Ahkera auramies

Anonyymi-ap

Ahkera urakoitsija tämä Peltoniemi. Auraamaan ei lähdetä ennenkuin sade loppuu ja sittenkin mielellään arkena ja virka-aikana. Tulee muuten kalliiksi.

15

764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisas pääsee vähemällä 😎

• Anonyymi

Kyllä yksityinen urakoitsija pitää koneen vaikka jatkuvasti liikenteessä, jos vain maksaja löytyy.

• Anonyymi

Taitaa olla kaavateilläkin joku lumiraja minkä jälkeen lähdetään oli pyhä tai arki. Yö tai päivä. Se tuskin on 10 cm tai yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kaavateilläkin joku lumiraja minkä jälkeen lähdetään oli pyhä tai arki. Yö tai päivä. Se tuskin on 10 cm tai yli.

Kyllä työn tilaaja asettaa rajat milloin lähdetään liikenteeseen, Myös viikonpäivillä voi olla merkitystä.

• Anonyymi

Loppupelissä turha lähtiä ollenkaan auraamaan. Kesä sulattaa lumet

• Anonyymi

No mutta tuohan on normaalia kun yksityinen urakoitsija toimii...parasta vaan tottua siihen mitä halvimpaan hintaan tehdään.

• Anonyymi

Laskun maksajan pitää reklamoida asiallisesti jos on aihetta.
        Rahaliikennesanktio on paras keino myös auraushommissa. Samoin laatupisteytys jatkossa, jos sellaisia huonoja piirteitä meinaa olla asiakkaan kannalta haitalle asti.

• Anonyymi

Ei taida Peltoniemen Kone hoitaa kyläteiden aurausta tänätalvena vaan jotkut muut urakoitsijat.

• Anonyymi

Sama se kyläteille. Sielä on niin vähän liikennettä muutenkin. Kaavatiet ovat ongelmallisia koska ne polantuu nopeasti.

• Anonyymi

Eikö se halvin olekaan paras?!
      Nyt olen kyllä pettynyt!

• Anonyymi

Enimmäkseen on. Asiakkaiden taso myös vaihtelee. Riittävän hullulle ei kelpaa/ riitä mikään. Se on kuultu ja nähty. ( ent. Rajamies, poliisi tai kansakoulun opettaja jne) Kun heidän autoriteettikäsitys on sairaasti vääristynt työssään. Lasten, juoppojen ja muiden poloisten kaitseminen työkseen voi kilahtaa kalloon.
        Nämä on sitten eläkkeelle jäätyään " taitavia" vittuilemaan hyvällekin linkokuskille, varsinkin aamuyöstä, kun pitäisi olla nukkumassa.

• Anonyymi

Auramies auraa sen verran mitä on tilattu ja maksettu. Lähtisitkö itse auraamaan ilmaiseksi?

• Anonyymi

Näin se on. Osalla ihmisistä se on vaikea ymmärtää. Aina tehdään tarkat sopimukset urakoitsijan ja tilaajan välillä, koskee tuntityötä tai kokonaisurakkaa. Tilaaja määrittelee laatutason ja urakoitsija sen mukaan hinnan.

• Anonyymi

Olisko kilpailija tehny tämän aloituksen 😏

• Anonyymi

Eihän nyt ole luntakaan kuin muuan sentti, tyhjää valitatte.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe