Onko wörttiä ottaa tavisläskinä hölkkääjänä pt-juoksukoutsi? Kymppi menee alle tuntiin, mutta ei oikein kehity omin neuvoin. Halua olisi juosta sub 40.
Juoksuvalmentaja
39
844
Vastaukset
- Anonyymi
pohiskelin osaako chat gpt vastata sinulle. Tässä tuloksia
Kyllä, valmentajan hankkiminen voisi olla hyödyllistä, jos tavoitteesi on juosta 10 kilometriä alle 40 minuutin. Tämä on kunnianhimoinen tavoite ja vaatii suunnitelmallista harjoittelua sekä oikein kohdistettua rasitusta. Valmentajan avulla saat:
Räätälöidyn harjoitussuunnitelman: Valmentaja voi laatia juuri sinulle sopivan ohjelman, joka ottaa huomioon nykykuntosi, vahvuutesi ja kehityskohteesi.
Tekniikan parantaminen: Juoksutekniikan hiominen voi parantaa tehokkuutta ja auttaa saavuttamaan kovempia aikoja.
Harjoittelun progressio: Valmentaja varmistaa, että nostat harjoittelun intensiteettiä turvallisesti ja tehokkaasti.
Motivaatio ja seuranta: Valmentaja voi tarjota henkistä tukea, seurata edistymistäsi ja auttaa pitämään sinut motivoituneena.
Loukkantumisten ehkäisy: Liian kova tai väärin kohdennettu harjoittelu voi johtaa loukkaantumisiin. Valmentaja voi auttaa tasapainottamaan harjoitukset ja palautumisen.
Jos valmentajan palkkaaminen ei ole mahdollista, voit myös etsiä valmiita harjoitusohjelmia, jotka on suunnattu 10 km:n ajan parantamiseen. Kuitenkin valmentajan tuki voi nopeuttaa kehitystä ja parantaa tuloksiasi huomattavasti. - Anonyymi
Elä sitten valkkua valitessasi katso valmentajan saavutuksia juoksijana vaan valmentajana. Naurattaa kun narsistiset sub3h haastajat keulivat sub 2.20 valkuilla.
- Anonyymi
Ei sub 2.20 ukkeleista ole mihinkään. Miula valmentajana ja mentorina Kipchoge-ukko :)
- Anonyymi
Valkku tarpeen jos oma äo alle 135.
- Anonyymi
Juu. Tietoa juoksusta saa googlettamalla ja chat-gpt:llä. Pitkä tie, jos kaikki pitää opetella kantapään kautta.
- Anonyymi
Onko würthiä mennä tavisläskinä hoka tai saucony lähettilääksi?
- Anonyymi
Minä en mitään copypastekoutsia kaipaa. Tiedän itse mikä toimii minulle, ja haluan treenata niinkuin huvittaa.
- Anonyymi
Aloittelijalle valmentaja vois olla ihan jees. Keski-ikäiselle ahnehtijalle en suosittele. Tulee vain ruumiin vammoja.
- Anonyymi
Palkkaa Mikko.
Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaa Mikko.
Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaitaUkko valmensi yhden hcrd ambassadorin yli puolen vuoden telakalle, eikä mahdollisesti juokse enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaa Mikko.
Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaitaMikko kehui että on elämänsä kunnossa todellisuudessa oli elämänsä paskimmassa kunnossa. Ei osaa valmennus töitänsä, kehuu itseänsä miten pätevä valmentaja on, todellisuudessa ei osaa töitänsä, vaikea tapaus joka suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko kehui että on elämänsä kunnossa todellisuudessa oli elämänsä paskimmassa kunnossa. Ei osaa valmennus töitänsä, kehuu itseänsä miten pätevä valmentaja on, todellisuudessa ei osaa töitänsä, vaikea tapaus joka suhteessa.
Onko ukkelilla sankaritarinoita valmennuksesta? Sub4h ukkeleista viäntänyt sub3h ukkoja? Ellei, niin ihan turha kehuskella osaamisellaan ja valmentaa enää yhtään ketään. Tai no ehkä juoksun aloittelijoita voi opastaa juoksukoulussa ensimmäisille hölkkäaskeleille, mutta senkin tekee varmasti väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ukkelilla sankaritarinoita valmennuksesta? Sub4h ukkeleista viäntänyt sub3h ukkoja? Ellei, niin ihan turha kehuskella osaamisellaan ja valmentaa enää yhtään ketään. Tai no ehkä juoksun aloittelijoita voi opastaa juoksukoulussa ensimmäisille hölkkäaskeleille, mutta senkin tekee varmasti väärin.
