Maailmankaikkeus vuonna 1984

Anonyymi-ap

Näyttikö se silloin erilaiselta kuin nyt?

5

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu....oli paljon parempi paikka silloin ku et ollu vielä syntynyt.

• Anonyymi

Minä synnyin 1990.

• Anonyymi

Salailu: UFOt

Mercury & Gemini Astronaut , eversti Gordon Cooper
      Lautas lensi suoraan yli, laski kolme laskutelinettä ja laskeutui kuivalle järvenpohjalle. [Kamerajat] menivät ulos kameroineen kohti UFOa. Se nousi ja lensi pois erittäin suurella nopeudella. ... Minulla oli mahdollisuus pitää [elokuvaa] ikkunaa vasten. Hyviä lähikuvia. Ei ollut epäilystäkään siitä, että se tehtiin jossain muualla kuin tämän maan päällä. s. 226-227. Katso myös Gordon Cooper & Bruce Henderson, Leap of Faith: An Astronaut's Journey to the Unknown , s. 80-91. Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

FAA:n onnettomuuksien ja tutkimusten päällikkö John Callahan
      UFO pomppii 747:n ympärillä. [Se] oli valtava pallo, jonka ympärillä pyöri valot. ... No, olen ollut mukana monissa salailuissa FAA:n kanssa. Kun pidimme esityksen Reaganin henkilökunnalle, he vannoivat, että näin ei koskaan tapahtunut. Mutta he eivät koskaan saaneet minua vannomaan, ettei sitä koskaan tapahtunut. Voin kertoa, mitä olen nähnyt omin silmin. Minulla on videonauha. Minulla on ääninauha. Minulla on arkistoidut raportit, jotka vahvistavat sen, mitä olen sinulle kertonut. s. 80 - 85. Katso lisää napsauttamalla tätä .

Yhdistyneen kuningaskunnan puolustuspäällikkö (1971 - 73), amiraali lordi Peter Hill-Norton
      Minulta on usein kysytty, miksi taustallani oleva henkilö – entinen puolustusvoimien esikunnan päällikkö, entinen Naton sotilaskomitean puheenjohtaja – miksi luulen on ufoja koskevien tosiasioiden peittely. Hallitukset pelkäävät, että jos ne paljastaisivat nämä tosiasiat, ihmiset joutuisivat paniikkiin. En usko siihen ollenkaan. Olen sanonut niin painettuna. On olemassa vakava mahdollisuus, että meillä vierailee ihmisiä ulkoavaruudesta. Meidän on saatava selville, keitä he ovat, mistä he tulevat ja mitä he haluavat. s. 305 - 307. Katso lisää napsauttamalla tätä .

CIA:n johtaja , amiraali RH Hillenkoetter
      On aika tuoda totuus esiin kongressin avoimissa kuulemisissa. Kulissien takana korkea-arvoiset ilmavoimien upseerit ovat raittiisti huolissaan UFOista. Mutta virallisen salailun ja pilkan kautta kansalaiset saatetaan uskomaan, että tuntemattomat lentävät esineet ovat hölynpölyä. Tosiasioiden piilottamiseksi ilmavoimat on vaientanut henkilöstönsä. s. 58, lainaus New York Timesista, 28. helmikuuta 1960, s. L30. Napsauta tästä nähdäksesi alkuperäisen arkistoidun artikkelin.

US Navy Pilot, Frederick Fox
      Julkaisussa JANAP 146E on osio, joka sanoo, ettet paljasta mitään tietoa UFO-ilmiöstä 10 000 dollarin sakon ja kymmenen vuoden vankeusrangaistuksen uhalla. Salaisuus on siis säilytetty. s. 145, 146. UFO-viesti: Älä sotke ydinaseita Yhdysvaltain ilmavoimat, FAA, kapteeni Robert Salas [Turvamies soitti ja] sanoi: "Herra, aivan etuportin ulkopuolella leijuu hehkuva punainen esine. Kaikki miehet ovat täällä aseet vedettyinä." Menetimme 16-18 ICBM:tä [mannertenvälisiä ydinohjuskärkiä] samaan aikaan, kun UFOja oli alueella ja lentäjät havaitsivat ne. ... [Korkea-arvoinen ilmavoimien upseeri] sanoi: "Lopeta tutkinta; älä tee tästä enempää äläkä kirjoita loppuraporttia." Kuulin, että monet tästä tapauksesta raportoineet vartijat lähetettiin Vietnamiin. s. 168-171. Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

