Onko wörttiä ottaa tavisläskinä hölkkääjänä pt-juoksukoutsi? Kymppi menee alle tuntiin, mutta ei oikein kehity omin neuvoin. Halua olisi juosta sub 40.
Juoksuvalmentaja
7
245
Vastaukset
- Anonyymi
pohiskelin osaako chat gpt vastata sinulle. Tässä tuloksia
Kyllä, valmentajan hankkiminen voisi olla hyödyllistä, jos tavoitteesi on juosta 10 kilometriä alle 40 minuutin. Tämä on kunnianhimoinen tavoite ja vaatii suunnitelmallista harjoittelua sekä oikein kohdistettua rasitusta. Valmentajan avulla saat:
Räätälöidyn harjoitussuunnitelman: Valmentaja voi laatia juuri sinulle sopivan ohjelman, joka ottaa huomioon nykykuntosi, vahvuutesi ja kehityskohteesi.
Tekniikan parantaminen: Juoksutekniikan hiominen voi parantaa tehokkuutta ja auttaa saavuttamaan kovempia aikoja.
Harjoittelun progressio: Valmentaja varmistaa, että nostat harjoittelun intensiteettiä turvallisesti ja tehokkaasti.
Motivaatio ja seuranta: Valmentaja voi tarjota henkistä tukea, seurata edistymistäsi ja auttaa pitämään sinut motivoituneena.
Loukkantumisten ehkäisy: Liian kova tai väärin kohdennettu harjoittelu voi johtaa loukkaantumisiin. Valmentaja voi auttaa tasapainottamaan harjoitukset ja palautumisen.
Jos valmentajan palkkaaminen ei ole mahdollista, voit myös etsiä valmiita harjoitusohjelmia, jotka on suunnattu 10 km:n ajan parantamiseen. Kuitenkin valmentajan tuki voi nopeuttaa kehitystä ja parantaa tuloksiasi huomattavasti. - Anonyymi
Elä sitten valkkua valitessasi katso valmentajan saavutuksia juoksijana vaan valmentajana. Naurattaa kun narsistiset sub3h haastajat keulivat sub 2.20 valkuilla.
- Anonyymi
Ei sub 2.20 ukkeleista ole mihinkään. Miula valmentajana ja mentorina Kipchoge-ukko :)
- Anonyymi
Valkku tarpeen jos oma äo alle 135.
- Anonyymi
Juu. Tietoa juoksusta saa googlettamalla ja chat-gpt:llä. Pitkä tie, jos kaikki pitää opetella kantapään kautta.
- Anonyymi
Onko würthiä mennä tavisläskinä hoka tai saucony lähettilääksi?
- Anonyymi
Minä en mitään copypastekoutsia kaipaa. Tiedän itse mikä toimii minulle, ja haluan treenata niinkuin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025