Venäjän ja USA:n osastojen välinen tiivis ovi on suljettu ehkä lopullisesti!
Virallisesti tiedotetaan että syynä olisi viemärinhaju joka tulee venäläisten puolelta.
Itse pidän todennäköisempänä Ukrainan sotaa jonka mainingit lyövät nyt jo avaruuteenkin.
Lisäksi minua kovin huolestuttaa miehistön kierron hitaus.
Astronautti Sunita Williams on jo 59- vuotias ja viettänyt ISS:llä ainakin 12 vuotta..!!
Noin vanhoja videoita hänestä on nähtävillä.
Mutta siellä se pörröpää vieläkin heittelee voltteja. Uskomatonta!!
https://www.youtube.com/watch?v=YkMGcM3ABKY
Kansainväliseltä Avaruusasemalta huolestuttavia joulu- uutisia...!
18
161
Vastaukset
- Anonyymi
Avaruusasemalla on yli 60-vee ukkelikin. Kai se kuolee sinne.
Ei taida virtaa riittää niin että voisi äijän pakastaa?- AnonyymiUUSI
En ostanut lapselle karttapalloa, kun siinä oli vielä Ukraina ja Gaza.
Kansat eläisi hyvin jos ei tulisi hulluja Kansallimielisiä johtajia. jotka tuhoaa aina maan.
Petro Porošenko aloitti sisällisodan jataamalla kielivähemmistöjä, Zelenskyi sai sen eskaloitua valtaisaksi Venäjävihaksi, Harhakuvitelmissaan lännen aseista ja voitosta Venäjästä.
Ukrainan väkiluku oli yli 50 miljoonaa. ennen sekoilua. Nyt maassa on vähemmän ihmisä kuin Ruotsissa.
Ukraina ollut mailman mätäpaise aina, Itsenäitymisessään se sekoili ja myi osan Venäjän ydinaseista Iraniin, Rahat meni suoraan Julija Tymošenkon omalle tilille.
Sisällisodan alkaessa 2014 kaikki Ukraina pankin kulta siirettiin yhdysvaltoihin maksuksi aseista. Silloin oli jo Ukrainan tuho kirjoitettu.
Zelenskyi vain viimeistelee tuhon. Ylimielinen harhoissa elävä huumekoomikko!
Joka on hylännyt jo kaksi rauhansopimusta!
- Anonyymi
Kollisavorinenapina saimaamaalta! ja satuja tulee!
- Anonyymi
Kukas tuon videon on tehnyt?
Haistattelut voit suunnata sinne haiseva ääliö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tuon videon on tehnyt?
Haistattelut voit suunnata sinne haiseva ääliö!Siksikö ei ruotsalaisia astronautteja ole mukana, etti vaan hapansilakkaa päätyisi asemalle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö ei ruotsalaisia astronautteja ole mukana, etti vaan hapansilakkaa päätyisi asemalle,
Ruotsin salainen ase! Laatikollinen hapansilakka purkkeja tykkiin ja pelkkä räjähde.
Vihollinen vetäytyy takuu varmasti, mutta onko tällainen sallittua.
Onko se ruoka vai kemiallinen ase?
- Anonyymi
Tässä upeaa live-kuvaa ISS:ltä:
https://www.youtube.com/watch?v=TPJDQSqv0 - Anonyymi
Tällä palstalla esiintyykin sivistyneistön koko kerma..!
Olenkin aina pitänyt tähtitieteilijöitä kohteliaina neroina.- Anonyymi
Avaushan menee heti kakkajuttuihin!
- Anonyymi
V a j a k k i avaaja, sitä saa mitä tilaa
Kärsivällisesti ja kohteliaasti ohjaamalla ehkä nasukin osaa takaisin oman osaamisensa palstalle, mikä on Salaliittopalsta tuolla noin. ↖️
Ehkä...- AnonyymiUUSI
kollimaattori kirjoitti:
Kärsivällisesti ja kohteliaasti ohjaamalla ehkä nasukin osaa takaisin oman osaamisensa palstalle, mikä on Salaliittopalsta tuolla noin. ↖️
Ehkä...Mitä salaliittoja tossa avauksessa oli..?
Osaisko jopku kertoa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä salaliittoja tossa avauksessa oli..?
Osaisko jopku kertoa?En sen enempää salailiittoja, mutta ei mittään järkeäkään, Häiriköintiä suo satuilu on!
Anonyymi kirjoitti:
En sen enempää salailiittoja, mutta ei mittään järkeäkään, Häiriköintiä suo satuilu on!
Niin.
Tällä palstalla realismi on ankarasti kielletty.
Täällä saa höpötellä ainoastaan tähtipölyistä, muuten seurauksena on ankara iva ja pilkka.
Minulle trollille se sopii toki mainiosti koska ne nostavat hymyn kasvoilleni ja pelastaa päiväni.
- AnonyymiUUSI
Ihmeen kauan se kestikin, venäläiset haisee joten ihan ymmärrettävää.
- AnonyymiUUSI
Venäläisillä on paskaa pää täynnä ja sitä tunkee myös ulos niiden suusta kun pujhuvat. Eli ei ihme, että viemärin haju ärsyttää muita.
- AnonyymiUUSI
Venäläisethän ei osaa käyttää edes maan päällä olevia vessanpönttöjä ja ovat jopa varastaneet niitä ukrainasta kun niillä itsellään ei ole pönttöjä. Joten onko joku ihme, että onnistuvat paskomaan tukkoon avaruusaseman vessanpöntöt. Ehkä Putinin pitää lähettää niille pari ukrainasta varastettua vessanpönttöä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(48834