Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne.
Joulunaikaa voisi piristää vaikkapa gallupilla..
En vain kerkeä luomaan sellaista. Joten rakkaimmat palstasisaret ja palstagentlemannit..
Miten olisi.. jos keräisimme jouluaiheisia kyssäreitä tähän ketjuun ensin kymmenen galluppiin ja siitä sitten gallupoimaan niitä?
Laitan ekan kyssärin tämän viestin perään.
Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?
49
416
Vastaukset
1) Joulupöydän kruunu on
A) kinkku
B) kalkkuna
C) kala .. mikä kala?
D) jokin muu.. mikä?- Anonyymi
D) Kirja. Yleensä luen makuuasennossa, mutta jos on jännästi kesken, voin syödä ja lukea samalla.
xLiner - Anonyymi
Kylmä kalkkuna ;). Kylmät herneet ja kinkku kyllä kelpaavat. Muiden jouluruokien suhteen olen nirsoista nirsoin. Pipari on hyvää. Taikina on kaikkein parasta. Muut suklaat kuin joulusuklaa menee minulla alas pidättämättä hengitystäni. Sika säästetään ennemmin kuin syödään koska siihen ehtii kiintyä <3.
randombypasser kirjoitti:
D) Alaston palstalainen sinappihunnulla, omena suussaan 😂
Sika ku sika. Sama kai sen..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sika ku sika. Sama kai sen..
Todellakin! Ja vieläpä ylpeä sellainen 😁
- Anonyymi
C) kala(t)
Todellakin! Ja vieläpä ylpeä sellainen 😁
Höhhistä.. sinäkö sika??
Ennemminkin sellainen söpö possulainen.. ja mä olen sellainen satakiloinen minipossu.. tai sit se kalkkuna.Pikku-pirpana kirjoitti:
Höhhistä.. sinäkö sika??
Ennemminkin sellainen söpö possulainen.. ja mä olen sellainen satakiloinen minipossu.. tai sit se kalkkuna.Juu, ihan sika. Tai no myönnettäköön, vain possunen, mutta sikojen sukua kuitenkin 😂
Juu, ihan sika. Tai no myönnettäköön, vain possunen, mutta sikojen sukua kuitenkin 😂
Eikös kaikki miehet ole? Sikoja siis... 🤣
No en oikeasti ole sitä mieltä. Miehet ovat ihastuttavia olentoja ominaispiirteineen. Ja kaukana sioista.Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös kaikki miehet ole? Sikoja siis... 🤣
No en oikeasti ole sitä mieltä. Miehet ovat ihastuttavia olentoja ominaispiirteineen. Ja kaukana sioista.On. Tai siis ollaan, mitä sitä kaunistelemaan 😂
No on ne possutkin ihastuttavia olentoja, toki ihastuttavuus hiukan karisee, kun on tullut möyrittyä paskassa ja savessa 😁randombypasser kirjoitti:
On. Tai siis ollaan, mitä sitä kaunistelemaan 😂
No on ne possutkin ihastuttavia olentoja, toki ihastuttavuus hiukan karisee, kun on tullut möyrittyä paskassa ja savessa 😁Sinäpä sen sanoit.:)
2) paras joulumuisto lapsuudestasi on..
A) lahja tai lahjat
B) joulupukki
C) ruokaan tai ruokailuun liittyvä
D) kuusi
E) jokin muu.. mikä?- Anonyymi
E) Tunnelma.
xLiner
3) ikimuistoisin jouluelokuva ja miksi?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Linukka laittoi Kapteeni Koukku ja se meni jostai kumman syystä poistoon.. 🤔
Olin juuri tulossa tähän osoittamaan paheksuntani kyseistä toimintaa kohtaan! 😤😠
xLiner Pikku-pirpana kirjoitti:
Pujis laittoi Die Hard 1 ja sekin meni yllättävästi poistoon...
Muutakin meni poistoon, vastaanaa ei kelvannut, olikohan liian lyhyt vastaus?
pujotteIija kirjoitti:
Muutakin meni poistoon, vastaanaa ei kelvannut, olikohan liian lyhyt vastaus?
No niinkuin Linjeri sen sanoi.. mode tonttuilee..
4) parasta joulussa on ..
A) joululoma, eli vapaat
B) lahjat
C) perhe ja ystävät
D) jesse..?- Anonyymi
A) Vapaat. Kun huomisen työkiireet vielä kunnialla jaksaisin... 😵💫
xLiner - Anonyymi
A ja C, en mä osaa pistää noita tärkeusjärjestykseen. Kumpikaan ei olis paras mahdollinen ilman toista.
5) jouluun kuuluu ehdottomasti mielestäsi
A) valkoinen maa
B) joulurinkutukset
C) messu
D) kaamosvalot ja muut kaupalliset koristehärpäkkeet- Anonyymi
E) Loma. Sauna.
xLiner
- Anonyymi
Ei noin lyhyt voi laittaa noin montaa kyssäriä!
6) jouluna ei saa olla
A) töissä
B) ulkomaanmatkalla
C) päissään
D) jokin muu.. mikä?- Anonyymi
E) Stressaantunut
xLiner - Anonyymi
C) päissään ... tai saa, mutta ei mun seurassani. Pikku maisti on ok, päissään ei.
- Anonyymi
Höh. Mode on joulumielellä. Taatanan tonttu!
xLiner Minusta olisi hienoa, jos näkisi paljon asiallisia keskusteluja. Erittäin makoisaa ja rauhallista joulua jokaiselle lukijalle vielä näin kirjautuneena.
❤️1) Joulupöydän kruunu on
A) kinkku
2) paras joulumuisto lapsuudestasi on..
E) jokin muu.. mikä?
- Kun naapuriin oli syntynyt kissanpentuja ja heiltä saatiin joululahjaksi (ja vanhempieni suostumuksella) yksi suloinen karvapallo. Maailman ihanin yllätys. Typy 7v. onnensa kukkulolla. 🐈😻
3) ikimuistoisin jouluelokuva ja miksi?
- Love Actually (ihana ja romanttinen jouluelokuva)
4) parasta joulussa on ..
C) perhe ja ystävät
5) jouluun kuuluu ehdottomasti mielestäsi
B) joulurinkutukset
~ Chris Rea - Driving home for christmas ~
https://youtu.be/EvDxSW8mzvU?si=imca3Dp-wSwW6NlX
6) jouluna ei saa olla
C) ympäripäissään
(kärjistin hieman 😁)
Kiitos joulugallupista! ✨🧑🎄- Anonyymi
Kerrotko gubbepirpana pituutesi vaikka kengät jalassa?
- Anonyymi
Etkös pässi osaa taas pitää kitaasi kiinni, tunge harhasi sinne jonnekin ikäväpuolelle missä yleensä harhailet. Kehitä jokin kykyjäsi vastaava harrastus, poksauttele vaikka niitä kuplamuoveja, fantsuu hei
Mulla ois ehdotus, kysykää niitä joulukasveja, mitä pitäs hankkia. Mä en muista.
On mulla oma lehmä ojassa. Kun mä haluisin viettää vähän joulua, viimeks 40 vuotta sitten. Niin tietäsin mitkä kasvit hankin. Ja muutkin vois sitten hankkia. Aattelin kaks tohon laittaa pöydille. On niitä muitakin kun joulutähti. Pitääks olla eri ja eri värinenSe kovasti haiseva on hyasintti. Niitä on eri värisiä. Ja joulutähti on kovin arka kylmälle. Ei tykkää yhtään. Sekin on sellainen tuote joka on hyvin myrkyllinen.
Muita joulukukkia en muista.Pikku-pirpana kirjoitti:
Se kovasti haiseva on hyasintti. Niitä on eri värisiä. Ja joulutähti on kovin arka kylmälle. Ei tykkää yhtään. Sekin on sellainen tuote joka on hyvin myrkyllinen.
Muita joulukukkia en muista.No ei ehkä hyasintti mulle. Joku julan vai rustan mainos. Oli joku kolmas. Ja oliko valkoinen joulutähti? Kuulostaa hiukan erikoiselta. Ehkä oon nähny unia. No sehän selviin kun menee katsomaan. Mutta mitähän muilla?
JeroP kirjoitti:
No ei ehkä hyasintti mulle. Joku julan vai rustan mainos. Oli joku kolmas. Ja oliko valkoinen joulutähti? Kuulostaa hiukan erikoiselta. Ehkä oon nähny unia. No sehän selviin kun menee katsomaan. Mutta mitähän muilla?
Sivusta huutelen ... Sopisiko amaryllis? Niitä on useamman värisiä. 💮🌸
https://images.app.goo.gl/Rc7ZmrMEjrXky8cV8tosi.typy kirjoitti:
Sivusta huutelen ... Sopisiko amaryllis? Niitä on useamman värisiä. 💮🌸
https://images.app.goo.gl/Rc7ZmrMEjrXky8cV8Juu, amarillo on hyvä. Sopisiko tohon mun pitkän pöydälle just vaikka punainen ja valkonen. Piti mennä kattomaan, mutta nukahdin sohvalle, kun tulin kotiin, niin en sitten menny. Mutta kiitos vinkistä.
JeroP kirjoitti:
Juu, amarillo on hyvä. Sopisiko tohon mun pitkän pöydälle just vaikka punainen ja valkonen. Piti mennä kattomaan, mutta nukahdin sohvalle, kun tulin kotiin, niin en sitten menny. Mutta kiitos vinkistä.
Kirjoitin taas höpöjä. Siis tarkoitin just amaryllis. Huomena meen ostaan ellen sitten taas nuku kuin viime lauantaina. Jotain neljään saakka.
JeroP kirjoitti:
Juu, amarillo on hyvä. Sopisiko tohon mun pitkän pöydälle just vaikka punainen ja valkonen. Piti mennä kattomaan, mutta nukahdin sohvalle, kun tulin kotiin, niin en sitten menny. Mutta kiitos vinkistä.
Niistä amarylliksistä voi tehdä vaikka jouluisen kukka-asetelman, tai hankkia (kuten sanoit) punaisen ja valkoisen amarylliksen pöydälle. Vaihtoehtoja on useampia. 😊
- Anonyymi
Ajankohta vie varkain lapsuuden jouluihin, tai mitä noista nyt vaivautuu muistelemaan. Oikeastaan päällimmäisenä jäänyt mieleen kireä tunnelma. 1A, 2C, 3 ei ole, 4 vapaat, 5E ei ainakaan mikään yllämainituista, 6A. Pitkänsitkeitä pyhiä odotellessa. - cu-*kahvia*
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964