Malanmajan avajaiset

Anonyymi-ap

Joko malanmajan avajaiset kohta on.. eilen näytti tero laittaneen lämmöt päälle kun savu nousi piipusta. Hyvä pula-ahot...

19

868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä vastustan savua.Aion siivota pihaani mutta auto on rikki.

• Anonyymi

Nehän piti olla jo viime vuonna.

• Anonyymi

Eipä löytynyt hevosen kuivalihavellin soveltuviakaan viime vuonna!

• Anonyymi

Ruukaatko aina kyylätä toisia ja tiedottaa tänne tällaisia jymyuutisia?Kokeile seitsemän päivää ilmoitusta,eikö sieltä makseta palkkiokin? Mukava polttoaineraha sullekkin kun siitä ajelet

• Anonyymi

Ei seiska ole teijän asioista kiinnostunut.

• Anonyymi

Ja kuka näitä jymyuutisia täällä lukee. SINÄ.

• Anonyymi

Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä.Tällä kylällä on home aivoja useita.

• Anonyymi

Koskahan se Aapajärven uudisasukkaan piipusta nousee savu? Keskittyisi wiskarssi oman torpan rakentamiseen eikä kyttäisi muiden hommia.

• Anonyymi

Vuoden 2025 yrittäjä on päätetty.

• Anonyymi

Poltetaanko sielä pihasta laittomasti hakattuja petäjiä? Melkonen raiskio.

• Anonyymi

Ja oliko lupaa ”maisemanhoitoon” ennen avohakkuun tekoa ? Melkoisen kauhea aukko järveltä kun katsoo. Eikai sellaisen pitäisi olla sallittua? Jos muutkin rantatonttilaiset hakkaa samanlaiset aukot niin kauhistus on irti. Miksi Uusimies ei valittanut luvan annosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oliko lupaa ”maisemanhoitoon” ennen avohakkuun tekoa ? Melkoisen kauhea aukko järveltä kun katsoo. Eikai sellaisen pitäisi olla sallittua? Jos muutkin rantatonttilaiset hakkaa samanlaiset aukot niin kauhistus on irti. Miksi Uusimies ei valittanut luvan annosta?

Siellä järvellä tuskin olet edes käynyt.Tieltä kyyläät pää vinossa .Ja mitä jos kaikki kyyläisi siellä niin tulisi usea ojaanajo,tai aliopeus. Kylläpä on kiinnostava aihe ,ku tänne kirjoittelet. Tiedätkö,on jokaisen oma asia mitä aikoo asioille en tehdä.Vai menikö sulla tunteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä järvellä tuskin olet edes käynyt.Tieltä kyyläät pää vinossa .Ja mitä jos kaikki kyyläisi siellä niin tulisi usea ojaanajo,tai aliopeus. Kylläpä on kiinnostava aihe ,ku tänne kirjoittelet. Tiedätkö,on jokaisen oma asia mitä aikoo asioille en tehdä.Vai menikö sulla tunteisiin?

Olen pettynyt kun en ole saanut poronkuivalihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pettynyt kun en ole saanut poronkuivalihaa

Hae metsästä tai tienpäällähän ne on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aivan rakennuslautakunnan touhulta. Mitä vaan kaikki käy kunhan kokouspalkkio juoksee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aivan rakennuslautakunnan touhulta. Mitä vaan kaikki käy kunhan kokouspalkkio juoksee.

Väärin.En kuulu siihen, joten väärää puuta räksytät. Selkeästi kova himosi ja vihasi saa sinut outoihin ajatuksiin..oletko miettinyt mistä vihasi kumpuaa?

• Anonyymi

Kaava alueella kunta myöntää luvat eli voi myöntää itsellekin.Rannalla suojaalue oliskaan pyhällä 20m.

• Anonyymi

Miksi Uusimies ei tässä valittanut!!!!!

• Anonyymi

Kemijoella veneillessäni en voi ihailematta katsoa pihoja joita keskustan alue tarjoaa! Olen tyrmistynyt! Kuinka kauniita alueita ! Ja viitostien,siellä sitä nähtävää vasta onkin.Niemestä Kairalaan. Olen mykistynyt viehättävistä maalaismiljöistä vihertävine kukkaisistutuksineen! Tulkaa ja ihastukaa näkemäänne!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe