Katsoin että skodaa oli paljon pihassa ja kantoivat toiveleluja kassikaupalla. Myös vaatteita skoda miehet kantoivat vaimoilleen runsaasti. Kannattaa käydä ennekuin loppuvat kesken
Vastaukset 14
- Anonyymi
Minä jorma tilasin VRS erikois skodaani racechipin ja ruutulippu tarroja takaloosteriin. Hankin myös punaiset pehmusteet etuturvavöihin jotta jarruttaessa pehmentää hieman. Hyvää joulua. Lidlistä haemme saksalaisen joulukinkun toki.
- Anonyymi
Avaajahan sen näköjään tietää kuinka paljon, mitä ja kuka ostaa Lidlistä. Onko sulla siellä tiukkakin päivystys ja laskenta käynnissä kuinka aktiivisesti, vai eikö Auris käynnistynyt kun kaljakeissit kallistivat tyhjän bensatankin liian kenoon ettei viimeiset tipat pääse eteenpäin?
- Anonyymi
Bemarilla ajetaan ja joulu vietetään etelässä, lento lähtee pian. Käyn liflin pihalla vain seuraamassa köyhiä.
- Anonyymi
Tojomiehet saa piparia Lidlistä vaikka eivät muuten saa.
https://www.lidl.fi/p/annas-piparkakku/p10017998?pageId=10060861&tabCode=Current_Sales_Week - Anonyymi
Niin ja kateus iski.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt sellaisen havainnon Lidlin parkkipaikan autoista, että siellä on niitä ihan laidasta laitaan. On uutta, vanhaa, halpaa ja kallista, eli ihan niin kuin missä hyvänsä kaupan parkkipaikoilla.
- Anonyymi
Mutta skoda kuskit ostaa aina kaikki saksalaiset makkarat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta skoda kuskit ostaa aina kaikki saksalaiset makkarat
Kyllä saksalainen osaa tehdä hyvät makkarat, mutta juntti suomalainen ei osaa syödä kuin halvinta ja surkeinta jauhomakkaraa jossa ei ole mausteita tai lihaa.
- Anonyymi
Me skodistit nautimme nobelaneria jouluna. Haen 4 askia
- Anonyymi
Jouluna laitan punalipun salkoon ja juomme vodkaa. Punakaarti on ain mielessäin jouluna.
- Anonyymi
No mutta Tero, tuo on aika rohkeaa.
- Anonyymi
Minä syön silliä ja perunaa. Tv. Tyytyväinen Toyota-kuski
- Anonyymi
No no, naspurin Skodisti ei vietä joulua. Uusivuosi ja loppiainen ovat hänelle juhlia! Kiitos! Tero
- Anonyymi
AVaaja on outo hyypiö, käy kurkkimassa muiden kasseja mitä ovat ostaneet. Onko tuo normaalia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 26690
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu124680VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495