Olipa mukava näky pari intiimi hetki autossa kesällä pello -ylitornio.
Hellä hetki kesällä
23
4507
Vastaukset
- Anonyymi
Tainu pari ollakhaan, kuin sen hetken,
- Anonyymi
Joo mie luulen kanssa ,että se on ollut se yksi ainut kerta kun täällä rukoilee sääliä.
Ei ole ollu hommaile jatkuvuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mie luulen kanssa ,että se on ollut se yksi ainut kerta kun täällä rukoilee sääliä.
Ei ole ollu hommaile jatkuvuutta.Kuka muka rukoillut? Mielikuvitusta.
- Anonyymi
Ja sitte heräsit käsi housuissa
- Anonyymi
Saatanan siat
- Anonyymi
Kaikkia pitää tyhmyyksissään n@ija. Vetäkää käteen parisuhdevammaset.
- Anonyymi
Onko rakastelu hommat ollu Kapustassa siellähän on kova meno ollu aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rakastelu hommat ollu Kapustassa siellähän on kova meno ollu aina.
No kun ei ole kunnon parisuhdetta niin sitten haetaan seksiä sieltä täältä. Surkeaa hommaa. Ottakaa tarpeeksi mieluisa puoliso jonka kanssa kipinöi niin sitä voipi laitella edestä ja takaa, sivulta ja päältä ja alta. Ei lopu ilot vähässä kummassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole kunnon parisuhdetta niin sitten haetaan seksiä sieltä täältä. Surkeaa hommaa. Ottakaa tarpeeksi mieluisa puoliso jonka kanssa kipinöi niin sitä voipi laitella edestä ja takaa, sivulta ja päältä ja alta. Ei lopu ilot vähässä kummassa.
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rakastelu hommat ollu Kapustassa siellähän on kova meno ollu aina.
Sunkhaan sielä enhää mittää ole ko missi assuu kylälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunkhaan sielä enhää mittää ole ko missi assuu kylälä
missi :D
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole kunnon parisuhdetta niin sitten haetaan seksiä sieltä täältä. Surkeaa hommaa. Ottakaa tarpeeksi mieluisa puoliso jonka kanssa kipinöi niin sitä voipi laitella edestä ja takaa, sivulta ja päältä ja alta. Ei lopu ilot vähässä kummassa.
Pitää muistaa vagisaani
- Anonyymi
Tai kovat halut
- Anonyymi
Miks n#ssitte varattuja ja varattuna? Särjette vain puolisonne sydämen ja tulee ero hetken hurman takia.
- Anonyymi
Mellakosken tiellä monasti nähty
- Anonyymi
Joo Pakisjärvellä ja Mellakoskella ne oli jo 60- luvulla kulmakunnan kuuluisimmat naisten miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Pakisjärvellä ja Mellakoskella ne oli jo 60- luvulla kulmakunnan kuuluisimmat naisten miehet.
Ja tietenkin HÄRPPI siinä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietenkin HÄRPPI siinä välillä.
Olihan sielä Mellakoskella ja Kapustassa silloin 60-ja 70-luvulla kauniita tyttöjä.Kyllä niitä silloin kelpas tanssittaa Kuohula.
- Anonyymi
Son taas kevät herättänyt lemmenkipeät
- Anonyymi
Mies pari nähty.
- Anonyymi
Sitää saa miää tilaa..hyi
- Anonyymi
Ei ole jalat maasa....korvan taustat märät...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429