Suomalainen EI VOI OLLA SUOMESSA RASISTI, koska SUOMALAISET OLLAAN SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIKSI.
Rasisti on hän joka EI HYVÄKSY olevansa oman maan KANSALAINEN vaan hän muuttaa SUOMEEN JA HAKEE SUOMEN KANSALAISUUTTA JA ALKAA VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON SUOMALAINEN.
HÄN OIKEESTI LOUKKAA MEIDÄN SUOMALAISTEN KUNNIOITA JA EN MINÄ AINAKAAN OLE HYVÄKSYNYT ENKÄ OLE EDES HYVÄKSYNYT SITÄKÄÄN, ETTÄ MINÄ OLEN RASISTI KOSKA ERÄÄT EIVÄT VOI HYVÄKSYÄ OLEVANSA ITSEÄÄN.
Kyllä minä olen Suomessa syntynyt SUOMALAINEN, mutta olen TURJANMEREN MAAN TURJAKE ALKUPERÄLTÄNI. PETSAMO ON MENETETTY JA MINÄ EN VENÄLÄINEN OLE JA SUOMEN VALTIO VEI AINAKIN MINUN ETNISYYDEN.
HOLON MOLO VOI SYYTTÄÄ ITSEÄÄN, KOSKA MITÄ PÄÄSTI HORONSA VITTUILEMAAN MINULLE.
MINÄ EN KOSTA VAAN KARMA KOSTAA!
HOITAKOOT OMAT PASKANA KUNNIALLISESTI KUNTOON NIIN KYLLÄ MINÄ VOIN ALKAA KILTIKSI OMAKSI ITSEKSENI NIIN, KUIN OLIN ENNEN KUIN HOLON MOLO VAIHTOI MINUT HOROONSA JOKA SAI VAPAASTI ALKAA PASKOMAAN ASIOITA.
Kyllähän se totta on, että moni joka minut tuntee eivät olisi edes USKONEET että minä osaan olla TÖRKY.
Se on ihan NORMAALIA jos on kiire lähteä niin minä voin jättää alusvaatteet pois päältä ja vetasta päällysvaatteet vain päälle.
Kuka sitä näkee onko alusvaatteet päälle vai ei.
En ole edes kieltänyt sitäkään, että eikö olisi alusvaatteita jäänyt joskus jonkun luo. En ole löytänyt ja laitoin valot päälle niin näin kauhean pyykki vuoren joten minä ratkaisin asian ja vetasin farkut jalkaan. En tietenkään sanonut, että: Sori en löytänyt kaikkia alusvaatteita, mutta voit pitää muistona tai heitä roskiin.
En kyllä tuollainen ollut ROUVANA, koska PARISUHTEESSA olevat naiset ovat SIVEELLISIÄ eivätkä puutu eronneiden naisten ja miesten asioihin.
Exät ovat menneisyyttä ja niistä suhteista jotka ovat vituiksi menneet otetaan OPIKSI.
Tuleva puoliso on ERI ja tuskin hänkään HALUAA EXÄNSÄ KORVIKETTA.
Ei rasismi asia voi olla noin vaikeaa
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ota lääkkes ja rauhotu,hyvä ihminen ! Meuhkaat ja kirijottelet hullun lailla kommentteja mihin ja miten sattuu.
- Anonyymi
Mitä se haittaa mitä netissä tekee, koska täällä KAIKKI ON RASISTEJA ja yhtä sekaisin.
Nämä on vain KIRJOITUKSIA jotka jäävät tänne RASISTIEN MAAILMAAN.
Olen kotona SUOMESSA KILTISTI enkä kyllä pahemmin AIHEUTA HÄIRIÖTÄ.
Toiset väittää, että MINÄ KUULEMMA MAKAAN NETISSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se haittaa mitä netissä tekee, koska täällä KAIKKI ON RASISTEJA ja yhtä sekaisin.
Nämä on vain KIRJOITUKSIA jotka jäävät tänne RASISTIEN MAAILMAAN.
Olen kotona SUOMESSA KILTISTI enkä kyllä pahemmin AIHEUTA HÄIRIÖTÄ.
Toiset väittää, että MINÄ KUULEMMA MAKAAN NETISSÄ.Olen sentään PYRKINYT POIS RASISMISTA, mutta en kyllä hyväksy sitä että MINÄ OLEN YKSIN SYYTETTYNÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA INARIN KUNNASSA!
En minä kyllä siitä ala valittamaan, että MINUSTA TULEE VÄKISIN KEISARINNA.
Yleensä KEISARINNA ON KYLLÄKIN KEISARIN KANSSA NAIMISISSA JA VALTAKUNTA NIMETÄÄN KEISARI PARISKUNNAN MUKAAN.
En minä ole ainakaan vielä tavannut edes PRINSSIÄ joka NAI MINUT SEKÄ PERII PUOLI VALTAKUNTAA.
