Jos kutsuisit jonkun miehen luoksesi koko loppu viikkoa viettämään niin mitä ruokia löytyy kaapeistasi nyt vai tarvisko mennä ensimmäiseksi kauppaan ostoksille eli mitä söisitte loppu viikon
Sinkkunainen mitä kaapeistasi löytyy
44
292
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä kutsuisi vain "jotakin miestä" luokseni. En edes käymään, saati sitten koko viikonlopuksi.
Kyllä täällä ruokaa riittää. Joulun rääppiäiset on vielä tänään, mutta sitten jouluruoat on syöty. Huomenna ajattelin syödä tacoja ja niihin löytyy kaikki tarvittava.- Anonyymi
Oletko ostanut tammi helmikuuksi muutaman kinkun pakkaseen joita voi sitten vaikka helmikuussa paistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ostanut tammi helmikuuksi muutaman kinkun pakkaseen joita voi sitten vaikka helmikuussa paistaa
Yök, en tidellakaan. Joulukinkku on helvetillisen pahaa ja sen hajukin yököttää minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök, en tidellakaan. Joulukinkku on helvetillisen pahaa ja sen hajukin yököttää minua.
Mutta tuleva miehesi voi tykätä kinkusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuleva miehesi voi tykätä kinkusta
Saa tykätä, mutta ihminen, joka välittää minusta, ei pakota minua haistelemaan sitä lemua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tykätä, mutta ihminen, joka välittää minusta, ei pakota minua haistelemaan sitä lemua.
Hajuun sinun on totuttava niin tulevat lapsennekin voi tykätä kinkusta eli lapset syö isänsä kanssa kinkkuu ja sinä äiti syöt jotain muuta mistä pidät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajuun sinun on totuttava niin tulevat lapsennekin voi tykätä kinkusta eli lapset syö isänsä kanssa kinkkuu ja sinä äiti syöt jotain muuta mistä pidät
Ei tarvitse, enkä tule koskaan sitä sietämään. Kyllä mä olen sitä lemua tarpeekseni lapsuudessani haistellut, että olisin tottunut, jos olisin tottuakseni. Noin epäkohteliaan ja väliinpitämättömän miehen kanssa en koskaan lisääntyisi. Jos ei puolison hyvinvoinnista piittaa, niin suhteella ei ole tulevaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse, enkä tule koskaan sitä sietämään. Kyllä mä olen sitä lemua tarpeekseni lapsuudessani haistellut, että olisin tottunut, jos olisin tottuakseni. Noin epäkohteliaan ja väliinpitämättömän miehen kanssa en koskaan lisääntyisi. Jos ei puolison hyvinvoinnista piittaa, niin suhteella ei ole tulevaisuutta
Miksi sinä et piittaa puolisosi hyvinvoinnista joka haluaa kinkkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et piittaa puolisosi hyvinvoinnista joka haluaa kinkkua
Saahan hän sitä syödä. Valmiiksi paistettua saa kaupasta. Ei sillä tarvitse koko asuntoa lemuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan hän sitä syödä. Valmiiksi paistettua saa kaupasta. Ei sillä tarvitse koko asuntoa lemuttaa.
Mutta se ei ole samanmakuista miksi olet noin julma ja raaka rakkaallesi joka rakastaa sinua ja on hyvä sinulle niin miksi et suo hänelle uunikinkkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei ole samanmakuista miksi olet noin julma ja raaka rakkaallesi joka rakastaa sinua ja on hyvä sinulle niin miksi et suo hänelle uunikinkkua
Hänhän se on julma, jollei kerta suostu kompromissiin, jossa molemmat saavat osan toivomastaan ja antavat myös periksi. Mies, joka vaatii vain saada kaiken ja on kykenemätön luopumaan mistään, on huono mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän se on julma, jollei kerta suostu kompromissiin, jossa molemmat saavat osan toivomastaan ja antavat myös periksi. Mies, joka vaatii vain saada kaiken ja on kykenemätön luopumaan mistään, on huono mies.
Mieshän sanoi ei sinun ole pakko eikä tarvi syödä kinkkua vaan sinä saat sitä mitä sinä haluat ja mistä sinä tykkäät ruuaksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieshän sanoi ei sinun ole pakko eikä tarvi syödä kinkkua vaan sinä saat sitä mitä sinä haluat ja mistä sinä tykkäät ruuaksesi
Se taas on itsestäänselvää, että minä syön mitä itse tahdon ja kuten todettua, niin mies tietenkin saa syödä kinkkua. Siitä nyt ei tarvitse edes keskustella.
Minä voin antaa periksi ja suetää sen katkun, joka kyseisen tuotteen uudelleenlämmityksestä syntyy. Mies taas luopuu tarpeestaan lemuttaa asunto asumiskelvottomaan kuntoon jouluna. - Anonyymi
Lapsenne esim 2v aino oppii puhumaan niin ekat sanat sanoo isälleen isä hanki itsellesi parempi vaimo ja heille parempi äiti ja kysyy isä saako hän kinkun palasen saako toisen kolmannen on niin hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsenne esim 2v aino oppii puhumaan niin ekat sanat sanoo isälleen isä hanki itsellesi parempi vaimo ja heille parempi äiti ja kysyy isä saako hän kinkun palasen saako toisen kolmannen on niin hyvää
Ei sano. Ei lapsi pyydä sellaista mitä ei ole koskaan saanut, eikä moisesta kuullutkaan. Jos kysyy, niin se on selkeä propagandayritys mieheltä. Lapsi sen sijaan syö tyytyväisenä vaikka kalkkunaleikkekeen ja toteaa, että onpa hyvä kinkkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mies noin törkeään lapsen manipulointiin syyllistyy, niin se onkin ehdottomasti eron paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taas on itsestäänselvää, että minä syön mitä itse tahdon ja kuten todettua, niin mies tietenkin saa syödä kinkkua. Siitä nyt ei tarvitse edes keskustella.
