Budjetti voisi olla vähintään 1000 euroa sillä jo voisi saada kivan pienen paketin miehelle
Nainen mitä ostaisit miehelle joululahjaksi
68
454
Vastaukset
- Anonyymi
2 matkalippua Firenzeen. Hihhih.
Vilma- Anonyymi
Ostaisin sata kappaletta 10 euron arvoisia ässä-arpoja, jotka sulloisin pieneen pakettiin ja niillä raaputettaisiin isot rahat, joilla tehtäis maailman ympärys matka ja ostettais paljon irtokarkkeja 10kg ja todettais, et nyt on makea reissu, vastapainona kävisimme tankkaamassa suolaista hyvissä ravintoloissa. Eläisimme reissun ajan yltä kylläisesti ja kaikki tämä minulta lahjana sinulle, matka-aika noin 60 vrk.
- Anonyymi
Menisi muutaman kk:n kaikki käyttörahat siihen sit ruokabudjettia myöten 😅
Olisi liian vaativa mies- Anonyymi
Voit ottaa vaikka pienen vipin että mies saisi kivan lahjan maksat sitä sitten pienissä erissä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit ottaa vaikka pienen vipin että mies saisi kivan lahjan maksat sitä sitten pienissä erissä pois
😂 vai vippi pitäisi ottaa typerän äijänkuvatuksen takia. Ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakoon mies ihan itse sen vipin. Mä voin sitten ostaa sen lahjan niillä rahoilla ja mies maksaa vippinsä itse pois.
P.S. Mä en todellakaan ota mitään vippiä yhdenkään lahjan takia. Jos sitä ei ole varaa ostaa niillä mitä tililtä löytyy, niin en osta.
- Anonyymi
Ikeasta kattelisin jotain pientä.
Ostaisin Randelle kehystetyn kuvan avaimista 😁
Ostaisin laadukkaan keittiöveitsisarjan. Sellaisen, jota huippukokit käyttävät.
- Anonyymi
Ehkei kannata summissa ostaa. Ihmiset ovat aika kranttuja kahvamuotoilun suhteen, että pitääkö heti otteesta vai ei. Sarjasta tapaa jäädä jokin veitsi käyttämättä, eli olisiko jokin kokkiveitsi ja pikkuveitsi riittävät. - cu-
- Anonyymi
Sellaisilla kelpaa hookooblöötä pilkkoa :)
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei kannata summissa ostaa. Ihmiset ovat aika kranttuja kahvamuotoilun suhteen, että pitääkö heti otteesta vai ei. Sarjasta tapaa jäädä jokin veitsi käyttämättä, eli olisiko jokin kokkiveitsi ja pikkuveitsi riittävät. - cu-
Näin ajattelin itsekin, Pitäisi kysyä mielipidettä, sekä tarjota kuvia ja ehdotuksia. Voisin aloittaa kokkiveitsestä ja vihannesveitsestä. Niillä olisi eniten käyttöä.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisilla kelpaa hookooblöötä pilkkoa :)
Sitäkin ja kyllähän se kannustaisi miestä kokeilemaan uusia reseptejä, kun on hyvät välineet. 😊
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Näin ajattelin itsekin, Pitäisi kysyä mielipidettä, sekä tarjota kuvia ja ehdotuksia. Voisin aloittaa kokkiveitsestä ja vihannesveitsestä. Niillä olisi eniten käyttöä.
Kyselyn myötä se lahjan yllätysmomentti häipynee, ellei sitten ole rautalangasta vääntänyt ääneen toivetta. Muuten kaikki damascusteräisenä myydyt kokkiveitset eivät ole sitä itseään, vaikka yhtä hienoilta näyttävätkin. Hinta kuitenkin antaa viitteen ja ennenkaikkea pitkän ajan valmistajan hyvä maine. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Kyselyn myötä se lahjan yllätysmomentti häipynee, ellei sitten ole rautalangasta vääntänyt ääneen toivetta. Muuten kaikki damascusteräisenä myydyt kokkiveitset eivät ole sitä itseään, vaikka yhtä hienoilta näyttävätkin. Hinta kuitenkin antaa viitteen ja ennenkaikkea pitkän ajan valmistajan hyvä maine. - cu-
Voisi olla useampia kysymyksiä ja ehdotuksia. Eikä mies tiedä, mikä tarjotuista ehdotuksista olisi juuri se oikea. On kuitenkin syytä kuunnella lahjansaajan mielipidettä. Haluan antaa mieleisen lahjan.