Yhdysvaltain ilmavoimat, professori Robert Jacobs
      Joten tämä esine [UFO] laukaisee valonsäteen taistelukärkeen, osuu siihen ja sitten se siirtyy toiselle puolelle ja laukaisee toisen valonsäteen. Ja taistelukärki putoaa avaruudesta. Minkä viestin tulkitsisin siitä? [UFOt kertoivat meille] älä sotke ydinkärkien kanssa. ... Majuri Mannsman sanoi: "Et koskaan puhu tästä enää." Artikkelin [tapauksesta vuosia myöhemmin] jälkeen sain puheluita koko yön. Ihmiset soittivat ja alkoivat huutaa minulle. Eräänä yönä joku räjäytti postilaatikkoni. s. 184, 187.

Lisää peittelyä: UFO:sta kehitetty edistynyt teknologia

Venäjän ilmavoimat, avaruusviestintäkeskus, kenraali Vasili Aleksejev
      [UFO:n esiintymispaikat] ovat yleensä strategisesti tärkeitä kohteita. ... [Ilmavoimat] keksi taulukon, jossa oli kuvia kaikista koskaan tallennettujen UFOjen muodoista – noin viisikymmentä – ellipseistä ja palloista avaruusaluksia muistuttaviin. ... UFO-tutkimus voi paljastaa uusia energiamuotoja tai ainakin tuoda meidät lähemmäksi ratkaisua. s. 345–347. Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

Apollo 14 -astronautti, Edgar Mitchell, Ph.D. (Aeronautics, MIT, kuudes kuussa kävelevä mies )
      Kyllä, ET-vierailuja on ollut. On ollut kaatuneita veneitä. Aineistoa ja ruumiita on löydetty. Tietty määrä käänteistä suunnittelua on mahdollistanut joidenkin näistä veneistä tai joidenkin komponenttien kopioimisen. Ja on olemassa joukko ihmisiä, jotka voivat olla yhteydessä hallitukseen tässä vaiheessa ja joilla on tämä tieto. He ovat yrittäneet salata tämän tiedon. Korkean tason hallinnossa olevilla ihmisillä on hyvin vähän, jos ollenkaan, pätevää tietoa tästä. Siitä on levitetty disinformaatiota huomion kääntämiseksi ja hämmennyksen luomiseksi, jotta totuus ei tule esiin. s. 61-64.

• Anonyymi

Lisää peittelyä: UFO:sta kehitetty edistynyt teknologia

Venäjän ilmavoimat, avaruusviestintäkeskus, kenraali Vasili Aleksejev
      [UFO:n esiintymispaikat] ovat yleensä strategisesti tärkeitä kohteita. ... [Ilmavoimat] keksi taulukon, jossa oli kuvia kaikista koskaan tallennettujen UFOjen muodoista – noin viisikymmentä – ellipseistä ja palloista avaruusaluksia muistuttaviin. ... UFO-tutkimus voi paljastaa uusia energiamuotoja tai ainakin tuoda meidät lähemmäksi ratkaisua. s. 345–347. Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

Apollo 14 -astronautti, Edgar Mitchell, Ph.D. (Aeronautics, MIT, kuudes kuussa kävelevä mies )
      Kyllä, ET-vierailuja on ollut. On ollut kaatuneita veneitä. Aineistoa ja ruumiita on löydetty. Tietty määrä käänteistä suunnittelua on mahdollistanut joidenkin näistä veneistä tai joidenkin komponenttien kopioimisen. Ja on olemassa joukko ihmisiä, jotka voivat olla yhteydessä hallitukseen tässä vaiheessa ja joilla on tämä tieto. He ovat yrittäneet salata tämän tiedon. Korkean tason hallinnossa olevilla ihmisillä on hyvin vähän, jos ollenkaan, pätevää tietoa tästä. Siitä on levitetty disinformaatiota huomion kääntämiseksi ja hämmennyksen luomiseksi, jotta totuus ei tule esiin. s. 61-64. Katso myös The Way of the Explorer , Edgar Mitchell, Dwight Williams, s. 212. Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

