Kannattaako ahnehtiminen?

Anonyymi-ap

Joidenkin juoksijoiden kannattaisi ehdottomasti ahnehtia. Jos 5min/km on pk-vauhtia, silloin sub4h maraton on numerolapun raiskausta. Pitäisi ahnehtia sub3h maraton, eikä kähöillä poluilla. Toisaalta, jos pk-vauhti on 8min/km, silloin ei pidä ahnehtia sub3h maratoneja, vaan kannattaa tyytyä sub5h tasoon. Helppoa ahnehtia viksusti, jos on älliä piässä.

9

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon ettei rentous tartu juoksijoihin kehä 3 sisäpuolella.

• Anonyymi

Aina pitää ahnehtia. Jos et ahnehdi, olet jo luovuttanut. 8min/km ukkeli voi ahnehtia kähön sijaan kynnystreenejä.

• Anonyymi

3h maraton ei ole mitään. Vittuilevien ukkojen hommaa. 2:30 mara niin ei tarvii vittuilla koskaan. Ja siihen pääsee ahnehtimalla tosissaan.

• Anonyymi

5h maratoonarit säälittäviä. Ukkeli ei vilkaisekaan sinne päin. Ukko itse oli 2.30 maratoonareiden kolleega. Näillä ei ole tarvetta vittuilla niinkuin 3h ja 4h maratoonarilla. Mitä nyt ukko itse vittuilee hitaammilleen minkä kerkeää.

• Anonyymi

Ei kannata ahnehtia maratoneja eikä polku-ultria.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jodlaaja tiesi tämän jo yhdeksän vuotta sitten

Juoksufoorumilaiset ovat pelkkiä nylkkyjä, pelkkiä mukavuudenhaluisia nylkkyjä ilman mitään urheilijan asennetta.
      Ne hölköttelijät ei osaa/uskalla raastaa, ihan munatonta touhua, suoraan sanottuna. Miksi edes alkaa juoksemaan jos ei osaa tai halua raastaa?

• Anonyymi

Vian ei tarvitse olla iso jos se on piässä.

• Anonyymi

Ehottomasti kannattaa.
      All in 13 km poluilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      110
      5762
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4271
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2587
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1514
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1362
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1230
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      25
      1131
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe