Tuli sijoitus aloituksesta mieleen että mitä mies saa tai voittaa jos sijoittaa naiseen vai menettääkö mies rahansa ei saa mitään ongelmia vain saa ja niitä tulee paljon eli saako mies muuta kuin 1 ongelmia 2 ikävyyksiä 3 velkaa 4 ilkeilyä 5 pettämistä eli saako mies mitään hyvää ja positiivistä jos sijoittaa naiseen eli hankkii oman naisen ja panostaa siihen kaiken eli koko elämänsä eli kannattaako se
Mitä mies saa jos sijoittaa naiseen
31
330
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinunlainen rahaton ja muutenkin kelvoton mies tuollaisia kyselee?
- Anonyymi
Itse veikkaan, että saa munaa monessa eri muodossa? Keitetty, paistettu/ munakkaana. Muna rikasta elämä on sen jälkeen?
- Anonyymi
Jos hankkii sellaisen naisen joka tuo vain ongelmia, ikävyyksiä, velkaa, ilkeilyä ja pettämistä niin ei ole kauhean hyvää yksilöä valinnut. Ei siinä silloin raha auta.
Ouoto ajatus ja lähtökohta suhteelle. Ei oikea kunnollinen suhde noin toimi. Siinä välittäminen on molemminpuolista, eikä toisesta haeta vain jotain hyötyä.
- Anonyymi
Sisäistitkö itse kirjoittamasi ymmärrätkö mitä tekstilläsi tarkoitat vai oletko jostain toisaalta kopioinut jonkuntoisen kirjoituksen
https://youtube.com/shorts/m3WNs2C-aNU?si=t0cxNYE_ZMmkRgcf Anonyymi kirjoitti:
Sisäistitkö itse kirjoittamasi ymmärrätkö mitä tekstilläsi tarkoitat vai oletko jostain toisaalta kopioinut jonkuntoisen kirjoituksen
https://youtube.com/shorts/m3WNs2C-aNU?si=t0cxNYE_ZMmkRgcfOsaan ajatella ihan omilla aivoillani.
- Anonyymi
Kannattavuus riippuu paljon siitä, minkälaiseen ihmiseen "sijoittaa". Jos suhde perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen, avoimuuteen ja yhteisiin tavoitteisiin, niin suhde voi olla yksi elämän suurimmista rikkauksista. Jos taas suhde on epätasapainoinen, täynnä draamaa ja itsekkyyttä, se voi tuntua taakalta.
Parisuhde ei ole sijoituskohde samassa mielessä kuin osakkeet tai kiinteistöt. Se on enemmänkin vastavuoroinen prosessi, jossa molemmat antavat ja saavat. On tärkeää asettaa rajat, tunnistaa omat tarpeet ja valita kumppani, joka arvostaa samoja asioita.
Jos ajatus "kaiken panostamisesta" tuntuu pelottavalta, kannattaa miettiä, voisiko suhdetta lähestyä rauhallisemmin ja vähemmän mustavalkoisesti. Hyvä parisuhde ei vaadi täydellistä itsensä uhraamista, vaan tasapainoa ja yhteistyötä - Anonyymi
Nainen menettää arvonsa aika nopeasti. Vielä huonompi sijoitus olisi auto.
- Anonyymi
Jaa. Mä en ainakaan ole mikään sijoitus. Elämä mun kanssani on korkeintaan yhteisyritys, jos nyt jotain tuon kaltaista termiä etsii.
"saako mies muuta kuin 1 ongelmia 2 ikävyyksiä 3 velkaa 4 ilkeilyä 5 pettämistä eli saako mies mitään hyvää ja positiivistä"
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, eli miehen omasta käytöksestä kiinni. Tarjoamistasi vaihtoehdoista tosin vain nelonen on ylipäänsä mahdollinen, sillä en harrasta mitään noista muista ja nelonenkin tosiaan on täysin miehen omasta käytöksestä kiinni. Mä en koskaan aloita ilkeilyä, mutta osaan kyllä olla hyvin ilkeä takaisin. Ilkeydestä voin tosin luvata, että jos miehen ilkeys jotkuu pidempään, niin minun ilkeyteni loppuu kyllä. Mä nimittäin otan ja häivyn sellaisesta, koska ilkeyskään ei ole pidemmän päälle mun juttuni.
Ongelmilta ja ikävyyksiltö ei kukaan voi kokonaan elämässä välttyä. Elämä aina toisinaan heittää niitä kierrepalloja, joista täytyy vain yrittää selviytyä. Ongelmia ja ikävyyksiä on siis täysin turhaa kehittää vielä itse lisää. - Anonyymi
HUONOA YÖTÄ TEVEISZIN
tWEEMU-iNKERI mULKERRON - Anonyymi
Sijoittaa naisiin?
Tuli mieleen baari, missä miehet sujauttavat seteleitä strippareiden pikkuhousuihin.