Mikko osaa opastaa laihduttamaan.
Annia ei saanut laihtumaan mutta ukko itse pääsi molarin peräänkuuluttamaan kestävyysjuoksijan tavopainoon.
- Anonyymi
Naurattaa kun joku koutsi selitti miten kannattaa treenata vain pk:ta niin pääsee maratonin alle neljän pk:lla. Varmaan ihan jees jos sulla on synnynnäisesti valmiiksi iso moottori ja potentiaalia 3h aloitukseen. Mutta miksi haluaisit silloin juosta maratonin sub4? Jos jollakin on pieni moottori ja sykkeet korkeat, ei se matalilla sykkeillä pääse alle neljän koskaan.
- Anonyymi
Runnershighn podcastissa suositeltiin juoksemaan vauhtikestävyyttäkin. Otapa Akin valmennuspaketti.
- Anonyymi
Pitäisi juosta 120 sykkeillä, ettei tule ylirasitus. Ja sitten lisäksi kynnystreeniä. Juoksuharjoittelua on ihan höntsää. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
sykkeet on yksilöllisiä. eetulla pk on 180.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sykkeet on yksilöllisiä. eetulla pk on 180.
Eetun tarinoissa järkeä kuin kanan kiekaisussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eetun tarinoissa järkeä kuin kanan kiekaisussa.
Eetu sanoo pk:ksi vauhdin perusteella vaikka ei sitä voi niin tehdä. Kuntotestin lyhyissä progressiovedoissa tietysti matala syke per vauhti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eetu sanoo pk:ksi vauhdin perusteella vaikka ei sitä voi niin tehdä. Kuntotestin lyhyissä progressiovedoissa tietysti matala syke per vauhti.
Eetun PK on 170. ja sillä menee alle 5min/km. 180 on liioittelua. Max on 220
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eetun PK on 170. ja sillä menee alle 5min/km. 180 on liioittelua. Max on 220
Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.
Uskon asia. Raamatussa sanotaan 170 tai 180 on pk lenkkeilyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.
Tuo on epätarkkaa tietoa, joka ei perustu mihinkään. Chatgpt kertoo pk:n olevan 60-75% maksimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on epätarkkaa tietoa, joka ei perustu mihinkään. Chatgpt kertoo pk:n olevan 60-75% maksimista.
Miula aeroopinen kynnys tuntuman perusteella 77%.
- Anonyymi
Ajattelin tilata coachin, mutta päädyinkin couchiin. Sporttinen sohvaperuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä ahnehtia - valkku...
Garmin coachi parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä ahnehtia - valkku...
Älä aseta rimaa liian korkealle
- Anonyymi
Juoksuvalmennukset runhigh.fi. Opettavat siut hitaan hölkän saloihin.
- Anonyymi
Pyry Rannikko on huippu valmentaja taviksille mille tahansa kestävyys lajille.
- Anonyymi
Osaako soutaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako soutaa?
Soutaminen helpompaa,kuin kävely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soutaminen helpompaa,kuin kävely.
entäs huopaaminen
- Anonyymi00038
Ukko luulee taikovansa kovan mänijän kenestä tahansa minusta ei varmasti saisi.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ukko luulee taikovansa kovan mänijän kenestä tahansa minusta ei varmasti saisi.
Laittaisi sinut kävelemään. Kunto nousuun.
- Anonyymi
Vieläkö tohdit juoksumatolle ilman valmentajaa?
HS: Valmentaja laati täydellisen juoksumattotreenin, jonka voi tehdä sekä aloittelija että jo pidempään juoksua harrastanut.- Anonyymi00037
Juoksu matto sontaa.
- Anonyymi00039
MIKKO on worthiä.
Yritysmaraton viestin lämmittelijä.
Eetun jänis.
Laihuttaja vailla vertaa.
Meriittejä löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483