Silti huomasin, että poskessani on 3 senttimetrinen karva?
Mitä hel... ei se nyt päivän aikana ole siihen voinut kasvaa!
>simiti<
Ajan parran päivittäin
31
262
Vastaukset
- Anonyymi
Liian tylsä parranajovehje
- Anonyymi
Teroitan siis puukkoni?
Oikeasti ajan kertakäyttöterillä. Olenko siis säästänyt väärässä paikassa?
Taidan vaihtaa takaisin BIC chrome platinium höyliin.
>simiti<
- Anonyymi
Luomien kohdilta karvat kasvaa aina mutatoituneella tahdilla eli hyperpitkiksi. Jos käyttää paljon vaahtoa niin ehkä se vaahto blokkaa osan karvoista suhteessa hyökkäävään terään. Mä annoin parran kasvaa niin enää se ei kutia. Hilseshampoota siihen kyllä käytän.
- Anonyymi
Nyt hirnahdin kovasti. En tiedä johtuuko alkoholista, mutta rupesin nauramaan mielikuvalle isosta miehestää pesemässä partaansa hilseshampoolla.
>simiti<
- Anonyymi
https://youtu.be/DVu9FWGnYxI?feature=shared
tollane tuli mieleen tästä alotuksesta.
kiitos päivän hymystä 🤗🙂
nyt tuli mieleen puolukkapiirakka 😏🤭🫣
kun mietin miten koitan olla tunnistettava sulle....
https://youtu.be/TSXYPXMz0wU?feature=shared 🟡- Anonyymi
No tuo jälkimmäinen laittoi mielihyvää. Tässä vielä ladynsax:a.
https://youtu.be/MuPzMx0yIcw?si=WLDMQAXqVLD3dB1-
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo jälkimmäinen laittoi mielihyvää. Tässä vielä ladynsax:a.
https://youtu.be/MuPzMx0yIcw?si=WLDMQAXqVLD3dB1-
>simiti<Kiitos tosta,
tässä ois tällänen takas.
https://youtu.be/WBRdai67xr0?si=8v1hhJ0_CkXggBCm
•Xs-kokoiselta• - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tosta,
•Xs-kokoiselta•Kohta joku teinitrolli tulee haukkumaan, että ollaan ryssän trolleja.
Noh jos on lusikalla annettu ei kauhalla voi vaatia.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tosta,
•Xs-kokoiselta•Jännää, että sinä olet xs ja minä xxl ilman läskiä. Keskiarvo pysyy ja musiikistakin olemme samalla linjalla.
Teoriani kaikkeuden neutraalista siis pysyy. Jos joku pyykkää, niin jossain 100 ihmistä kuolee janoon.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää, että sinä olet xs ja minä xxl ilman läskiä. Keskiarvo pysyy ja musiikistakin olemme samalla linjalla.
Teoriani kaikkeuden neutraalista siis pysyy. Jos joku pyykkää, niin jossain 100 ihmistä kuolee janoon.
>simiti<Kamala ajatus!!!
Tänään sitten on käynyt tuollei usealle sadalle...
🥺
Siinähän tulevat haukkumaan r*ssätrolliksi mua..
Trolli menee täysin mettään mutta,
nojoo jätänpä sanomatta loput.... 😊
Hyvä musiikki nyt vaan on hyvää,
oli se sitten vaikka Jupiterissa
tai Narniassa tehtyä. ❤
Täytyy olla loistava kasvualusta, jos naamakarva kasvaa yhdessä päivässä 3 cm. pituiseksi. Ne ovat varmaan jotain Super-Hessu jouhia.
Onneksi olkoon! 😁- Anonyymi
Kasvaako sinulla yksi millimetri vuorokaudessa
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaako sinulla yksi millimetri vuorokaudessa
En tiedä? Ei ole ollut syytä mitata. Kasvu on heikkoa ja jopa olematonta. 😂
Kuinkas sinulla?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
En tiedä? Ei ole ollut syytä mitata. Kasvu on heikkoa ja jopa olematonta. 😂
Kuinkas sinulla?Vai onko olematonta vaikutat asiantuntijalta oikeasti varmaankin raakaat parran kaksi kolme kertaa päivässä
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko olematonta vaikutat asiantuntijalta oikeasti varmaankin raakaat parran kaksi kolme kertaa päivässä
Olet väärässä. Minulla ei kasva haivenia kasvoissa.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei kai sinulla kuono viikset tai karvat kasva kuten eläimillä
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Oletko sinä koira
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Minusta tuntuu nyt siltä että jätä parta asiat miehille ja mieti sinä miten leivot viikonloppuna lihapasteijoita ja kuiva suklaakakun
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu nyt siltä että jätä parta asiat miehille ja mieti sinä miten leivot viikonloppuna lihapasteijoita ja kuiva suklaakakun
Miksi sinusta tuntuu, että minun pitäisi leipoa?
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Miksi sinusta tuntuu, että minun pitäisi leipoa?
Olen saanut kuvan että nautit leipomisesta eritoten kun saat leipoa miehelle ja tehdä miehen tyytyväiseksi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut kuvan että nautit leipomisesta eritoten kun saat leipoa miehelle ja tehdä miehen tyytyväiseksi
Mistäköhän tuollainen kuva on sinulle hahmottunut? 😂
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Mistäköhän tuollainen kuva on sinulle hahmottunut? 😂
Jutuistasi ja tiedät mies kiittää sinua
Anonyymi kirjoitti:
Jutuistasi ja tiedät mies kiittää sinua
En ole jauhopeukalo. Piparit on jo paistettu, se riittää.
Kaupasta saa pullaa, jos mieli tekee. Mies saa luvan hakea itse.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
En ole jauhopeukalo. Piparit on jo paistettu, se riittää.
Kaupasta saa pullaa, jos mieli tekee. Mies saa luvan hakea itse.No piparisi on kyllä äkkiä tyydytetty jos leipurilla vain essu päällä ja peppu paljaana eli äkkiä katotaan mitä muuta siellä essun alla on ja pieni tauko tulee ja sen jälkeen voit taas jatkaa leipomista ja suklaakakku kahvien jälkeen saat kiitos lahjan eli kyllä leipominen kannattaa
Ikänäkö! Tervetuloa glaaniin...
Hommaa lasit niin maailma muuttuu. 😄Oliko se partakarva vai luomikarva?
Joskus luin luomessa kasvavan karvan olevan mahdollinen enne mahdollisesta syövän pesäpaikasta. Yleensä harmiton.
Itsellä kasvaa vauhdilla korvalehden ulkokaareen karva, ei tosin päivässä.- Anonyymi
Enpä ole kuullut, että YKSITTÄINEN partakarva kasvaa päivässä 3cm, kun partakarvat kasvaa yleensä samassa tahdissa.
Aika taitava parran ajaja olet, jos kaikki muut karvat olet ajanut, mutta yksi karva on jäänyt ajamatta ja olet sen väistänyt joka ajokerralla, että on jäänyt kasvamaan. - Anonyymi
aika nössöö ajaa partaa joka päivä sehän on niinku kieltäsisit olevasi mies
- Anonyymi
Sulla on partasyöpä ja siksi kasvunopeus on suuri.
- Anonyymi
et varmaan ajanut peilin eds si?
- Anonyymi
Se kolmesenttinen on ollut litteänä ja ajatellut, että ähäskutti, minua et saa.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964