Joko malanmajan avajaiset kohta on.. eilen näytti tero laittaneen lämmöt päälle kun savu nousi piipusta. Hyvä pula-ahot...
Malanmajan avajaiset
19
818
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä vastustan savua.Aion siivota pihaani mutta auto on rikki.
- Anonyymi
Nehän piti olla jo viime vuonna.
- Anonyymi
Eipä löytynyt hevosen kuivalihavellin soveltuviakaan viime vuonna!
- Anonyymi
Ruukaatko aina kyylätä toisia ja tiedottaa tänne tällaisia jymyuutisia?Kokeile seitsemän päivää ilmoitusta,eikö sieltä makseta palkkiokin? Mukava polttoaineraha sullekkin kun siitä ajelet
- Anonyymi
Ei seiska ole teijän asioista kiinnostunut.
- Anonyymi
Ja kuka näitä jymyuutisia täällä lukee. SINÄ.
- Anonyymi
Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä.Tällä kylällä on home aivoja useita.
- Anonyymi
Koskahan se Aapajärven uudisasukkaan piipusta nousee savu? Keskittyisi wiskarssi oman torpan rakentamiseen eikä kyttäisi muiden hommia.
- Anonyymi
Vuoden 2025 yrittäjä on päätetty.
- Anonyymi
Poltetaanko sielä pihasta laittomasti hakattuja petäjiä? Melkonen raiskio.
- Anonyymi
Ja oliko lupaa ”maisemanhoitoon” ennen avohakkuun tekoa ? Melkoisen kauhea aukko järveltä kun katsoo. Eikai sellaisen pitäisi olla sallittua? Jos muutkin rantatonttilaiset hakkaa samanlaiset aukot niin kauhistus on irti. Miksi Uusimies ei valittanut luvan annosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oliko lupaa ”maisemanhoitoon” ennen avohakkuun tekoa ? Melkoisen kauhea aukko järveltä kun katsoo. Eikai sellaisen pitäisi olla sallittua? Jos muutkin rantatonttilaiset hakkaa samanlaiset aukot niin kauhistus on irti. Miksi Uusimies ei valittanut luvan annosta?
Siellä järvellä tuskin olet edes käynyt.Tieltä kyyläät pää vinossa .Ja mitä jos kaikki kyyläisi siellä niin tulisi usea ojaanajo,tai aliopeus. Kylläpä on kiinnostava aihe ,ku tänne kirjoittelet. Tiedätkö,on jokaisen oma asia mitä aikoo asioille en tehdä.Vai menikö sulla tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä järvellä tuskin olet edes käynyt.Tieltä kyyläät pää vinossa .Ja mitä jos kaikki kyyläisi siellä niin tulisi usea ojaanajo,tai aliopeus. Kylläpä on kiinnostava aihe ,ku tänne kirjoittelet. Tiedätkö,on jokaisen oma asia mitä aikoo asioille en tehdä.Vai menikö sulla tunteisiin?
Olen pettynyt kun en ole saanut poronkuivalihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettynyt kun en ole saanut poronkuivalihaa
Hae metsästä tai tienpäällähän ne on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aivan rakennuslautakunnan touhulta. Mitä vaan kaikki käy kunhan kokouspalkkio juoksee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aivan rakennuslautakunnan touhulta. Mitä vaan kaikki käy kunhan kokouspalkkio juoksee.
Väärin.En kuulu siihen, joten väärää puuta räksytät. Selkeästi kova himosi ja vihasi saa sinut outoihin ajatuksiin..oletko miettinyt mistä vihasi kumpuaa?
- Anonyymi
Kaava alueella kunta myöntää luvat eli voi myöntää itsellekin.Rannalla suojaalue oliskaan pyhällä 20m.
- Anonyymi
Miksi Uusimies ei tässä valittanut!!!!!
- Anonyymi
Kemijoella veneillessäni en voi ihailematta katsoa pihoja joita keskustan alue tarjoaa! Olen tyrmistynyt! Kuinka kauniita alueita ! Ja viitostien,siellä sitä nähtävää vasta onkin.Niemestä Kairalaan. Olen mykistynyt viehättävistä maalaismiljöistä vihertävine kukkaisistutuksineen! Tulkaa ja ihastukaa näkemäänne!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992