Joskus joudun odottelemaan kymmeniä vuosia

Anonyymi-ap

Esim koulukiusaamistapauksissa joissa on useampi yhtä vastaan ja jouduin ehkä jopa odottelemaan kymmeniä vuosia tilanteen hyvitystä kun tukijoukkoja pitää kerätä muualta kun siinä tilanteessa on ollut voimaton voimakkaampaa vastaa.

Semmoinen ihminen minä olen. Koskee myös kaikkia muita tilanteita.

5

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus olen ajatellut että laitan jotkut moottoripyöräjengiläiset kostamaan sille joka koulussa mua kiusasi. Taitaa vaan olla tämä kiusaajakin joku moottoripyöräjengiin kuuluva tatuoitu ja lihaksikas tyyppi. On perheellinen mies kuinkas muuten. Ainahan tuollaiset paskat naisen saa ja yleensä vielä kauniin sellaisen ja hankkii kauhean lapsikatraan.

• Anonyymi

En kyllä kadehtis ketään moottorijengiläisen kanssa olevaa naista. En toivoisi vaimon ja lastensa puolesta muuta kuin että mies olisi parantanut tapansa ja eikä pyörisi enää rikollisissa piireissä.

• Anonyymi

Minulla on yli kymmenen vuoden ajalta sellainen kokemus, joka olisi saanut jäädä kokematta! Se vei minut todella huonoon kuntoon, en pystynyt tekemään töitäkään ja elämääni häirittiin jatkuvasti! Eivät ymmärtäneet koskaan sitä kuinka ahdistavalta ja stressaavalta se joka päivä tuntui! He eivät reagoineet pyyntöihini sen lopettamiseksi! He jatkoivat sitä niin kauan, että masennuin ja menetin elämän iloni! Missä on ymmärrys siitä, ettei ketään saa pakottaa sellaiseen mitä hän ei halua. Jokaisella on oikeus saada elää omannäköistä elämää, ei kenenkään toisen näköistä elämää. On julmuutta ajatella niin!

• Anonyymi

Niin mitä lie motiiveja ihmisillä on kiusata muita niin että joku saa sen takia lopulta hermoromahduksen. Kai tässä on jostain sosiopatiasta kyse. Tai siitä että heitäkin on joskus kiusattu pahasti ja kostavat sen eteenpäin sitten.

• Hätäsempi saattais jo sortua terapiaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8232
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2556
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      17
      2170
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2129
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      25
      2107
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1647
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18