Sairastuin taas koronaan

Anonyymi-ap

Miten ne kieltäjät tämän selittää kun taas sairastuin koronaan? Testeissäkö vika/ vilppi? Kova yskä ja kuume, järkyttävä olo. Tuntuu todelliselta kyllä tämä sairastaminen.

7

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskivaikea korona tärähtää niin saattaa päästä sairaalaan keuhkokuumeen takia.

• Anonyymi

Tai mykoplasman tai influenssan tai vaan pelkän flunssan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mykoplasman tai influenssan tai vaan pelkän flunssan

Joo mutta korona tuhoaa keuhkot eri tavalla jättäen arpikudosta. Loppuelämän olet sitten keuhkojen puolesta " raakki".

• Anonyymi

pari rokotusta lisää niin ei sairastu enään mihinkään. zemppiä, kyllä se siittä.

• Anonyymi

Silloin kun sai vielä rokotukset, ei ollut koronaa itselläni mutta 1,5 vuotta siitä kun ei enää annettu rokotusta sairastuin ensimmäiseen vaikeaan koronatautiin. Tämä on nyt kolmas. Keuhkoihin jää vaurioita joka kerta. Influenssarokotukset oon ottanut säännöllisesti ja toiset töissä on sairasteneet influenssaa, minä en. Ei net rokotukset ole yksinomaan pahasta. Itselläni kävi tieten tuuri kun sain sellasen koronarokotteen mikä ei aiheuttanut sivuoireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun sai vielä rokotukset, ei ollut koronaa itselläni mutta 1,5 vuotta siitä kun ei enää annettu rokotusta sairastuin ensimmäiseen vaikeaan koronatautiin. Tämä on nyt kolmas. Keuhkoihin jää vaurioita joka kerta. Influenssarokotukset oon ottanut säännöllisesti ja toiset töissä on sairasteneet influenssaa, minä en. Ei net rokotukset ole yksinomaan pahasta. Itselläni kävi tieten tuuri kun sain sellasen koronarokotteen mikä ei aiheuttanut sivuoireita.

kuten veritulppaa, aivoverenvuotoja tai kuolemaa...

• Anonyymi

Niitähän riittää jotka kieltävät sen.Mutta kun omalle kohdalle osuu,ei paljon naurata.Koronan sairastanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5132
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      34
      4523
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      12
      3169
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27