Tein jotain todella itsekästä. Työpaikkani läheisyydestä on lähes mahdoton löytää autopaikkaa. Kuulin kuitenkin huhun piilotetusta parkkialueesta. Aloin selaamaan google mapsia ja löysin epäilyttävän oloisen parkkialueen.
Lähdin tutkimaan paikkaa autolla. Tie näyttäisi kääntyvän taloyhtiön piha-alueelle. Ensimmäiset paikat ovat taloyhtiön. Mutta jos ajaa näiden paikkojen ohi, parkkipaikan perällä on iso alue 10 tunnin ilmaisia paikkoja.
Ensimmäinen ajatukseni oli jakaa tämä tieto työkavereideni kanssa, mutta sitten aloin ajattelemaan. Jos kaikki vievät autonsa tälle parkkialueelle, joudun taas kuseen ja joudun etsimään paikkaa. Niinpä päätin olla jakamatta tätä tietoa ja nyt käytännössä koko parkkialue on aina vapaa minulle.
On vähän syyllinen olo, mutta ei sitten kuitenkaan.
Kuinka itsekäs olet?
28
341
Vastaukset
- Anonyymi
Taktikoisin itsekin.
Joo noin kävi meille töissä, kun tieto levisi ja kaikki vei autonsa parkkipaikalle, niin pistivät sen maksulliseksi.
Mutta en mä oikeen itekäskään osaa olla. Paitsi tietäjä abortti palstalta väitti, että oon itekäs. Vaikka siis joka asiassa korostin etten ota asiaan kantaa. Mutta tietäjä tietää. Vieläköhän tietäjä on siellä palstalla?- Anonyymi
Millä tavalla olet väitetysti itsekäs?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla olet väitetysti itsekäs?
- SheenaNo se ei ehkä ollut oikea palsta asian selvittämiseen. Olin jotenkin kahden tulen välissä. En oo sitä enempää analysoinut.
- Anonyymi
Saman tekisin itsekin. Pysäköintipaikkojen hinnat ovat nousseet varkain. Kaikesta ennen kuntien ylläpitämästä pitää maksaa ja niitähän on alkanut kertymään.
- Anonyymi
Minä ilmeisesti.
- Anonyymi
Kun haluan vain, että minun kiusaaminen loppuu, olen kai tosi itsekäs.
- Anonyymi
Nykyään opetellut olemaan itsekäs. Terve itsekkyys on mielestäni hyvä asia. Jos on liian kiltti ja epäitsekäs, niin porukka kävelee yli ja viimeinen pyyhkii vielä takapuolensa liian kilttiin ihmiseen. Mielestäni tuo itsekkyytesi tuossa asiassa ei ole paha asia.
- Anonyymi
Juuri näin. Elämä on opettanut itsenikin itsekkääksi. Nuorempana en tunnistanut ominaisuutta.
- Anonyymi
Pöhkö työpaikka! Silloin kun olin kobolttijalostamo OMG:llä töissä, niin parkkipaikkoja oli 3 ja jokainen isompi kuin pieni kylä.
Lisäksi firma tarjosi ilmaiset lämmitystolpat ja aurauskin toimi.
Nykyisin siellä vaikuttaa 2 eri yhtiötä, kun herra Mooney myi tuon maailman toiseksi suurimman kobolttijalostamon.
Kuulemma kaikki asiat on mennyt työläisten kohdalla huonompaan suuntaan. Onneksi pääsin nuorena, mutta en terveenä pois oravanpyörästä.
Tosin syöpää minulla ei ole. Nyt on työmiehillä kobolttipulveri ruvennut vaikuttamaan ja syöpiä putkahtelee, kuin sieniä sateella.
>simiti< - Anonyymi
Pari toisenlaista esimerkkiä.
Mies työnsi ostoskärryjä suoraan jalan leikkauskohtaan, missä on tekojotain.
Sanoin hänelle, että siinä kohtaa on leikkaus. Hän sanoi, ettei siihen ollut mitään kirjoitettu. Ja kun sieppasi tuollainen kärryillä päälle ajaminen, että voisi enemmin pyytää ensin anteeksi, että päästän kyllä ohi. Hän tyrkläsi ja sitten pyyteli anteeksi....
Toinen tilanne, kun nuori audimies kaarsi nenän edestäni vauhdilla parkkipaikalle. Menin puhuttelemaan ja hän totesi, että minähän olen elossa!
Tässä kelissä ei kandeisi luottaa jalankulkijaan. Voi kompastua ja kaatua.
Arrrgggh.
Vilma - Anonyymi
Itseensä tyytyväinen eli itsekäs, synonyymimyöskin narstille ja itsetyydyttäjhälle.
huoh raskas päivä, piti muuttaa suunnirelmasta A->B
.. ei haittaa hyvä tilaisuus testara ilrakahvina presidenrtti-tummapaahtoa, oli tarjouksessa 4,75 2pkr sai osraa vain 1 osuuskunta eli perheyhteisö. - Anonyymi
Terve itsekkyys on hyvästä.
Meillä työpaikalla on tasapuolista, kaikille maksaa parkkipaikka 200 euroa kuukaudessa...
- Sheena- Anonyymi
Tuohon hintaan mukaan kuuluu jo varmaan piccolo tai vähintäänkin ovenaaja sateenvarjon kera
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Vau. Minä luulin että meidän 100€ kuussa on paha.
Mieti vielä siltä kantilta, että saisit sakot väärin pysäköinnistä pari kertaa kuussa. 200€ laillisesta parkkipaikasta on aika vähän, ja saako sen vähentää verotuksessakin?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti vielä siltä kantilta, että saisit sakot väärin pysäköinnistä pari kertaa kuussa. 200€ laillisesta parkkipaikasta on aika vähän, ja saako sen vähentää verotuksessakin?
xLinerSvullinen 19:46:56 suhteuttaa tämän sähkölaskuunsa joka on keskimäärin 200 kuussa alveineen eikä teoreettisiin parkkisakkoihin 😏
- Anonyymi
Ei itseensä tyytyväinen ole sama kuin itsekäs.
Itseensä tyytyväinen on tasapainossa.
Nuo kaksi tyyppiä esimerkissäni olivat itsekkäitä, mutteivät välttämättä ole lainkaan tyytyväisiä itseensä.
Vilma Joiduin hetken miettimään tätä. Totesin, että olen minä itsekäs (joissakin asioissa).
Jos ikinä löytäisin, ruuhkaiselta alueelta, ilmaisia parkkipaikkoja, kyllä minä pitäisin sen visusti omana tietonani.
Noin arvokasta tietoa ei lähdetä muille lörpöttelemään.
Kell onni on, .... (jne. jne.)- Anonyymi
Runossa tosin ei täsmennetä, kuinka hyvin onni pitää kätkeä.
Ei dementikoille.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Runossa tosin ei täsmennetä, kuinka hyvin onni pitää kätkeä.
Ei dementikoille.
VilmaLaulussa sanotaan aarteen peittämisestä ja kell onni on, se käyköön korpehen, eli pitää mennä synkkään metsään piiloon.
En osaa sanoa, onko tuo muka hyvin kätketty, mutta koska näin käsketää, niin on tehtävä! 🤩
"Laulu onnesta
Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan."
Eino Leino- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Laulussa sanotaan aarteen peittämisestä ja kell onni on, se käyköön korpehen, eli pitää mennä synkkään metsään piiloon.
En osaa sanoa, onko tuo muka hyvin kätketty, mutta koska näin käsketää, niin on tehtävä! 🤩
"Laulu onnesta
Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan."
Eino LeinoMinusta tavattoman kaunis runo, kuten monet muut hänen.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Minusta tavattoman kaunis runo, kuten monet muut hänen.
VilmaOn kaunis. Kuten Eino Leinon tuotannon muutkin runot. 😊
- Anonyymi
No jos nainen antaa luvan että saan esim on jäänyt yksi tiikerikakun pala ja nainen sanoo saat syödä sen niin voin kyllä syödä sen kahvipöydässä
- Anonyymi
Joulutortuista puhumattakaan ne on hyvii
- Anonyymi
En päästä rasittavia ihmisiä elämääni, vaikka heillä on suuri tarve tulla kuulluksi.
Olen itsekäs. En mä tuota näe itsekkyytenä. Se olisi itsekkyyttä, että alkaisit rajoittamasn muiden mahdollisuutta tulla parkkikselle.
Jokaisella muullakin on samat mahkut tehdä kuten sinä teit...
Et ehkä ole hyväsydämmellisesti toiminut, mutta ei sekään takaa, että sinua pidettäisiin hyväsydämmisenä, jos jakaisit idean.... huomiohuoraajs olisit vähintään. 😄- Anonyymi
Itsekkyys on ajan henki, mutta ei tuo nyt paha ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177