Juoksuvalmentaja

Anonyymi-ap

Onko wörttiä ottaa tavisläskinä hölkkääjänä pt-juoksukoutsi? Kymppi menee alle tuntiin, mutta ei oikein kehity omin neuvoin. Halua olisi juosta sub 40.

39

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pohiskelin osaako chat gpt vastata sinulle. Tässä tuloksia

      Kyllä, valmentajan hankkiminen voisi olla hyödyllistä, jos tavoitteesi on juosta 10 kilometriä alle 40 minuutin. Tämä on kunnianhimoinen tavoite ja vaatii suunnitelmallista harjoittelua sekä oikein kohdistettua rasitusta. Valmentajan avulla saat:
      Räätälöidyn harjoitussuunnitelman: Valmentaja voi laatia juuri sinulle sopivan ohjelman, joka ottaa huomioon nykykuntosi, vahvuutesi ja kehityskohteesi.
      Tekniikan parantaminen: Juoksutekniikan hiominen voi parantaa tehokkuutta ja auttaa saavuttamaan kovempia aikoja.
      Harjoittelun progressio: Valmentaja varmistaa, että nostat harjoittelun intensiteettiä turvallisesti ja tehokkaasti.
      Motivaatio ja seuranta: Valmentaja voi tarjota henkistä tukea, seurata edistymistäsi ja auttaa pitämään sinut motivoituneena.
      Loukkantumisten ehkäisy: Liian kova tai väärin kohdennettu harjoittelu voi johtaa loukkaantumisiin. Valmentaja voi auttaa tasapainottamaan harjoitukset ja palautumisen.
      Jos valmentajan palkkaaminen ei ole mahdollista, voit myös etsiä valmiita harjoitusohjelmia, jotka on suunnattu 10 km:n ajan parantamiseen. Kuitenkin valmentajan tuki voi nopeuttaa kehitystä ja parantaa tuloksiasi huomattavasti.

    • Anonyymi

      Elä sitten valkkua valitessasi katso valmentajan saavutuksia juoksijana vaan valmentajana. Naurattaa kun narsistiset sub3h haastajat keulivat sub 2.20 valkuilla.

      • Anonyymi

        Ei sub 2.20 ukkeleista ole mihinkään. Miula valmentajana ja mentorina Kipchoge-ukko :)


    • Anonyymi

      Valkku tarpeen jos oma äo alle 135.

      • Anonyymi

        Juu. Tietoa juoksusta saa googlettamalla ja chat-gpt:llä. Pitkä tie, jos kaikki pitää opetella kantapään kautta.


    • Anonyymi

      Onko würthiä mennä tavisläskinä hoka tai saucony lähettilääksi?

    • Anonyymi

      Minä en mitään copypastekoutsia kaipaa. Tiedän itse mikä toimii minulle, ja haluan treenata niinkuin huvittaa.

    • Anonyymi

      Aloittelijalle valmentaja vois olla ihan jees. Keski-ikäiselle ahnehtijalle en suosittele. Tulee vain ruumiin vammoja.

      • Anonyymi

        Palkkaa Mikko.
        Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkaa Mikko.
        Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaita

        Ukko valmensi yhden hcrd ambassadorin yli puolen vuoden telakalle, eikä mahdollisesti juokse enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkaa Mikko.
        Ukko ahnehtii itte mutta jarruttelee asiakkaita

        Mikko kehui että on elämänsä kunnossa todellisuudessa oli elämänsä paskimmassa kunnossa. Ei osaa valmennus töitänsä, kehuu itseänsä miten pätevä valmentaja on, todellisuudessa ei osaa töitänsä, vaikea tapaus joka suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko kehui että on elämänsä kunnossa todellisuudessa oli elämänsä paskimmassa kunnossa. Ei osaa valmennus töitänsä, kehuu itseänsä miten pätevä valmentaja on, todellisuudessa ei osaa töitänsä, vaikea tapaus joka suhteessa.

        Onko ukkelilla sankaritarinoita valmennuksesta? Sub4h ukkeleista viäntänyt sub3h ukkoja? Ellei, niin ihan turha kehuskella osaamisellaan ja valmentaa enää yhtään ketään. Tai no ehkä juoksun aloittelijoita voi opastaa juoksukoulussa ensimmäisille hölkkäaskeleille, mutta senkin tekee varmasti väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ukkelilla sankaritarinoita valmennuksesta? Sub4h ukkeleista viäntänyt sub3h ukkoja? Ellei, niin ihan turha kehuskella osaamisellaan ja valmentaa enää yhtään ketään. Tai no ehkä juoksun aloittelijoita voi opastaa juoksukoulussa ensimmäisille hölkkäaskeleille, mutta senkin tekee varmasti väärin.