- Anonyymi
No ilmeisesti et osaa kokata kun sinulla ei ole laadukasta settiä? Ei se setti tee sinusta hyväö kokkia😂.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Sitäkin ja kyllähän se kannustaisi miestä kokeilemaan uusia reseptejä, kun on hyvät välineet. 😊
Se kun ei ole niistä välineistä kiinni. 🙈
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti et osaa kokata kun sinulla ei ole laadukasta settiä? Ei se setti tee sinusta hyväö kokkia😂.
En tietenkään ole. Enkä minä ole sitä settiä itselleni hankkimassa.
Mitä, jos lukisit ketjun otsikon uudestaan? Siellä kysytään lahjan ostamista miehelle.Anonyymi kirjoitti:
Se kun ei ole niistä välineistä kiinni. 🙈
Inspiraatio voi olla hyvin pienestä kiinni. Tuo on niin yksilöllistä.
- Anonyymi
En osta kenellekään lahjaksi mitään noin kallista. Miksi ostaisin?
Jos mä olisin naisena suhteessa sellaiseen hyvään mieheen, pistäisin kirjekuoreen lahjakortin, missä luovuttaisin itseni täydellisesti vuorokaudeksi miehen päätäntävaltaan... lahjakortin käyttö pitäisi ilmoittaa viikkoa ennen ko. päivää.
Oikeastaan näin ihan miehenäkin voisin tehdä samoin...
Ois aika jännä lahjs taatusti. 😁- Anonyymi
Rehellisesti sanoen, tuo olisi aika hirveä lahja saada, enkä edes harkitsisi antavani tuollaista lahjaa. Jäisi käyttämättä tuollainen lahja ja välttelisin keskustelua aiheesta koko vuoden.
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, tuo olisi aika hirveä lahja saada, enkä edes harkitsisi antavani tuollaista lahjaa. Jäisi käyttämättä tuollainen lahja ja välttelisin keskustelua aiheesta koko vuoden.
Joo, ei tälläinen kaikille käy...
Mutta minä itse kokisin sen likipitäin täydellisenä lahjana, mistä saisi kumpikin jotain. 🙂
Joskus kun idioottina menin naimisiin, ajattelin, että jätkät haluaa pitää polttarit silleen, että pistävät minut tekemään jotain "älytöntä". Myymään jotain ihan pösilöö jossain karseessa asusteessa tms... mutta ei...
Strippari baarissa oli "uskaliain" juttu...🙄
Kyllä vuorokaudfn toisen takia voi tehdä mitä vaan, jos toinen siitä nauttii..lisäksi siitä voi löytää jotain uutta välille. 🙂
Ihmiset tuppaa olrmaan liian korrekteja...tylsää...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, ei tälläinen kaikille käy...
Mutta minä itse kokisin sen likipitäin täydellisenä lahjana, mistä saisi kumpikin jotain. 🙂
Joskus kun idioottina menin naimisiin, ajattelin, että jätkät haluaa pitää polttarit silleen, että pistävät minut tekemään jotain "älytöntä". Myymään jotain ihan pösilöö jossain karseessa asusteessa tms... mutta ei...
