaa olemaan aika HIKISET nämä Inarin kunnan talvet jos hellettä pukkaa jo JOULUKUUSSA ennen joulua...
Meillä on tietenkin vastaavasti Juhannuksena kaikilla PERSEET JÄÄSSÄ, koska luonnon lain mukaan TALVI ON YHTÄ PITKÄ JOKA VUOSI...
Minä jäin kyllä MIETTIMÄÄN, ETTÄ JOHTUUKOHAN tämä siitä kun ERÄÄT HULLUT OVAT LUONEET IGLU KYLIÄ ja AJELEVAT KOIRA-VALJAKOILLA niin GRÖNLANNISSA ESKIMOT...
Nuohan ovat heidän UNELMIA ja heidän MANIFESTOINTEJA.
Minä olen vain MANIFESTOINUT RAHAA jonka avulla jokainen voi TOTEUTTAA OMIA UNELMIAAN.
Minä kyllä veikkaan, että EN OLE AINUT JOKA MANIFESTOI MINUN KANSSA SAMAA UNELMAA.
Hyvät kelit pitkästä aikaa Joulu matkailijoille
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nuo GRÖNLANNIN LUOJAT joutaisivat jo alkaa maksamaan korvauksia meille, koska EI MEIDÄN KANSSA OLE TÄMMÖSIÄ KYLLÄ SOVITTU.
SAAMELAISALUEELLE rakennetaan IGLU KYLIÄ.- Anonyymi
JOUTESSANI TYÖTTÖMÄNÄ, kun oli taas aikaa niin LUESKELIN TOIMITUSJOHTAJIEN TEKEMIÄ UUTISIA SEKÄ MUITA JUTTUJA.
Löysin sitten tietenkin UTELIAANA, kun aikani JOUTESSANI TYÖTTÖMÄNÄ haastattelun.
Oli harvinaisia haastatteluja Putinista ja hän kertoi, että he olivat neuvotelleet rauhaa ja sopineet ehdoista niin joku fiksu oli sanonut, että ei kannata suostua tuohon.
Hän ei ole enään pääministeri ja Putin ihmetteli, että mihin kyseinen pääministeri on kadonnut.
Kyseessä oli britti ja ei Venäjän eikä Euroopan sodat ole ikinä vaikuttaneet Englantiin, koska kyseessä on saari ja muu EUROOPPA on yhtä ja samaa manteretta.
Boris Johnsonin kuvaa näyttivät tuossa haastattelussa. Hän oli myös BREXIT asiaa ajamassa jolla Englanti erosi EU:sta.
Tuo BREXIT asia on sotkettu niin, että kukaan ei edes muista sitä enään.
Minusta haiskahtaa siltä, että Englannissa ovat keksineet niitä hullun lehmän tauteja ja muitakin millä ovat saaneet kynittyä EU AVUSTUKSIA ja he erosivat koska EIVÄT SAA MITÄÄN HYÖTYÄ ENÄÄN.
Kiinnostaa ihan UTELIAANA, että millainen SOTAKALUSTO heillä on.
He osaavat kyllä tuolla saarella keksiä omaksi huvikseen niitä MELLAKOITA ihan JALKAPALLO JOUKKUEIDEN FANIEN KESKEN.
He yrittävät varmaan, että NATOSTA potkitaan heidät pihalle koska ovat alkaneet porsimaan kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442