Läheltä olen sellaista katsellut ja sanoisin että moinen ei kannata. - Anonyymi
tuli jäteautojen kuljegtgjiwn juftfgu jotkut lavavarf metalliiknkin suuria juttuja
- Anonyymi
hyvä joo joku tieksisanto... joku laaa metallikeräykxddednkin jotain ihmeellistä
- Anonyymi
Riippuu miehestä ja ennen kaikkea asenteesta.
- Sheena - Anonyymi
Elämä on aika lyhyt, sitä loppujen lopuksi aina menettää rahansa vaikka miten niitä rahojaan rakastaisi.
Elämää ei kannata ajatella rahakeskeisesti, voi muuten tulla kyyneleitä kuolinvuoteella. Pitää olla myös muta arvoja, jotka ovat rahaa tärkeämpiä.
AV Sijoita sä vaan makkaraperunoihin. 😃
- Anonyymi
Muuten ehkä mu kun maksaa jo vähintään sen kuuskytmarkkaa ni passaan tule vaan paskana pönttöön toisesta päästä myöhemmin ei nyky palkat eikä varsinkaan työttömyyskorvaus monellekaan anna myöden edes niitä grillikioski treffejä tätänykyä
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ehkä mu kun maksaa jo vähintään sen kuuskytmarkkaa ni passaan tule vaan paskana pönttöön toisesta päästä myöhemmin ei nyky palkat eikä varsinkaan työttömyyskorvaus monellekaan anna myöden edes niitä grillikioski treffejä tätänykyä
Kuka nyt mistään treffeistä puhui... halvinta makkaraa ja perunoita uuniin jne. Ei siihen treffejä tarvita.
- Anonyymi
Jos noin ajatteelet että nainen on sinulle sijoitus/tai riskisijoitus niin ole ilman naista. Muitakin sijoituskohteita narskuille on.🤷♀️
- Anonyymi
Mies saa lapsia, jos sijoittaa naiseen.
Vilma- Anonyymi
Vapaus ja rahan menoo luulis et sais seksii aina ja heti kun haluaa ja joka aamu sais jotain leipomusta aamu kahvin kanssa samoin iltakahvin ja aina kun lähtee autolla niin talvella se on aina harjattu lumesta ja lasit krapattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaus ja rahan menoo luulis et sais seksii aina ja heti kun haluaa ja joka aamu sais jotain leipomusta aamu kahvin kanssa samoin iltakahvin ja aina kun lähtee autolla niin talvella se on aina harjattu lumesta ja lasit krapattu
Ja iloista kivaa ja mukavaa seuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoita siis ennemmin palvelijaan ja prostituoituun ja kokkiin ja kyökkipiikaan ja talonmieheen jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tarttii ruveta miljonääriksi jos noin laiska olet ettet perusarjesta omin avuin selviä
- Anonyymi
Köyhä elämä sulla ainakin jos ei sulla ole panostaa naiseen muuta kuin rahaa toki en itse panostais mitään naiseen jolle raha on pääasia
- Anonyymi
Huonompi sijoituskohde kuin auto.
- Anonyymi
Voihan naisesta saada monenlaista turvaa, henkistä, sosiaalista ja jopa taloudellista.
Ihan samalla tavalla mitä miehestäkin, ei liene sukupuolisidonnainen kysymys.
AV- Anonyymi
Tuohon on äärimmäisen pieni mahdollisuus. Pillua VOI saada, jos hyvin käy, mutta kaikki muu positiivinen on äärimmäisen harvinaista, vaikka muutaman sellaisen tapauksen luulen tunnistaneeni. Rahallisesti jos ajattelee, niin useimmiten se on konkurssi. Muutama harva poikkeus vahvistaa säännön.
Melkein kaiken kokenut, 81 v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon on äärimmäisen pieni mahdollisuus. Pillua VOI saada, jos hyvin käy, mutta kaikki muu positiivinen on äärimmäisen harvinaista, vaikka muutaman sellaisen tapauksen luulen tunnistaneeni. Rahallisesti jos ajattelee, niin useimmiten se on konkurssi. Muutama harva poikkeus vahvistaa säännön.
Melkein kaiken kokenut, 81 v.Sinulla on mielestäni harvinaisen huonoja kokemuksia naisista.
Itselläni ei ole kuin pääpiirteittäin hyviä.
Se, mitä naisilta saa kumpuaa meistä jokaisesta, se ei ole naisista kiinni, vaan meistä itsestämme.
Olen tutustunut fyysisesti yli 200 eri naiseen, psyykkisesti lukumäärä jo harvenee lukuun alle 10. Näistä tärkeitä on ollut elämässä 3-4. Kolmen kanssa on lapsia ja yhden kanssa elän edelleen yhteistyössä.
Onko elämässä siis vaikeutena vain naiset, vai olisiko jokin vaikuttava tekijä myös niissä omissa ajatelmissa ja elämäntyylissä? Kyllä on, ja vaikka railakkaan elämän olen kokenut en naisia mistään voi syyttää.
Elämän suola, sitä he edustavat.
AV
- Anonyymi
Onko kotkassa jos on jatkossa siis....
- Anonyymi
paljon käytetty kondomi joululahjaksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964