Sairastuin taas koronaan

Anonyymi-ap

Miten ne kieltäjät tämän selittää kun taas sairastuin koronaan? Testeissäkö vika/ vilppi? Kova yskä ja kuume, järkyttävä olo. Tuntuu todelliselta kyllä tämä sairastaminen.

7

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskivaikea korona tärähtää niin saattaa päästä sairaalaan keuhkokuumeen takia.

• Anonyymi

Tai mykoplasman tai influenssan tai vaan pelkän flunssan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mykoplasman tai influenssan tai vaan pelkän flunssan

Joo mutta korona tuhoaa keuhkot eri tavalla jättäen arpikudosta. Loppuelämän olet sitten keuhkojen puolesta " raakki".

• Anonyymi

pari rokotusta lisää niin ei sairastu enään mihinkään. zemppiä, kyllä se siittä.

• Anonyymi

Silloin kun sai vielä rokotukset, ei ollut koronaa itselläni mutta 1,5 vuotta siitä kun ei enää annettu rokotusta sairastuin ensimmäiseen vaikeaan koronatautiin. Tämä on nyt kolmas. Keuhkoihin jää vaurioita joka kerta. Influenssarokotukset oon ottanut säännöllisesti ja toiset töissä on sairasteneet influenssaa, minä en. Ei net rokotukset ole yksinomaan pahasta. Itselläni kävi tieten tuuri kun sain sellasen koronarokotteen mikä ei aiheuttanut sivuoireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun sai vielä rokotukset, ei ollut koronaa itselläni mutta 1,5 vuotta siitä kun ei enää annettu rokotusta sairastuin ensimmäiseen vaikeaan koronatautiin. Tämä on nyt kolmas. Keuhkoihin jää vaurioita joka kerta. Influenssarokotukset oon ottanut säännöllisesti ja toiset töissä on sairasteneet influenssaa, minä en. Ei net rokotukset ole yksinomaan pahasta. Itselläni kävi tieten tuuri kun sain sellasen koronarokotteen mikä ei aiheuttanut sivuoireita.

kuten veritulppaa, aivoverenvuotoja tai kuolemaa...

• Anonyymi

Niitähän riittää jotka kieltävät sen.Mutta kun omalle kohdalle osuu,ei paljon naurata.Koronan sairastanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2799
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      65
      2266
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1949
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      1581
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1532
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1129
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      261
      950
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      918
    10. 39
      800
    Aihe