Katsoin että skodaa oli paljon pihassa ja kantoivat toiveleluja kassikaupalla. Myös vaatteita skoda miehet kantoivat vaimoilleen runsaasti. Kannattaa käydä ennekuin loppuvat kesken
Joko olet hakenut lidlistä joululahjat?
14
197
Vastaukset
- Anonyymi
Minä jorma tilasin VRS erikois skodaani racechipin ja ruutulippu tarroja takaloosteriin. Hankin myös punaiset pehmusteet etuturvavöihin jotta jarruttaessa pehmentää hieman. Hyvää joulua. Lidlistä haemme saksalaisen joulukinkun toki.
- Anonyymi
Avaajahan sen näköjään tietää kuinka paljon, mitä ja kuka ostaa Lidlistä. Onko sulla siellä tiukkakin päivystys ja laskenta käynnissä kuinka aktiivisesti, vai eikö Auris käynnistynyt kun kaljakeissit kallistivat tyhjän bensatankin liian kenoon ettei viimeiset tipat pääse eteenpäin?
- Anonyymi
Bemarilla ajetaan ja joulu vietetään etelässä, lento lähtee pian. Käyn liflin pihalla vain seuraamassa köyhiä.
- Anonyymi
Tojomiehet saa piparia Lidlistä vaikka eivät muuten saa.
https://www.lidl.fi/p/annas-piparkakku/p10017998?pageId=10060861&tabCode=Current_Sales_Week - Anonyymi
Niin ja kateus iski.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt sellaisen havainnon Lidlin parkkipaikan autoista, että siellä on niitä ihan laidasta laitaan. On uutta, vanhaa, halpaa ja kallista, eli ihan niin kuin missä hyvänsä kaupan parkkipaikoilla.
- Anonyymi
Mutta skoda kuskit ostaa aina kaikki saksalaiset makkarat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta skoda kuskit ostaa aina kaikki saksalaiset makkarat
Kyllä saksalainen osaa tehdä hyvät makkarat, mutta juntti suomalainen ei osaa syödä kuin halvinta ja surkeinta jauhomakkaraa jossa ei ole mausteita tai lihaa.
- Anonyymi
Me skodistit nautimme nobelaneria jouluna. Haen 4 askia
- Anonyymi
Jouluna laitan punalipun salkoon ja juomme vodkaa. Punakaarti on ain mielessäin jouluna.
- Anonyymi
No mutta Tero, tuo on aika rohkeaa.
- Anonyymi
Minä syön silliä ja perunaa. Tv. Tyytyväinen Toyota-kuski
- Anonyymi
No no, naspurin Skodisti ei vietä joulua. Uusivuosi ja loppiainen ovat hänelle juhlia! Kiitos! Tero
- Anonyymi
AVaaja on outo hyypiö, käy kurkkimassa muiden kasseja mitä ovat ostaneet. Onko tuo normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085