Yhdysvaltain ilmavoimien, tiedustelupalvelun ja pääkersantti Dan Morrisin
      UFOt ovat sekä maan ulkopuolisia että ihmisen luomia. ... Hallituksemme ei halua meidän tietävän, että muilla planeetoilla on ihmisiä. Valtamiehet eivät halua meidän tietävän, että tämä ilmainen energia [ufoteknologialla kehitetyistä energiageneraattoreista] on kaikkien saatavilla. Joten salailu UFOista johtuu energiakysymyksestä. Kun ihmiset saavat selville tämän tiedon, he vaativat, että hallitus julkaisee tämän teknologian, ja se muuttaa maailmaa. s. 364. Katso lisää napsauttamalla tätä .

Yhdysvaltain armeija, eversti Thomas E. Bearden
      Luultavasti 50 keksijää on keksinyt [käytännöllisesti katsoen ilmaisia ​​energiajärjestelmiä]. Jos käytämme näitä järjestelmiä, voimme puhdistaa tämän biosfäärin. Mutta meillä on tilanne, jossa koko tieteen, teollisuuden ja patenttiviraston rakenne on sinua vastaan. Olen joutunut melkoisen tukahduttamisen uhriksi. Ja tämän takana meillä on muutamia melko varakkaita ihmisiä. Mitä voimakkaampi virasto, sitä enemmän he turvautuvat paitsi laillisiin myös lain ulkopuolisiin keinoihin tukahduttaakseen kilpailunsa. s. 534 – 542. Katso myös www.cheniere.org .

Suuri sotasuunnitelma: Kaikki perustuu valheeseen

Fairchild Industriesin yritysjohtaja, Von Braunin tiedottaja, tohtori Carol Rosin
      [Vuonna 1974 modernin rakettitieteen perustaja Wernher] Von Braun kertoi minulle, että kaikki syyt avaruuteen perustuviin aseiden käyttöön perustuivat valheeseen. Hän sanoi, että strategiana oli käyttää pelotustaktiikkaa – että ensin venäläisiä ja sitten terroristeja pidetään vihollisina. Seuraava vihollinen olivat asteroidit. "Viimeinen kortti on avaruusoliokortti. Meidän on rakennettava avaruuteen perustuvia aseita muukalaisia ​​vastaan, ja kaikki se on valhetta." ... Olin kokouksessa Fairchild Industriesissa War Roomissa. Keskustelu [oli] siitä, kuinka he aikoivat vastustaa näitä vihollisia, ja jossain vaiheessa oli tulossa Persianlahden sota. Nyt on vuosi 1977! s. 255-259. Katso www.peaceinspace.com . Saat lisätietoja napsauttamalla tätä .

Disclosure Project, perustaja ja johtaja, Steven M. Greer, MD
      Hallitus – kuten sinä ja minä saatamme ajatella – on todellakin melko silmukan ulkopuolella. Pentagonin johtajilla, joille olen kertonut, ei ole sen enempää pääsyä tällaisiin projekteihin kuin kenelläkään muulla siviilellä – elleivät he ole "sisäpuolella". Meillä on sisäpiiriläisiä ja tiedemiehiä, jotka voivat todistaa, että meillä on energiantuotantojärjestelmiä, jotka pystyvät täysin korvaamaan kaikki nykyiset energiantuotannon muodot. Jokaisen ympäristöstä ja ihmisen tulevaisuudesta huolestuneen henkilön tulisi pyytää kiireellisiä kuulemistilaisuuksia, jotta nämä tekniikat voidaan paljastaa, poistaa ja soveltaa turvallisesti. s. 14, 15, 567. Katso www.siriusdisclosure.com .

• Anonyymi

Varmasti on tähtitaivaalta vähentynyt silminnähtäviä tähtiä niiden etäisyyden muuttuessa.
      Kohti täyspimeyttä ollaan menossa eli tulee sekin hetki kun kaikki on niin harvassa ja kaukana ettei valoa enää tänne näy."Lähialueilla" ei uusia tähtiä synny ja aine harvenee jolloin niidenkin syntyvyys vähenee kaukaisuudessakin kertoimella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      68
      2186
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1430
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1417
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      240
      1363
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1222
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      365
      1161
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      333
      1115
    Aihe