Olisiko joku poljettava laite ok lonkkakipuiselle? Ergometri? Mikä on pienin ja hiljaisin kävelymatto?
Missä voi kokeilla kotikuntolaitteita Helsingissä? Netti on täynnä nettikauppoja, mutta jos tilaa jonkin laitteen, ei voi yhtään tietää, onko se ok. Miten sen voi palauttaa, kun on jo koonnut sen? Jos ei ole autoa, miten voi viedä mihinkään palautukseen?
Olen selannut netistä satoja sivuja, mistään ei saa vastausta senioreiden kuntovälineiden hankintaan. Ei kukaan halua ostaa sikaa säkissä.
Eikö joku voisi keksiä palvelua tähän?
Kuntosali liian kaukana, siksi kotiin välineet.
Mikä kuntoväline seniorille kotiin?
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jossain oli jokin vuokraamo kuntosalivälineille. Nimeä en muista, mutta Google voi auttaa. Siellä voisivat räätälöidä sinulle sopivat välineet.
- Anonyymi
Ehdottaisin sellaista polkulaitetta jota poljetaan tuolissa istuen.
Laitteen voi myös nostaa pöydälle ja käyttää käsien liikeratojen hoitoon ja kehittämiseen.
www.quirumed.com
Voit valita kielen ja sieltä hakusanalla polkulaitteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594