Kiinnostaako äkkilähdöt

Anonyymi-ap

Tyyliin muutamalla satasella viikoksi lämpimään.

24

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaa. Ikinä en tuu takasin

• Tavallaan kinostelee, mutta yksin matkalle lähtemisessä on kynnystä. En ole koskaan käynyt matkalla yksin.

• Ei yleensä kiinnosta, sillä usein jäljellä on vain jotain kahden tähden hotelleja tai sitten arvalla heitetään, mikä hotelli saattaa osua kohdalle. Olen sellainen hotellidiiva, että minä en mihinkään kahden tähden hotelleihin lähde. Haluan tietää, millaiseen hotelliin olen menossa.

Tiedostan, että olen turhamainen ja vaativa tässä asiassa, mutta jos menen hotelliin, niin en halua mennä sinne hikoilemaan puutteellisen ilmastoinnin takia, hengittelemään homeitiöitä tai lätkimään torakoita saati joutua siivoamaan koko huonetta heti saapuessa. Menee koko loma pilalle, jos majoitus on ala-arvoinen. Pelkkä tähtiluokitus ei tietenkään kaikkea kerro, minkä takia luen aina arvostelut ko majoituksesta tarkkaan ennen kuin valitsen sitä.

• Anonyymi

Ei ihan hirveästi kiinnostanut.
      Kerran ok-kokemus.
      Toisella kerta ei niin. Maailman pienin huone Turkissa. Ilmastointilaite oli. Siis laite oli.
      40 C° lämmössä olisi ollut kivaa jos olisi toiminut.
      Naapurhuoneessa toimi niin hyvin, että matkustaja vilustui.
      Emme siis eksyneet eriöön.
      Vilma

• Anonyymi

Millon lähdetään?

Tai tyhmä kysymys. Lähdetään heti!

• Anonyymi

tottakai kiinnostaa aina ilmainenen rajaton american experss-luorrokin loppuelämäni ajaksi heh

• Anonyymi

Mulla ei tietääkseni ole rajoituksia maastapoistumisen suhteen, onko sulla?

• Anonyymi

Äkkilähtö tuonpuoliseen kiinnostaa. Ei ehdi kokemaan kipua ja pelkoa.

Harmittaa vaan ne kulut. Arkku on kallis, vaikka se olisi rupulaatua.
      Papin lässytys, hautaus ja sen jälkeiset kahvikekkerit maksavat ihan liikaa.

Tuonpuoleiseen on vielä pitkä matka, mutta kannattaa jo nyt säästää.

• Anonyymi

Jännä tuo 69:n jäsen, joka opiskelee teologiaa ja piti Suuressa kirkossa saarnan.
        Mä arvosta tuollaista rohkeutta julkkispyörteissä olleelta.
        Onhan monella uskonnollinen vakaumus, ohuempi tai vahvempi, mutta ei sitä hirveästi siitä puhuta. Lienee ihan hyvä niin.
        Vilma

• Anonyymi

Ei sitten yhtään kiinnosta.

- Sheena

• Anonyymi

18:45
        Ei tarvitsekaan. Ei minuakaan kiinnosta se, mikä toisia ei kiinnosta tai kiinnostaa.
        Jokin asia itsellään voi olla kiinnostava tai ajatus, vaikka se olisi yli 2000 vuotta vanha.
        Vilma

• Anonyymi

Entä jos ET-lehdessä on hyvä tarjous?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ET-lehdessä on hyvä tarjous?

20:35
        No, pyrsk. Ei.
        Voi noita lehtimyyjiä. Työtänsä toki tekevät ja yritän olla hienotunteinen lähtökohtaisesti, mutta karistusvaiheessa tuo yhdyssanan hieno rapisee pois.
        Vilma

• Anonyymi

Joo älkilähtö helvettiin täältä😆

• En tarvitse kuin oman pienen huoneeni ja tietokoneen. Äkkilähtö jonnekin kauaksi olisi minulle kärsimystä.

• Anonyymi

Pelkäätkö laihtuvasi vieraissa kulttuureissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö laihtuvasi vieraissa kulttuureissa?

Päinvastoin lihoisin, kun haluaisin kokeilla kaikkea uutta.

• Anonyymi

Viinitilalle voisin lähteä

• Anonyymi

Helppo se on kehä 3 sisältä lähtee äkkilähdölle,ajappa ensin 300 km tuiskussa ja tuulessa kentälle,ei ole mikkään äkkilähtö.

• Anonyymi

Kyllä mä mielummin viettäisin talveni aina jossain lämpimässä ja aurinkoisemmassa säässä, kun täällä Suomessa. Muttei nyt ole mahdollisuutta lähteä. Katsotaan parin vuoden päästä mikä on tilanne.

• Anonyymi

Mutta sentäs periaatepäätös olla kesät kotosalla. En aio tinkiä siitä kuitenkaan. 😊

• Anonyymi

Laulussa sanotaan, että "voi Honolulu siellä saa kuin olla zulu....".
      Siellä talossa asuu siis zulu. M.O.T.
      Vilma

• Äkkilähdöt eivät kiinnosta.

Suunnittelen mielelläni lomani rauhassa. Haluan vertailla kohteita ja hintoja, etsiä mielenkiintoisia tutustumiskohteita ja muutenkin käydä läpi kaikki yksityiskohdat.
      Teen mielelläni lomasuunnittelua, mutta tarvitsen siihen omaa aikaa.

Hätäisemmät ottavat äkkilähdön ja hyppäävät tuntemattomaan. Minulle tuollainen heittäytyminen ei sovi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe