Vuoden kysymys

Anonyymi-ap

Mikä saisi sinut ylpistymään ja seisomaan sen takana?

59

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko ylpistyminen metafora seisokille?

• Anonyymi

No helvetti mille vaan. Jos normaali seisokki saa ylpistymään, mikä jottei?

• Anonyymi

Tätäkö sinä oot yön kelaillu?

• Minä olen ylpeä elämästäni. Ja olen valmis seisomaan sen takana. Niin hyvässä kuin pahassa. Olen selvinnyt siitä. Ja se tekee minut ylpeäksi.

• Anonyymi

Mun ensimmäisiä rakkauksia joskus teiniajoilta otti yhteyttä minuun juuri tänään noin puoli tuntia sitten. Kertoi mulle, et mä oon edelleen se, keneen hän vertaa kaikkia muita. En kyllä ymmärrä miksi, mutta näin hän vaan sen näki. Ja minäkin muistin kuin kauniit oli ne hetket hänen kanssa. Kai mä olen joskus tehnyt jotain oikein... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ensimmäisiä rakkauksia joskus teiniajoilta otti yhteyttä minuun juuri tänään noin puoli tuntia sitten. Kertoi mulle, et mä oon edelleen se, keneen hän vertaa kaikkia muita. En kyllä ymmärrä miksi, mutta näin hän vaan sen näki. Ja minäkin muistin kuin kauniit oli ne hetket hänen kanssa. Kai mä olen joskus tehnyt jotain oikein... :)

Sitä vaan, että onko teillä kenelläkään jäänyt jotain kaunista muisteltavaa tähän asti eletystä elämästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vaan, että onko teillä kenelläkään jäänyt jotain kaunista muisteltavaa tähän asti eletystä elämästä?

Muistan elävästi sen kesän kun vihdoin sain mopon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan elävästi sen kesän kun vihdoin sain mopon!

Oliko Napoleonin mopo?

• Anonyymi

Hienoa pirppi! En oikein osannut kekata mistä olisin erityisen ylpeä, mutta sinä kiteytit sen hyvin.
        Olenhan toki minäkin vielä elossa kaikkine vammoineni. Siitä on syytä olla ylpeä.
        Hyvin moni tuttu on lähtenyt valhallaan riehumaan alle 50 vuotiaana.

>simiti<

• En pidä suinkaan itseäni tärkeänä. Enkä jätä jälkeeni mitään. Ei yksikään ihminen ole tärkeä. Täynnä turhuutta. Kastemadollakin on enemmän tärkeyttä kuin ihmisellä. Minä mukaan lukien.

Se ei tarkoita, ettenkö voisi olla ylpeä itsestäni tai elämästäni.

Ja tiedän kuolevani. Ja se on jopa lohdullista.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa pirppi! En oikein osannut kekata mistä olisin erityisen ylpeä, mutta sinä kiteytit sen hyvin.
        Olenhan toki minäkin vielä elossa kaikkine vammoineni. Siitä on syytä olla ylpeä.
        Hyvin moni tuttu on lähtenyt valhallaan riehumaan alle 50 vuotiaana.

>simiti<

Sinulla on syytäkin olla ylpeä selviytymisestäsi. Aikamoisen taiston sait ristiksesi.

• Anonyymi

Haluutteko lisää tarinoita mun teinivuosilta? :D

• Anonyymi

Ei mulla oikeastaan ole kummempia kerrottavaa. Mä olin dorka ja tytöt elämässäni olivat ihania. En oikeastaan ansainnut ketään niistä. Onneksi heillä kaikilla on tainnut mennä lopulta elämässään aika hyvin. Ei ollut minua sotkemassa kuvioita... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla oikeastaan ole kummempia kerrottavaa. Mä olin dorka ja tytöt elämässäni olivat ihania. En oikeastaan ansainnut ketään niistä. Onneksi heillä kaikilla on tainnut mennä lopulta elämässään aika hyvin. Ei ollut minua sotkemassa kuvioita... :)

Omahyväinen narsismisi on ainakin ennallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omahyväinen narsismisi on ainakin ennallaan.

Olen pahoillani siitä, että telttailut sinun kanssasi ei mennnyt yhtä hyvin... :(

• Anonyymi

Ei kiitos wannabetarkkisboi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvää yötä ja Huomenta ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ja Huomenta ❤

Ehdit myöhemmin nukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdit myöhemmin nukkua

Niinpäs muuten ehdinkin yksin ei oo kiva kuitenkaan 😞

• Anonyymi

Suosittamaan seisotramaan

• Anonyymi

Voimia

• Anonyymi

Ystäväni sanovat, että minusta paistaa tosi vahva ammattiylpeys. Myönnettävä on, että ei tarvitse enää kumartaa ketään.

Mies 48 vuotta alalla

• Anonyymi

Aika ylpeä olo ja miehekäs olo kun on tyydyttänyt naisen ja antanut naiselle orgasmin silloin on kyllä ylpeä olo

• Anonyymi

Sun naisvihamielisissä jutuissa korostuu että oot vähä epävarma itestäs

• Nykyaikana ei oikeastaan mikään saa ylpistymään. Mikäli ylpistymisellä tarkoitetaan henkseleiden paukuttelua siitä, mitä on tehnyt hyvin.
      Ikään on jo sen verran karttunut, että osaa jo myöntää korvaavuutensa.

• Anonyymi

Word! Kukaan meistä ei ole korvaamaton.

• Anonyymi kirjoitti:

Word! Kukaan meistä ei ole korvaamaton.

Kaikki vain eivät sitä osaa sisäistää itseensä ja kuvittelevat olevansa korvaamattomia.

• Anonyymi

Olen määrättyyn pisteeseen asti nöyrä, mutta jos kommunikointi ei suju, niin minusta tulee ylpeä ja se on lopun alkua siinä vaiheessa, jos nyt puhutaan vaikka parisuhteesta. En alkaisi enää kynnysmatoksi, johon voi pyyhkiä jalat ja prseenkin ohi kulkiessaan.

• Anonyymi

Kuolemanpelko? Onko Ap:lla sitä

• Anonyymi

Onko kuolemanpelkoa? Ei ole. Ei ole enää.

Ap kyllä tiedostaa sen, että kuolema on tässä iässä paljon lähempänä kuin syntymä, mutta pelkoa siihen ei enää ole. Miksi pitäisi pelätä jotain yhtä luonnollista asiaa kuin syntymä? Minä tulen joskus poistumaan tästä elämästä tehdäkseen tilaa jollekin uudelle. Näin se menee, näin se on tarkoitettu. Minusta on vaan kiva, jos saan jätettyä edes yhdelle ihmiselle jotain, mikä auttaa häntä tulemaan paremmaksi ihmiseksi mitä minä olen ollut. En tiedä, tuleeko näin käymään, mutta olen yrittänyt parhaani. Minä olen saanut monilta edesmenneiltä apuja siihen, että olisin parempi mitä olisin voinut olla. Siitäkään onnistumisesta en voi tietää mitään. Ei ole minun päätettävissä. Voin vaan toivoa... :)

https://www.youtube.com/watch?v=goatqG0Qjqk

• Anonyymi

Sulla harras jouluteemaa jatkuu? Sivusta

• Anonyymi

Jos minut valittaisiin 1.1.2025 Missä Suomeksi. 🙈🙊👀
      Vilma

• Anonyymi

🤔 ensimmäinen ja toinen perintöprinsessa oisivat sitten varmaankin Mitä ja Milloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔 ensimmäinen ja toinen perintöprinsessa oisivat sitten varmaankin Mitä ja Milloin

Tyrsk ja pyrsk.
        Ettäs kekkasit.
        Mä tykkään tommosesta.
        Ripsivärit läks.
        Vilma
        Joo. Vuosikirjakin on valmiiksi lanseerattu. Hihhihhii ii

• Anonyymi kirjoitti:

Tyrsk ja pyrsk.
        Ettäs kekkasit.
        Mä tykkään tommosesta.
        Ripsivärit läks.
        Vilma

Hyväntuulisuutta ja hymyä, hienoa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrsk ja pyrsk.
        Ettäs kekkasit.
        Mä tykkään tommosesta.
        Ripsivärit läks.
        Vilma

Net gubbe permanenttaa nykyään pysyvät ripsivärit

• Anonyymi

On nöyryytetty niin paljon että toivottavasti kyseiset henkilöt ovat ylpeitä mitä ovat tehneet.

• Seison aina kaiken takana mitä teen, en koe aiheelliseksi erikseen ylpistyä mistään tekemästäni mitä nyt joskus vähäsen tulee tekemisiään pullisteltua...normihuttua testosteronipohjaiselle rakennelmalle 😏

• Anonyymi

Joitain yksittäisiä suorituksia, tekoja, hetkellisesti. Tai lähinnä on tyytyväisyys lopputulokseen. Jonkun mielestä se voisi olla ylpeilyä. Suomalaisten kun kuuluu aina vähätellä onnistumisiaan.

En mä varmaan minkään takana niin jäykkänä seisoisi, kun aina on parannettavaa tai asiassa muitakin puolia.

xLiner

• Anonyymi

" minkään takana niin jäykkänä seisoisi" joku mies voisi olla tuosta eri mieltä ainakin satunnaisesti 😁

• Anonyymi

Olen moneenkin saavuttamaani tyytyväinen. En käytä sanaa ylpeys, sillä sanalla on myös sellainenkin ikävämpi kaiku kuin koppavuus, leuhkuus, toisten yläpuolelle asettumien.
      Käytän sanaa Kiitollisuus. Olen kiitollinen että olen ollut voimaa ja tahtoa opiskella, rakentaa perhettä, hakea kymmeniä työpaikkoja, ettei ole ole tarvinnut olla työtön.

• Anonyymi

En tiiä mistä mun pitäisi olla ylpeä, mutta ainaskin osaan arvostaa itseäni ihmisenä joka antaa itselleen mahdollisuuden kasvaa henkisesti. Niin, että elämä tuntuu sen myötä paremmalle ja helpommalle.

Kai mä sitten olen ylpeä jollain tapaa itsestäni, kun elän omien näkemysteni mukaan muitten mutinoista lannistumatta.

Jasu

• Anonyymi

Minkä takana ja ylpistymään sillei omahyväisen itsekkäästi vai ei mikään

• Anonyymi

Älä funderaa liikoja?

• Saisi?

Kyllä mä mietin ihan että mikä saa minut ylpistymään.

Ja se on ihan tämä liki parin vuoden helkatinmoinen kraindaus, mikä jotenkin just tänään sai yhden virstanpylvään lisää, kun pihaan tuli 8 mottia rankoja.

Ulkopuolisille se on vain rankakasa...(big deal?)

Minulle se on osa mun elämää... elämää, missä on lämpöä.

Ei sitä oikein voi kenellekkään ulkopuoliselle selittää...varsinkin jos asuu jossain vuokraluukussa ja maksaa vain kaiken lämmön, veden js sähkön....mitä lie vuokrassa.

Okei... mä oon tehnyt joskus aikoinaan virhritä, kun otin tämän tönön hoitaakseni, että lapsille jäisi erosta edes vanha koti. Mutta nythän tää on vaan rasite... mutta voin näytellä voitonmerkkejä sinnetänne silti...

Pidän torpan kunnossa ja lämpimänä....tapahtuipa maailmassa mitä vaan. 😄

Oli kiva vaikka ottaa tyttö jouluks tänne ja lämmitellä saunaa hälle, sekä opettaa ajelee autolla. Se hymy ja onnellisuus, että täällä on aina turvasatama, on paras palkinto.

Ja olen tietysti hiton ylpeä, että mä saan ihan itse aikaan nää kaikki. 😄

• Anonyymi

Mistä muuten on tullut sanonta, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
      Eihän se ole mitenkään mahdollista!
      Sillai filosofinen pähkinä taas purtavaksi.
      Uusi vuosikin lähestyy uhkaavasti.
      Vilma

• Hemmetin hyvä kysymys. Varmaan se, jos saisin jälkikasvua elämäni naisen kanssa. Kyllä siinä kohden henkselit paukkuisivat, ei sen isompaa voi ihminen saavuttaa.

• Eipä hevillä keksi millä ylpeillä. Aina on vedessä se suurempi kala kuitenkin. Ylpeys käy lankeamuksen edellä.

• Mikäli tästä vielä ylpistyisin, minun suuri egoni ei mahtuisi enää ovista! Kyllä se vaan on parasta pitää matalaa profiilia. 👑

• Anonyymi

Mitäs multinikkimies muuta tietää- totisesti typyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs multinikkimies muuta tietää- totisesti typyttää?

Narrit pysyköön lestissään, ota lakki päästäsi kun puhuttelet kuninkaallisia :D
        terveisin multinikkimies

• Anonyymi

Se lötkönä roikkuu edessä enkä voi ylpeänä seistä sen takana

• Anonyymi

Aika hyvä! 😄👍

xLiner

• Anonyymi

Eikö sole joskus ihan sopivaakin tilanteessa?

• Anonyymi

Nyt tiedän!

Eagle S:n haltuunotto. Ollaan me vaan kovia! 😄

xLiner

• Anonyymi

Jos voittaisin eurojaskan päävoiton, niin ylpeänä seisoisin sen takana 💰💵

• Anonyymi

Totuus. Se vapauttaa.

• Anonyymi

Mikä tahansa voitto.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe