Niin montako? Minä kävin neljän naisen kanssa treffeille josta kaksi päätyi sänkyyn asti. Ei niistä tullut sen kummempaa suhdetta sitten lopulta koska naiset halusi vaan hauskapitoa.
Montako miestä tai naista yritti iskeä sinua tämän vuoden aikana?
28
513
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään, mutta onneksi kaksi kehui vasta upean näköiseksi. (Ihmettelin mielessäni väjän aikaa mikä minussa vialla, mutta päätin ottaa sellaisenaan :)
- Anonyymi
En ole pitänyt kirjaa miehistä naapuri tuntuu hyvältä ainakin nyt toistaiseksi noin 4x vkossa joskus enemmän. Muiden kanssa vain kirjoitellaan ja jutellaan puhelimessa.
- Anonyymi
Ei yhtään 😔
- Anonyymi
Sama juttu :’(
- Anonyymi
Todella vaikea arvioida, kun jos lähden juhlimaan niin torjun vähintään 10miestä. Arvioisin, että 100-200 olen torjunut ja osalle jopa kertoen kaivattuni vieneen sydämeni. Haluan juhlia vain kaivattuni kanssa.
Ei ainuttakaan. Ihmehän se olisi, jos jotain sellaista tapahtuis.
- Anonyymi
Ei yhtään ja olen aika tyytyväinen. En kaipaa ongelmia.
- Anonyymi
Kyllä niitä kaatui kuin keiloja!ja peli jatkuu....
- Anonyymi
Koska olen mies, ei minua voi "iskeä", mutta heikomman sukupuolen edustajat voivat tietenkin antaa ymmärtää että ovat otettavissa mikäli niin haluan, eli mikäli kaunotar mahtuu kriteereihini. Tänä vuonna olen tavannut kaksi hetekalaatua olevaa kaunotarta, lähestyin seksuaalisesti, ja sain pakit kummaltakin. Nollalaatua olevia naisia olen keskustelutasolla torjunut kolme, en muista montako vaanivaa/ahdistelevaa.
Ihan omassa kategoriassaan on yksi väärinpukeutuja, joka vainoaa minua joka kevät. - Anonyymi
Ainakin yksi nainen yritti iskeä mutta en tajunnut että yritti ja taisin pitää siitä vitsinä enkä lähtenyt naisen asunnolle. Minä pyysin montaakin naista treffeille mutta kukaan ei lähenyt.
Minä apergerina en oikein ymmärrä sitä jos joku yrittää iskeä. Mutta kaksi naista tänä vuonna ehdottanut seksiä.
Enpä ole liiemmin ollut ihmisten seurassa niin, että iskemistä vois tapahtuakaan. Kotona, töissä ja metsässä tai halkopinolla.
Ei tässä ole aikaa liiemmin haahuilla missään muualla. 😄- Anonyymi
NOLLA
- Anonyymi
Ootas kun lasken.... Ööm. Ei yksikään. Ei kyllä ole 20 vuoteen yrittänyt, itse iskin kumppaninkin. Tai vissiin ne kaikki mitä on ollukkin. Ei minua kukaan koskaan yritä. Tai en ole piitannut huomata. 😅
Spot. - Anonyymi
Viiden kanssa olen käynyt treffeillä, mutta ei siitä sen kummempaa tullut. Yhden kanssa tavattiin pari kertaa. Vielä tällä viikolla käyn yhden kanssa. Saa nähdä mitä siitä tulee. Näissä merkeissä se menee varmaan ensi vuosikin. No tuliko vähän pitkäkäätunkkinne-makua.
- Anonyymi
Kaulassani on jo pitkään roikkunut kyltti jossa lukee "ei kiinnosta".
Elämässä ei todellakaan ole aikaa, tai innostusta tutustua uusiin naisiin.
AV - Anonyymi
Citymarketissa kävelin rauhallisesti, kun olin maksanut ostokseni. Mies edessäni oli ostellut ison muovikassillisen eineitä. Kassi oli vielä kärryssä ja siitäpä hänen piti nostaa se pois ja hän teki sen reippaasti kassille vauhtia antaen. Ostokset mäjähtivät suoraan käsivarteeni, kun olin hänen ohitseen kävelemässä. Mies sanoi: "Oho!" Minä vastasin:"Hups." ja jatkoin kiireesti matkaani. Se oli ihan kunnon isku, ei mikään vaivainen yritys.
Toisen kerran joskus kesällä taisi olla, niin töissä yksi mies hymyili minulle ja katsoi suoraan silmiin. Minä punastuin ja pakenin huoneeseeni. Välttelin häntä koko lopouvuoden. Yllättävän rasittavaa sellainen. Mutta jos siinä ei yritetty iskeä, niin ei sitten missään!
Että tämän vuoden saldo on kaksi. Ihan hyvä, kun itse sanon. Ja onhan vuotta vielä jäljellä. Mitä vaan voi tapahtua! - Anonyymi
En ole laskenut, usein kun on enemmän liikkeellä saa vaikka minkälaista iskuyritystä, rasittavaa.
- Anonyymi
Taidan olla oikeasti tyhmä, en halua leikkiä ihmisillä ellen ole oikeasti kiinnostunut, typerä tunteilija
- Anonyymi
Ei kukaan, enkä käy treffeillä. Naiset ovat vain työtään tekeviä kanssaihmisiä ja oman energiansa voi käyttää muuhunkin. Huomion antaminen naisille rikkoo vain oman sielun rauhan. Itseasiassa vielä parisataa vuotta sitten oli kyseenalaista onko naisella sielu. Ehkä tässä piileekin aikamme suurin petos. Miehet rikkovat oman sielunrauhansa antamalla naisille aivan liikaa omaa energiaansa ja huomiota.
- Anonyymi
voin olla naiselle hyvä kaveri hyvänä tai huonona päivänä, mutta en kaipaa enää raastavaa parisuhdetta, keski ijässä,
- Anonyymi
Ei suomalaiset yritä päästä treffeille tai panolle muuten kuin kännissä. Selvinpäin ei mitään mahdollisuuksia saada naista kiinnostumaan.
- Anonyymi
Suomi24 treffeissä Naiset siveyden sipuleita.Käynyt usein treffeillä jä suurin osa johtanut seksiin.
- Anonyymi
Riippuu keneltä kysytään. Jos minulta, niin ei mua kukaan yritä koskaan iskeä. Minulle vain jutellaan mukavia. Muiden mielestä olen vain sokea iskuyrityksille.
- Anonyymi
No en ole laskenut, mutta loppuvuosi on ollut ihan pirteä, vaikka itse olen ollut pimeästä väsynyt. Onneksi nyt on tullut lunta ja valoa.
Olettaakseni ei yksikään. Tai ehkä yksi, mies.
Tosin mun iskeminen on hankalaa ja parhaimmat mahdollisuudet siihen on töissä, mutta työaikana olen liki poikkeuksetta suorittavassa roolissa, Terminator-modessa, ja vaatii aika paljon efforttia että huomaisin jonkun iskuyritykset, elleivät ne ole mallia: Tulee suoraan iholle, nappaa korvanipukan hampaisiinsa ja kysyy hampaiden välistä "teille vai meille, muru?"- Anonyymi
Ei ensimmäistäkään, mutta onhan vuotta vielä muutama päivä jäljellä...
- Anonyymi
Kaksi iskuyritystä vuonna -24. Ja täytän 60 tänä vuonna, että ei nyt ihan huonosti mennyt 😁 Kumpikaan ei päässyt petiin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964