Minä nukuin onnellisesti, kun olin illalla lukenut tuota FILOSOFIA RAKKAUS KIRJAA jonka Suomalaisuuden liitto oli minulle postin kautta lähettänyt.
Minähän tietenkin jäin koukkuun, koska kirjassa luki " FILOSOFIA ON VIISAUDEN RAKKAUTTA..."
Eli minä nukahdin ja näin niin hyvää unta, että en olisi millään halunnut HERÄTÄ koska se uni loppu niin jännään kohtaan.
Heräsin ja totta kai vitutus käyrä nousi suoraan yli 100:seen ja menin keittiöön hakemaan kahvia. Katsoin kelloa ja kahvi pannua ja sanoin: Kylläpä taas nukutti. ( Mielessäni kiroilin " ei edes MIKRO KAHVIA ole jätetty vaan itte pitää kahvitkin keittää.")
Sain kahvia ja aloin lukemaan uutisia.
2 KOLARIA sattunut tänä aamuna ja minä ihmettelen mihin heillä oli noin kiire ollut!?
Oli minullakin aikoinaan kiire töihin ja kiireet oikeesti siihen, kun minä ensimmäisen kerran lensin auton kanssa penkkaan Karhunpesäkiven mutkissa. Rengas oli tyhjentynyt ja minä olin menossa lentokoneita siivoamaan. Sanoin sopimukset irti, koska minä kävin toisen kerran tilanteessa jossa oma henki oli kyseessä.
Minä pyörryin autossa ratin takana ja muistan vaan, että huusin " IHAN MIHIN VAAN, MUTTA EI KAITEESEEN KOSKA LAPSET ON KOTONA JA JOULU ON TULOSSA."
HERÄSIN SIIHEN, KUN KUULU KOHINAA JA TUNSIN, ETTÄ AUTO PUTOSI JOHONKIN.
Minä avasin silmät ja mietin, että miten päin olen edes täällä autossa koska en näe, kuin lunta. Pääsin jatkamaan matkaa, kun sain sen tyhjentyneen renkaan vaihdettua. Ajoin auton Ivaloon ja isäni oli käynyt hän kertoi, että: Käytin renkaan liikkeessä ja se on ehjä rengas.
Minä en edes kysynyt vaan laitoin sähköpostia ja irtisanoin lentokoneiden siivous sopimukset, koska MINUN PUOLESTA LENTÄKÖÖT VAIKKA PASKASILLA KONEILLA ja se RAHA JONKA SAIN EI OLLUT SEN ARVOISTA että minä ANTAISIN HENKENI.
Sama kävi S-MARKETIN SIIVOUSTEN kanssa ja minä huusin tuolloin myös ratin takana, kun auto lähti pyörimään " IHAN MIHIN VAAN, MUTTA EI KAITEESEEN!"
Minä olin menossa Ivalosta Inariin yöllä S-marketin siivouksen jälkeen.
Minulta kysyttiin, kun autoa vedettiin penkasta pois, että: MIHIN OLET OIKEIN OLLUT MENOSSA?
Minä vastasin, että: Inariin koska minä asun siellä nykyisin.
Minulle sanottiin, että: Olet ollut MENOSSA PERSE EDELLÄ INARIIN.
Kyllä minä olen ollut KEULA EDELLÄ OLLUT MENOSSA, mutta en minä tiedä mitä tapahtui koska minä olen pyörtynyt sen jälkeen kun huusin " IHAN MIHIN VAAN, MUTTA EI KAITEESEEN."
Minä heräsin siihen, kun auton perä osu penkkaan ja lumi lensi tuulilasiin auton takaa.
Minä tajusin, että minä olen metsässä ja minun pitää päästä autosta ulos ja tielle niin saan apua.
Jos minulla olisi ollut mies niin minä olisin soittanut hänelle, mutta koska ei ollut niin minä soitin isälle. Ei ollut sattunut mitään ja minä otin toisen auton jolla ajoin Inariin.
Minä vein aamulla lapset normaalisti kouluun ja hoitoon.
Olin vissiin laittanut facebookiin, että pitää alkaa hoitamaan auto pois penkasta ja viedä tämä toinen auto takaisin Ivaloon.
En minä löytänyt tietoa, että kuka hiekottaa niin olisin pyytänyt hiekkaa ihan itse.
Minä sain päähäni, että POLIISIN KYLLÄ PITÄIS TIETÄÄ joten minäpä soitan ja kysyn heiltä numeroa.
En minä tiedä ketkä silloin on töissä olleet, mutta poliisi sanoi minulle: SINUN AUTOA ON VAHDITTU KOKO YÖ.
En viitsinyt edes sanoa, että: Minähän laitoin ovet lukkoon ja ei siellä ole mitään varastettavaa.
Minä kuuntelin, kun poliisi huusi ja minä sanoin: Minä tarvin hiekottajan numeron niin saadaan auto pois penkasta.
Poliisi sanoi minulle, että: SINÄ ET SOITA ENÄÄN MIHINKÄÄN VAAN ME HOIDETAAN TÄMÄ ASIA, KOSKA KYLLÄ AUTOLLA PITÄÄ TIELLÄ PYSYÄ JA SINÄ HOIDAT AUTON POIS.
Minä ja hiekottaja kyllä ollaan hoidettu omaa osuus, mutta POLIISI EI OLE EDES KERTONUT ETTÄ MITÄ HE AIKOVAT MINUN PUOLESTA HOITAA MUUTA.
EIKÄ OLE EDES KERTONUT KETKÄ SIELLÄ ON ISTUNUT YÖLLÄ VARTIOIMASSA MINUN VANHAA PRIMERAA JONKA ARVO OLI NIIN MITÄTÖN, ETTÄ EI OLIS EDES VITUTTANUT VAIKKA JOKU OLISI SEN VARASTANUT.
Kyllä pitäis jo Joulu kieltää.
Anonyymi-ap
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ala muhamettilaiseksi, niin ei joulut piinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628102Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475886Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425630- 1102260
- 1212168
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811696- 1171524
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1231517Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811096