        Mikko osaa opastaa laihduttamaan.
        Annia ei saanut laihtumaan mutta ukko itse pääsi molarin peräänkuuluttamaan kestävyysjuoksijan tavopainoon.


    • Anonyymi

      Naurattaa kun joku koutsi selitti miten kannattaa treenata vain pk:ta niin pääsee maratonin alle neljän pk:lla. Varmaan ihan jees jos sulla on synnynnäisesti valmiiksi iso moottori ja potentiaalia 3h aloitukseen. Mutta miksi haluaisit silloin juosta maratonin sub4? Jos jollakin on pieni moottori ja sykkeet korkeat, ei se matalilla sykkeillä pääse alle neljän koskaan.

      • Anonyymi

        Runnershighn podcastissa suositeltiin juoksemaan vauhtikestävyyttäkin. Otapa Akin valmennuspaketti.


    • Anonyymi

      Pitäisi juosta 120 sykkeillä, ettei tule ylirasitus. Ja sitten lisäksi kynnystreeniä. Juoksuharjoittelua on ihan höntsää. Ei pidä ahnehtia.

      • Anonyymi

        sykkeet on yksilöllisiä. eetulla pk on 180.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sykkeet on yksilöllisiä. eetulla pk on 180.

        Eetun tarinoissa järkeä kuin kanan kiekaisussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eetun tarinoissa järkeä kuin kanan kiekaisussa.

        Eetu sanoo pk:ksi vauhdin perusteella vaikka ei sitä voi niin tehdä. Kuntotestin lyhyissä progressiovedoissa tietysti matala syke per vauhti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eetu sanoo pk:ksi vauhdin perusteella vaikka ei sitä voi niin tehdä. Kuntotestin lyhyissä progressiovedoissa tietysti matala syke per vauhti.

        Eetun PK on 170. ja sillä menee alle 5min/km. 180 on liioittelua. Max on 220


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eetun PK on 170. ja sillä menee alle 5min/km. 180 on liioittelua. Max on 220

        Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.

        Uskon asia. Raamatussa sanotaan 170 tai 180 on pk lenkkeilyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk harjoittelu on 50-70% maksimisykkeestä suurin piirtein eli alle 154 jos max 220.

        Tuo on epätarkkaa tietoa, joka ei perustu mihinkään. Chatgpt kertoo pk:n olevan 60-75% maksimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on epätarkkaa tietoa, joka ei perustu mihinkään. Chatgpt kertoo pk:n olevan 60-75% maksimista.

        Miula aeroopinen kynnys tuntuman perusteella 77%.


    • Anonyymi

      Ajattelin tilata coachin, mutta päädyinkin couchiin. Sporttinen sohvaperuna.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä ahnehtia - valkku...

        Garmin coachi parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä ahnehtia - valkku...

        Älä aseta rimaa liian korkealle


    • Anonyymi

      Juoksuvalmennukset runhigh.fi. Opettavat siut hitaan hölkän saloihin.

    • Anonyymi

      Pyry Rannikko on huippu valmentaja taviksille mille tahansa kestävyys lajille.

      • Anonyymi

        Osaako soutaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako soutaa?

        Soutaminen helpompaa,kuin kävely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soutaminen helpompaa,kuin kävely.

        entäs huopaaminen


      • Anonyymi00038

        Ukko luulee taikovansa kovan mänijän kenestä tahansa minusta ei varmasti saisi.


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ukko luulee taikovansa kovan mänijän kenestä tahansa minusta ei varmasti saisi.

        Laittaisi sinut kävelemään. Kunto nousuun.


    • Anonyymi

      Vieläkö tohdit juoksumatolle ilman valmentajaa?

      HS: Valmentaja laati täydellisen juoksumattotreenin, jonka voi tehdä sekä aloittelija että jo pidempään juoksua harrastanut.

      • Anonyymi00037

        Juoksu matto sontaa.


    • Anonyymi00039

      MIKKO on worthiä.
      Yritysmaraton viestin lämmittelijä.
      Eetun jänis.
      Laihuttaja vailla vertaa.

      Meriittejä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe