Ei siinä sinänsä mitään koska pidän perunasalaatista. Olen vain usein pannut merkille tämän asian naisten osalla. Tavallaan se herättää ruokahalua mikä lisää nautintoa. Kummastuttaa vain.
Miksi naisten pimpit tuoksuvat perunasalaatille?
14
650
Vastaukset
- Anonyymi
Miehillä on kyllä todella kummallinen hajuaisti. Ei siis pahalla, mutta nämä vertaukset on aina hyvin outoja. 😃
- Anonyymi
Noniin ja nyt kaikki jotka syövät uutenavuotena nakkeja ja perunasalaattia muistavat tämän sinun kommentin🤣
- Anonyymi
Naiset tykkää myös perunalastuista, sekin voi olla osa syynä tälle? Perunaa eri muodoissa?
- Anonyymi
Avaajan perunasalaatilla taitaa olla ihan oma ja omituinen resepti.
- Anonyymi
Minä laitan silliä perunasalaatin sekaan.
- Anonyymi
Mä en syö tästälähin muuta kuin perunasalaattia.
- Anonyymi
Kohta kaikki miehet ympäri suomen ottavat töihin evääksi perunasalaattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä kirjotellaan iltapäivälehdissä, perunasalaattibuumi on tullut jäädäkseen😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä joulupöytään livekalaa ja perunasalaattia ei muuta tarvi.
- Anonyymi
Noniin nyt on kaupoista perunasalaatti loppu,mitäs vuodenvaihtees syödään.
- Anonyymi
Asiassa on perää. Menetin aikoinani poikuuteni pillulle joka tuoksui raa'alta perunalta.
- Anonyymi
Oliko kenties perunapitäjästä?
- Anonyymi
Kuinka monta satulaa piti tuoksutella että päädyit tähän päätelmääsi🤔
- Anonyymi
Eli pissalle haisee ja maistuu. Etikkahan se siinä salaatissa on kuin kusta. Sieltä värkin yläpuolelta kusikin tulee. Eli pissaa imeskelette. Ihan niiku naiset. Naiset tosin saa juustoa maiskutella myös jos miehellä on esinahkaa. Peruna haisee jos ei oo saanu kikulia hetkee. Multaantunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941