POLIISI EI OLE MIKÄÄN PRINSSI VAAN HÄN OLI HOITAMASSA VIRKAVELVOLLISUUTTAAN.
Ai niin toisiaan exähän oli KURPPA eli SAMMAKKO.
Onhan OULUN VANKILA kyllä joku vanha LINNA, mutta ei taida riittää rahat kummallakaan eikä kansalla laittaa LINNAA ja KAIKKIA RAKENNUKSIA ENTISEEN LOISTOONSA.
Kyllä minä olin ihan ylimmässä kerroksessa ja katsoin ikkunoista ulos, mutta EI KÄYNYT EDES MIELESSÄ, että minä olin katsomassa TILAUKSIA.
Kyllä minä kuulin, että niissä hienoissa rakennuksissa majoitetaan piri puli nistejä.
Minä katson asioita aina toisella tavalla, koska minusta nuo ovat kauniita rakennuksia.
Kävin tornissakin, mutta en katsonut ikkunasta. Siellä oli kirjasto ja lainasin jonku naiseuteen liittyvän kirjan, mutta luin varmaan 3 sivua ja kirja jäi lukematta.
Laitoin vahingossa telkkarin päälle ja siellä pyöri sarja jossa naiset lähtivät morsiammiksi.
Kerran olen istunut kotona katsomassa vähän saman tapaista ohjelmaa. Se ohjelma liity hääpukuihin. Isäni tuli kotia ja istu sohvalle minun viereen katsomaan.
Minä sanoin, että: Voidaan me vaihtaa kanavaa, koska ei ole edes sulhasta joten ei tarvi lähteä mekkoa ostamaan.
En ole mennyt KIRKOSSA naimisiin, mutta voi olla että saan myös KRUUNU koska tuo liittyy minun sukuni perinteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sentään PYRKINYT POIS RASISMISTA, mutta en kyllä hyväksy sitä että MINÄ OLEN YKSIN SYYTETTYNÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA INARIN KUNNASSA!
En minä kyllä siitä ala valittamaan, että MINUSTA TULEE VÄKISIN KEISARINNA.
Yleensä KEISARINNA ON KYLLÄKIN KEISARIN KANSSA NAIMISISSA JA VALTAKUNTA NIMETÄÄN KEISARI PARISKUNNAN MUKAAN.
En minä ole ainakaan vielä tavannut edes PRINSSIÄ joka NAI MINUT SEKÄ PERII PUOLI VALTAKUNTAA.
POLIISI EI OLE MIKÄÄN PRINSSI VAAN HÄN OLI HOITAMASSA VIRKAVELVOLLISUUTTAAN.
Ai niin toisiaan exähän oli KURPPA eli SAMMAKKO.
Onhan OULUN VANKILA kyllä joku vanha LINNA, mutta ei taida riittää rahat kummallakaan eikä kansalla laittaa LINNAA ja KAIKKIA RAKENNUKSIA ENTISEEN LOISTOONSA.
Kyllä minä olin ihan ylimmässä kerroksessa ja katsoin ikkunoista ulos, mutta EI KÄYNYT EDES MIELESSÄ, että minä olin katsomassa TILAUKSIA.
Kyllä minä kuulin, että niissä hienoissa rakennuksissa majoitetaan piri puli nistejä.
Minä katson asioita aina toisella tavalla, koska minusta nuo ovat kauniita rakennuksia.
Kävin tornissakin, mutta en katsonut ikkunasta. Siellä oli kirjasto ja lainasin jonku naiseuteen liittyvän kirjan, mutta luin varmaan 3 sivua ja kirja jäi lukematta.
Laitoin vahingossa telkkarin päälle ja siellä pyöri sarja jossa naiset lähtivät morsiammiksi.
Kerran olen istunut kotona katsomassa vähän saman tapaista ohjelmaa. Se ohjelma liity hääpukuihin. Isäni tuli kotia ja istu sohvalle minun viereen katsomaan.
Minä sanoin, että: Voidaan me vaihtaa kanavaa, koska ei ole edes sulhasta joten ei tarvi lähteä mekkoa ostamaan.
En ole mennyt KIRKOSSA naimisiin, mutta voi olla että saan myös KRUUNU koska tuo liittyy minun sukuni perinteisiin.Suomen valtio muutti lain 1970, niin että lapset kastettiin ÄIDIN USKONNON mukaan.
Minä olisin ortodoksi ja saanut PRINSESSA kasteen sekä häät jos lakia EI OLISI MUUTETTU.
Siskoni olisi luterilainen, koska hän on syntynyt Ruotsissa.
Suomen valtio on oikeesti LOUKANNUT MINUN KUNNIAA, koska minä olen ollut meidän perheen PRINSESSA jolta VALTIO ON RYÖSTÄNYT KRUUNAJAISET.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296