Hei. Mikäs tai minkälaiset ominaisuudet ihmisessä saa sinut rakastumaan?
Mikä saa sinut rakastumaan?
37
458
Vastaukset
- Anonyymi
Huumorintaju, empatiakyky, humaanit arvot, aivojen välillä kuuluva click. Kerran kohdannut sellaisen naisen. Taivaallisen upea ihminen.
- Anonyymi
Sanoisin, että pitkälti samat valitsen. 😊
Turinatiimin täti (vitsi) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että pitkälti samat valitsen. 😊
Turinatiimin täti (vitsi)T-Täti voi olla vitsi, mutta tuskin sekään. Käsi poskella pitää ihmetellä ja huokailla em. kaltaista ihmistä.
- Anonyymi
Koko paketti miehessä. Jumalattoman hyvännäköinen, fiksu, suojelevainen, hyvä isä, ihana sängyssä. Olen aivan mennyttä naista.
- Anonyymi
En enää oikeastaan rakastu keneenkään. Koen ystävyyttä.
- Anonyymi
Iso lompakko, näyttävä auto, komea ja iso talo arvoalueella jossakin isossa kaupungissa, halu matkustella ja ostaa kalliita lahjoja. Hyvä koukutus ja kielitaito
- Anonyymi
Kohteliaisuus, ystävällisyys ja jollainenkin humoristinen ote koko elämään. Vähemmän huomion keskipisteenä viihtyvä. Enemmän siis vetäytyvä, mutta mukavan ilmapiirin ympärilleen rakentava, sellainen seura, jossa viihtyy ilman että tarvitsee mitään erityistä tehdä ollakseen riittävän arvokas siihen seuraan. Suvaitseva ja eläinrakkaus tekee aina vaikutuksen. Ei kuitenkaan mikään fanaattinen suvakki tai vastapuoleisesti kaikkia halveksiva besserwisseri. Näin siis yleensä.
- Anonyymi
Äänestäisin jos voisin, vaan kun en voi...sanon siis juu likimain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäisin jos voisin, vaan kun en voi...sanon siis juu likimain
Kiva tietää. I so feel You :)
👍
- Anonyymi
En koe ihmisiä enää niin, että rakastuisin. Mutta empatiakyky, yhteinen huumori, antaa ihmisten elää elämäänsä ja keskittyy vain omaansa, arvojen kohtaaminen ne joihin kuuluu rehellisyys ja aitous siinä ne kulmakivet.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
Minuun tekee vaikutuksen ja rakastuttaa samanlainen arvomaailma, huumorintaju, empaattisuus ja hyvät käytöstavat.
Ulkoisia ominaisuuksia jos katsoo, niin tumma suomalainen mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa, ei tatuointeja. Miehen ei tarvitse olla hoikka. Suorapuheisuus on ehdottomasti plussaa. - Anonyymi
Olenko koskaan ralastanut? Olenko ollut rakastettu? Mitä elämä on? Olenko päästänyt ketään lähelle? Olenko nähnyt? Olenko tuntenut? Mitään?
- Anonyymi
Sopivanlainen persoona, oikeanlainen huumorintaju, kiinnostavat kiinnostuksen kohteet, hyvät käytöstavat
Sellainen, jonka kanssa on vaan niin hyvä olla.
Kun häntä miettii, tuntuu henkeä sisään vetäessä samalta kuin pakkasella mynthonin jälkeen. Polvissa notkaa ja päässä surisee.
Ominaisuuksia en mieti, enkä liioin muita, ne vaan sit on kohdillaan.- Anonyymi
Savolaisuus iso plussa?
Anonyymi kirjoitti:
Savolaisuus iso plussa?
Ei mitään etuajo-oikeuksia....
Katsos ensin ihastutaan, sit tutustutaan ja ehkä sitten rakastutaan...
Siinä on jo kriteerit ja muut hoideltu ja katseltu, sit jos rakastuu, niin sitten se on pokeritermein all in. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei mitään etuajo-oikeuksia....
Katsos ensin ihastutaan, sit tutustutaan ja ehkä sitten rakastutaan...
Siinä on jo kriteerit ja muut hoideltu ja katseltu, sit jos rakastuu, niin sitten se on pokeritermein all in. 😁Ne tietyt ominaisuudet vain pitää siinä toisessa olla, vaikka niitä ei sen kummemmin miettisikään. Noin se menee jokaisella.
Anonyymi kirjoitti:
Ne tietyt ominaisuudet vain pitää siinä toisessa olla, vaikka niitä ei sen kummemmin miettisikään. Noin se menee jokaisella.
No kun kolisee, sit kolisee.... en mä pysty etukäteen mitään sanomaaan muuta, kun että on oltava hyvä olla hänen kanssa.
Mä nykyään en haluis rajastua, koska sit on kaikki sekaisin...koko elämä. Niin jos kuitrnkin rakastun, niin sit ksikki on vaan hiton hyvin siinä ihmisessä. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kun kolisee, sit kolisee.... en mä pysty etukäteen mitään sanomaaan muuta, kun että on oltava hyvä olla hänen kanssa.
Mä nykyään en haluis rajastua, koska sit on kaikki sekaisin...koko elämä. Niin jos kuitrnkin rakastun, niin sit ksikki on vaan hiton hyvin siinä ihmisessä. 😁Kyllä sä täällä olet pystynyt paljonki sanomaan ja mun ajatukseni susta on, että sulla on hyvin kovat vaatimukset. Melkein jopa täysin mahdottomat täyttää, ainakin siinä mielessä, että homma toimisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä täällä olet pystynyt paljonki sanomaan ja mun ajatukseni susta on, että sulla on hyvin kovat vaatimukset. Melkein jopa täysin mahdottomat täyttää, ainakin siinä mielessä, että homma toimisi.
Luultavasti olet oikeassa.
So?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Luultavasti olet oikeassa.
So?So mitä? Tarviiko jokausella huomiolla olla jokin syy ja motiivi? Mä vain ehkä koen hieman hassuksi sen, että moni saboo ikäänkuin mitäön kriteereitä ei olisi ja en mä mieti mitäön kriteerejä ja diipa daa. Todellisuudessa niitä kriteerejä on aina, vaikka niitä ei suostuisi miettimään. Tämä seuraava lause ei ole suhun kohdistettu, mutta monilla se tuntuu olevan suorastaa selkanen outo "outo oman hännän nosto", että olisi muka jotenkin parempi ihminen kun ei edes mieti tätä asiaa, eikä suostu sanomaan mitään "vaatimusta".
Anonyymi kirjoitti:
So mitä? Tarviiko jokausella huomiolla olla jokin syy ja motiivi? Mä vain ehkä koen hieman hassuksi sen, että moni saboo ikäänkuin mitäön kriteereitä ei olisi ja en mä mieti mitäön kriteerejä ja diipa daa. Todellisuudessa niitä kriteerejä on aina, vaikka niitä ei suostuisi miettimään. Tämä seuraava lause ei ole suhun kohdistettu, mutta monilla se tuntuu olevan suorastaa selkanen outo "outo oman hännän nosto", että olisi muka jotenkin parempi ihminen kun ei edes mieti tätä asiaa, eikä suostu sanomaan mitään "vaatimusta".
En kykrne sanomasn mitään tarkkaa vaatimusta. Minä vain tuumin, että mun on hyvä olla ko. tyypin kanssa ja tahdon uskoa, hslua ja jotain sellsisia juttujs, mitä ei voi konkreettisesti kuvata...
Ne tulee läpi tai ei tule....
Mutta ei hätiä mitiä... ei ole pakko. 😄
Pitää häipätä unille, töitä taas huomenna... (ylläripylläri) 😴
- Anonyymi
No jaa, lämminsydäminen, kotoisa, hallitusti höperö positiivinen olemus ja ulkomuotokin namnam
- Anonyymi
Menevä, bilettävä ja suosittu
- Anonyymi
Olen ollut onnekas; saanut rakkautta ja oppinut rakastamaan.
Mä tiedän, mihin heissä rakastuin (ei kokoelma).
Mutta en osaa ennustaa, mikä voisi nyt vaikuttaa.
Vilma
Minusta on paljon mukavia ihmisiä.
Tänäänkin usea nuori mies oli kohtelias eli kohteliaisuustaso on noussut, mikä on hieno asia. - Anonyymi
Nainen joka osoittaa etten ole hänelle juuri mitään, ihastun ja rakastun.
Ei sille voi mitään.
AV- Anonyymi
21:02
Tuohan on todella kummallista.
Onko sinua vähätelty lapsena tai nuorena?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:02
Tuohan on todella kummallista.
Onko sinua vähätelty lapsena tai nuorena?
VilmaVoi johtua siitä, että olisi ollut 200 naista ja haluaa vaikeita.
AV - Anonyymi
Eli olet juuri sitä kaikkein rasittavinta miestyyppiä, josta itselläni on ärsyttävän paljon kokemusta.
Kaipa samankalainen huumorintaju, lämpö, empatia, läheisyys.
Tyypillisimmin se on... nainen. Se, mitä ne yksittäiset pienet jutut ovat, ei kannata kysyä, koska sitä ei kukaan lopulta tiedä etukäteen ja jälkikäteen sitä asiaa on enää turha kysyäkään.
- Anonyymi
Rakastun, jos miehessä on jokin jännittävä piirre, jokin sellainen synkkä, mutta voimakas, salaperäinen piirre. Jos miehellä on esim väkivaltataustaa niin kyllähän se jotenkin mystisesti kiihottaa.
- Anonyymi
Ei sille ole mitään kriteereitä, joita voisi määritellä.
Kun sopiva "soulmate" sattuu kohdalle, se on vain HUMAUS ja sitten mentiin.
Jos tunne on molemminpuolinen, siinä ei mitään huojuvaa tornia tarvitse rakennella.
Naisessa siis se on "jokin" hänen olemuksessaan, mikä sen saa aikaan.
Sen jälkeen millään muulla ei ole mitään merkitystä.
Kerran moisen kokenut, mutta valitettavasti tunne ei ollut vastapuolella yhtä syvä ja homma kariutui aikanaan.
Seuraavaa etsin yhä. - Anonyymi
iso perse ehkä
- AnonyymiUUSI
Aito kiinnostus ja välittäminen toista kohtaan. Siittähän se kiintyminen toiseen ihmiseen alkaa, kun huomaa että se toinen haluaa sulle pelkkää hyvää.
- AnonyymiUUSI
Se on täydellisen tapauskohtaista, ei voi määritellä etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908