Tossa viime viikolla oli koulussa maastojuoksuu,ja juostiin 2 km... Mulla on aika huono kunto,ajaksi tuli 15.11... mutta asiaan: Eli kun oltiin sitten juostu ja pelattu tunti pesistä,ja menin pukkariin ja otin kengän pois jalasta,niin yhtäkkii polven alapuolella sisäpuolella alkoi sattuu ihan hirveesti... Mä en pystynyt liikuttaa jalkaa yhtään,etten ois pyörtynyt,sillä kipu oli niin valtava!!!
Mä sitten istahdin penkille enkä liikuttanut jalkaa n. 5 minuuttiin,sitten se alkoi helpottaa,mutta sattui silti. Koko loppupäivä meni sitten könkätessä pitkin käytävii. : ( Seuraavana päivänä se oli sit ei mitään. Mulla on joskus ennekin käynny tälleen,mutta koskaan se ei oo kestännyt koko päivää. Mä en oo kyl ottannu huomioon,että onks se aina liikuntasuorituksen jälkeen,mut???
Mikä vikana?
Jalkaan sattuu helvetisti!!!
Auts!
3
335
Vastaukset
- Anonyymi
...vittua täällä kyselet! Mee hyvä mies lääkäriin!
- tr0ll11
taatelintallaaja
- veikkaus43
Sitä varmaankin suonenvedoksikin kutsutaan.
Voi olla joskus pahakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043