Strippari baarissa oli "uskaliain" juttu...🙄
Kyllä vuorokaudfn toisen takia voi tehdä mitä vaan, jos toinen siitä nauttii..lisäksi siitä voi löytää jotain uutta välille. 🙂
Ihmiset tuppaa olrmaan liian korrekteja...tylsää...🙄Itseäni taas ei todellakaan kiinnostaisi se, että toinen tekee vuorokauden vuokseni "mitä vaan". Kuulostaa ihan hiivatin ahdistavalta, että pitäisi toimia kokonainen päivä keksien toiselle jotain "käyttöä". Karsean ahdistavaa roikkumista kokonainen päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni taas ei todellakaan kiinnostaisi se, että toinen tekee vuorokauden vuokseni "mitä vaan". Kuulostaa ihan hiivatin ahdistavalta, että pitäisi toimia kokonainen päivä keksien toiselle jotain "käyttöä". Karsean ahdistavaa roikkumista kokonainen päivä.
Joo, kyllähän tuollainen "lahja" kuulostaisi kieltämättä enemmän siltä, että lahjan antaja siinä antaa lahjan itselleen. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni taas ei todellakaan kiinnostaisi se, että toinen tekee vuorokauden vuokseni "mitä vaan". Kuulostaa ihan hiivatin ahdistavalta, että pitäisi toimia kokonainen päivä keksien toiselle jotain "käyttöä". Karsean ahdistavaa roikkumista kokonainen päivä.
Sama. Tuli ihan paha olo pelkästä ajatuksesta! Ei missään nimessä mitään tuollaista 🤯
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Toiset ahdistuu eri asioista kuin toiset...ei siinä. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Tuli ihan paha olo pelkästä ajatuksesta! Ei missään nimessä mitään tuollaista 🤯
xLinerSulla onkin jotkut "roikkumistraumat". 😆
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Juu, ajatus toisen viihdekeskuksena toimimisesta, edes vuorokauden ajan, on todella perseestä. Tuohan on just sellanen, että keksi mulle päiväksi tekemistä ja leikitään sen olevan mun lahja sulle. Onneksi lahjaan ei sisältynyt se, että mun pitäisi olla sen tekemisen kanssa missään tekemisissä. Voisi todeta vaikka, että "rakenna terassi, sulla on se vuorokausi aikaa" ja lähteä itse jonnekin pois. Ei jai siinä mitään, jos toinen oikeasti tykkää tuollaisesta käskyttämisestä, mutta ei tuollainen mies kyllä olisi mun makuuni yhtään.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ja jos toisen pitää antaa tuollainen lahja, nin millaistakohan se normaali arki mahtaa olla? Jos tuollinen lahja käy edes mielessä, niin se a4ki tuskin on mun makuuni. "Laatuaika" on mun mielestäni ihan perseestä oleva käsite. Kuvitellaan ylettömällä pakkoyhdessätekemissä korvattavan puutteellista perustasoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos toisen pitää antaa tuollainen lahja, nin millaistakohan se normaali arki mahtaa olla? Jos tuollinen lahja käy edes mielessä, niin se a4ki tuskin on mun makuuni. "Laatuaika" on mun mielestäni ihan perseestä oleva käsite. Kuvitellaan ylettömällä pakkoyhdessätekemissä korvattavan puutteellista perustasoa.
Voi että.. en minä tarkoittanutkaan, että tämä koskisi juuri SINUA. Tuskin sotkeutuisin sinunkaltaiseen. Eli ihan rennosti vaan...hengitä ja ole rauhassa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Voi että.. en minä tarkoittanutkaan, että tämä koskisi juuri SINUA. Tuskin sotkeutuisin sinunkaltaiseen. Eli ihan rennosti vaan...hengitä ja ole rauhassa.
Kerrohan ihmeessä millainen se "minunkaltaiseni" on. Sen meinaan taas huomaa, että et tajunnut lainkaan mitä mä edes oikeasti sanoin. 😃
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan ihmeessä millainen se "minunkaltaiseni" on. Sen meinaan taas huomaa, että et tajunnut lainkaan mitä mä edes oikeasti sanoin. 😃
Sellainen, josta tälläinen idea, mistä sanoin on hirvittävä. 😃
Minusta tuo ei ole paha. Mä varmaan veisin puupinolle hommiin päiväksi. Syömään vaikka, sit saunomaan ja illalla ehkä jotain muuta...
Kiva ois nähdä, kun kyykkisi puita maasta ja pinoilisi niitä vaikka. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sellainen, josta tälläinen idea, mistä sanoin on hirvittävä. 😃
Minusta tuo ei ole paha. Mä varmaan veisin puupinolle hommiin päiväksi. Syömään vaikka, sit saunomaan ja illalla ehkä jotain muuta...
Kiva ois nähdä, kun kyykkisi puita maasta ja pinoilisi niitä vaikka. 😁Ethän sinä tietäisi tuota mistään. Eli tuo ei taatusti ollut pointtisi siinä kohtaa kun totesit, että "Tuskin sotkeutuisin sinunkaltaiseen." Jotakin muuta ominaisuutta, jonka kuvittelit jostakin tunnistavasi, sinä tuolla tarkoitit. Mutta jollet uskalla kertoa minkä kaltainen se "sinunkaltainen" tässä tapauksessa mielestäsi oli niin ei se mitään.
Mä en näe tupllaisiin päiviin tarvittavan mitään "joululahjoja". Kuulostaa varsin tavalliselta päivältä, jossa kenenkään ei ole tarpeen ketään kenenkään "päätäntävaltaan täydellisesti luovuttaa". Multa voi ihan vain normaalisti kysyä, että lähdetkö mukaan/avuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sun mielikuvitus on? enkä nyt tarkoita mitään siihen s...iiin liittyvää enkä mitään passaus hommia.
Antaisin rakkaalle yllätyksellisen päivän koska ei vois kieltäytyä❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sun mielikuvitus on? enkä nyt tarkoita mitään siihen s...iiin liittyvää enkä mitään passaus hommia.
Antaisin rakkaalle yllätyksellisen päivän koska ei vois kieltäytyä❤️Minusta tuo taas kuulostaa hyvin mielikuvituksettomalta. Sehän nyt olisi aivan totaalisen persestä, että toinen keksii jotain typerää ja sitten siitä ei muka edes kieltäytyä. Sori, mutta mä annan mielummin jotain mistä toinen tykkää, kuin jotain mistä hän "ei voi kieltäytyä".
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo taas kuulostaa hyvin mielikuvituksettomalta. Sehän nyt olisi aivan totaalisen persestä, että toinen keksii jotain typerää ja sitten siitä ei muka edes kieltäytyä. Sori, mutta mä annan mielummin jotain mistä toinen tykkää, kuin jotain mistä hän "ei voi kieltäytyä".
Mielikuvituksetonta? Eihei... se, että haluaa ihan tavallista kahdenkeskistä aikaa joululahjaksi on oikeastaan juuri kekseliästä.
Tai saa sitä...whe...
Mitä aikuiselle ihmiselle edes voi antaa joululahjaksi?
Nykyään jo päivä toisen ksnssa olisi lahja...
Mutta ehkä sä et kässää vaan..😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mielikuvituksetonta? Eihei... se, että haluaa ihan tavallista kahdenkeskistä aikaa joululahjaksi on oikeastaan juuri kekseliästä.
Tai saa sitä...whe...
Mutta ehkä sä et kässää vaan..😃No musta se oli oikein hauska idea. Mielelläni tilaisin sut 1000:lla eurolla, jos sellainen olisi mahdollista ja ylimääräistä rahaa taskussa 😂
Pelkäämpä vain, etten mitään kehtais pyytää. Istuttais päivä sohvalla ja odoteltais että päivä päättyy 😀🤣 Anonyymi kirjoitti:
No musta se oli oikein hauska idea. Mielelläni tilaisin sut 1000:lla eurolla, jos sellainen olisi mahdollista ja ylimääräistä rahaa taskussa 😂
Pelkäämpä vain, etten mitään kehtais pyytää. Istuttais päivä sohvalla ja odoteltais että päivä päättyy 😀🤣Kellehän se tonni menis? 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kellehän se tonni menis? 😁
Ai että sekin vielä! 😂🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sulla onkin jotkut "roikkumistraumat". 😆
Ite oot roikkutakiainen!
Siinä kohtaa kumppanisi paljastaa pimeän puolensa. Päädyt filmille h-lauman hoonaamaksi, tonttulakissa. Sukulaisesi ja työkaverisi saavat seuraavana jouluna nimissäsi kivat joulukortit.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ite oot roikkutakiainen!
Siinä kohtaa kumppanisi paljastaa pimeän puolensa. Päädyt filmille h-lauman hoonaamaksi, tonttulakissa. Sukulaisesi ja työkaverisi saavat seuraavana jouluna nimissäsi kivat joulukortit.
xLinerHuhuuu... tulen nurkan takaa aamulenkillä ja tartun kiinni sinuun ikuisesti. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Huhuuu... tulen nurkan takaa aamulenkillä ja tartun kiinni sinuun ikuisesti. 🤣
Miesvauva!!! 💨
xLiner - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tai saa sitä...whe...
Mutta ehkä sä et kässää vaan..😃Kyllä, minusta tuolkainen on tutaalisen mielikuvituksetonta. Siinä ei käytetä mielikuvitusta edes siihen lahjaan, ei yhtään mihinkään. Se koko "lahja" vyörytetään sen lahjansaajan niskaan ja vastuulle, mietittäväksi ja toteutettavaksi. Vain lahjan saava joutuu käyttämään mielikuvitustaan, että mitä hiivatin tekemistä sille toiselle pitää saamansa lahjan vuoksi keksiä. On myös sataprosenttisen varmaa, että se "lahjan" antanut loukkaantuu, jos ei sitä lahjaa lunasta ja keksi hänelle jotain viihdykettä. Tuo on sius täydellusen mielikuvitukseton epälahja, jossa lahjanantaja käytännössä antaa lahjan itselleen ja vastuuttaa toisen siihen viihdyttämään itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, minusta tuolkainen on tutaalisen mielikuvituksetonta. Siinä ei käytetä mielikuvitusta edes siihen lahjaan, ei yhtään mihinkään. Se koko "lahja" vyörytetään sen lahjansaajan niskaan ja vastuulle, mietittäväksi ja toteutettavaksi. Vain lahjan saava joutuu käyttämään mielikuvitustaan, että mitä hiivatin tekemistä sille toiselle pitää saamansa lahjan vuoksi keksiä. On myös sataprosenttisen varmaa, että se "lahjan" antanut loukkaantuu, jos ei sitä lahjaa lunasta ja keksi hänelle jotain viihdykettä. Tuo on sius täydellusen mielikuvitukseton epälahja, jossa lahjanantaja käytännössä antaa lahjan itselleen ja vastuuttaa toisen siihen viihdyttämään itseään.
Se on eri asia, jos sen lahjansa selkeästi rajaa koskemaan jotakin. Siinä on käyttänyt mielikuvitusta ja edes yrittänyt miettiä mitä se toinen haluaa lahjaksi.
- Anonyymi
No just. Kas kun et anna lahjaksi lahjakorttia tai rahaa, jolla hän voi sulle lahjan. Tuohan on käytännössä tasan tuollainen lahja, oikeastaan pelkkä riesa ja työtä ja vaivaa tettävä lahja.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, minusta tuolkainen on tutaalisen mielikuvituksetonta. Siinä ei käytetä mielikuvitusta edes siihen lahjaan, ei yhtään mihinkään. Se koko "lahja" vyörytetään sen lahjansaajan niskaan ja vastuulle, mietittäväksi ja toteutettavaksi. Vain lahjan saava joutuu käyttämään mielikuvitustaan, että mitä hiivatin tekemistä sille toiselle pitää saamansa lahjan vuoksi keksiä. On myös sataprosenttisen varmaa, että se "lahjan" antanut loukkaantuu, jos ei sitä lahjaa lunasta ja keksi hänelle jotain viihdykettä. Tuo on sius täydellusen mielikuvitukseton epälahja, jossa lahjanantaja käytännössä antaa lahjan itselleen ja vastuuttaa toisen siihen viihdyttämään itseään.
Sinun tavalla miettijöille onkin näppärästi keksitty konvehtirasiat. :oD
- Anonyymi
älä ainakaan mirään ayötävää tai juotavaa kun tuhouu heti mahassa.
iraw kun pwlNNUR ARAECEAFR-PWLIÄ HIRAACAR HASSUSRI EOVORIR RESURSSEJA - Anonyymi
Ja mikäjän tämän tarkoitus ny si on eikö rattopojan jobi enään lyö leiville
- Anonyymi
joa nwnää kurirrwlww nukkuwessa niin oi oll VAUKSENA AIVASTUS.
- Anonyymi
braunibn8 paztgazkonrd... koska aika hy viä heidän uuxdert
biiksi-wallun tuohoaja - Anonyymi
tuli vähän lunta gäällä.. mugga joku laittaa ihmeerllixiä ghärf dldigä mdgallin keräykxzsdnki
- Anonyymi
silleiniin ei kuulu laattaametallinkweräykseen rikkinäisiä kuorma-autojakasasn
purkkerjs niiyä kuuluu Sydämen....
Tai sitte lobotomian.- Anonyymi
Suukon ajattelin antaa hänelle lahjaksi ja toivon mukaan saada sitten samanmoisen myös itselleni lahjaksi. Pitäiskö niihin muka oikeasti yhteistaloudessa rahaakin käyttää? No joo, mun mieheni on sellanen, jonja "rakkauden kieli" on toi lahjojen antaminen. Täytyy tässä siis jotakin keksiä, mutta onneksi hänelle kuitenkaan oleellista ei ole se lahjan arvo.
- Anonyymi
Laitan sen tontun omaan lompsaan ja tarjoilen rusetin kera sulle vanhaa lahjaa😉😘
- Anonyymi
Ostan yli kymmenelle hengelle joululahjoja ja jouluruuat, se riittää. Tasapuolisesti kukaan ei saa 1000 euron lahjaa.
- Sheena - Anonyymi
Ostin kaveri miehelle jo 55 tuuman telkkarin. Tämä kaveri mies on auttanut minua aina monissa asioissa ja vaihtanut renkaat minulle ja korjasin terassini joten tuossa viime viikolla ajattelin että ostan sille uuden teeveen. Miehellä on tv mutta se on jo aika vanha ja ajattelin että mies tarvii uuden.
- Anonyymi
Onko oikeaa tarvetta jollekin hyödylliselle?
Muuten ei tarvitse mitään tuon hintaista. Kirjan voisin hankkia, toivomuksesta.
xLiner- Anonyymi
Kirja on paras lahja jonka sikuinen voi saada. Arvostan todella paljon joka joulusta kirja lahjaa.
- Anonyymi
En ole vuosikausiin toivonut, saatikka odottanut lahjoja mutta tästä yhtäkkiä muistin erään kirjan. Maksaa vain reilu 400 taalaa... pienpainos marginaaliaiheesta....Rapakon takaa... Köh..köh..yskittää. Yskittää!!! *viheltelee taivaalle kädet taskuissa* - cu-
- Anonyymi
Liput/matkan sellaiseen lasikattoiseen "igluun"/mökkiin jossa voisi sängyssä makoillen yrittää bongata taivaalta revontulia. Päivät aktiivista touhuilua ja illalla rentoilua takkatulen ääressä. :)
- Anonyymi
Oletko keskenkasvuinen lapsi vielä? Aikuisille lahjoja? Ihan sairasta😆.
- Anonyymi
Kullatut stringit.
- Anonyymi
joku konejuyu miehille kai hyvä Ferrrari Twstaeossa vaikka
- Anonyymi
Kuulostat itserakkaalta. Etkö sa vähemmäkkä tyydyy? Kovin montaa olet ajatuksissa saanut täällä sinulla toivomalla tavalla ajattelemaan. Sinullsaon jopa seurrajiakin täällä. No toivottavastil öytyy niitä, ketkä voivst helposti tuhansia joululahjaksi heitellä. Entäs jos sinulla, ap tulee syntymäpäivä? Odotatko silloin jo miljoonalahja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964