Minä voin antaa periksi ja suetää sen katkun, joka kyseisen tuotteen uudelleenlämmityksestä syntyy. Mies taas luopuu tarpeestaan lemuttaa asunto asumiskelvottomaan kuntoon jouluna.No ei jouluna paisteta vaan pari kinkkuu on paistettu jo 21 tai 22 ja 23 päivä ja uutenavuotena paistatte kolmanben kinkut ja ensi vuonna teillä pakkasessa 8 kinkkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miksi lapsen puheenkehitys on noin pahasti viivästynyt? Onko miehessä joku geneettinen vika vai onko hän piessyt lapsen tuollaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei jouluna paisteta vaan pari kinkkuu on paistettu jo 21 tai 22 ja 23 päivä ja uutenavuotena paistatte kolmanben kinkut ja ensi vuonna teillä pakkasessa 8 kinkkua
Eli koko joulunpyhät olisi asunto asumiskelvottomassa kunnossa. Ei kiitos!
- Anonyymi
Ei sano. Lapsi ei osaa sellaista pyytää, jota ei ole koskaan saanut. Hänellä on jo täydellisen hyvä ja kunnollinen äiti, mutta näköjään totaalisen kelvoton isä, joka käyttää lasta hyväkseen omien tarkoitusperiensä saavuttamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miksi lapsen puheenkehitys on noin pahasti viivästynyt? Onko miehessä joku geneettinen vika vai onko hän piessyt lapsen tuollaiseksi?
Jotakin pahaa mies on selvästi lapselle tehnyt, jos lapsi noin käyttäytyy. Pelotellut ja pakottanut puhumaan noin. Kun ottaa huomioon, että tuon ikäiselle vanhemmat (usein erityisesti äiti) on henki ja elämä, eikä häntä kiinnosta pennin vertaa mikään joulukinkku. Kokonaan manipuloivan ja pakottavan aikuisen tekosia tuollaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin pahaa mies on selvästi lapselle tehnyt, jos lapsi noin käyttäytyy. Pelotellut ja pakottanut puhumaan noin. Kun ottaa huomioon, että tuon ikäiselle vanhemmat (usein erityisesti äiti) on henki ja elämä, eikä häntä kiinnosta pennin vertaa mikään joulukinkku. Kokonaan manipuloivan ja pakottavan aikuisen tekosia tuollaiset.
Mies ja lapsi viettää joulua toisen naisen luona ja siellä he onnellisena asuvat nyt heillä hyvä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja lapsi viettää joulua toisen naisen luona ja siellä he onnellisena asuvat nyt heillä hyvä olla
Eivät tietenkään vietä. Tekisin heti ilmoituksen sossuun, että mies manipuloi lasta noin törkeästi ja muutoinkin dokumentoin kaikki hänen törkeytensä. Minä en lapsestani luopuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi vapaasti mussuttaa yksinäön kinkkua loput elämänsä joulut. Ei häntä kukaan nainen huoli, kun hän on töysin kompromissikyvytön. Lapsikaan ei haluaa enää koskaan tavata isäänsä, joka asetti joulukinkun lastaan ja perhettään tärkeämmäksi. Kaikki halveksivat tuollaista miestä, jolle kinkunpaistaminen on perhettä tärkeämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tietenkään vietä. Tekisin heti ilmoituksen sossuun, että mies manipuloi lasta noin törkeästi ja muutoinkin dokumentoin kaikki hänen törkeytensä. Minä en lapsestani luopuisi.
Lapsi sanoo onko hänen pakko tavata äitiä hän ei halua hän haluaa olla isänsä ja uuden äidin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi sanoo onko hänen pakko tavata äitiä hän ei halua hän haluaa olla isänsä ja uuden äidin kanssa
Ei tietenkään sano. Lapset eivät ole lainkaan tuollaisia kuin sinä, että vinkuisivat ikuisuuksia joulukinkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi miettii vain, että isä umpihullu, joten eläköön yksinään sen joulukinkkunsa kanssa (jota luulee naiseksi ja yrittää tyrkyttää lapselle "uutena äitinä").
- Anonyymi
Jos kutsuisin miehen kylään, niin se olisi mies, jonka tunnen entuudestaan ja tietäisin siis myös mitä hän syö. Se mitä kaapeissa pitäisi olla, riippuisi täysin tuosta asiasta
- Anonyymi
Eli ensimmäiseksi kauppaan lähdettävä onko kaappisi aivan tyhjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ensimmäiseksi kauppaan lähdettävä onko kaappisi aivan tyhjät
Ruokaa riittää ja jokainen sellainen miespuolinen, jonka voisin tässä hetkessä kutsua, pärjäisi hyvin näillä mitä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokaa riittää ja jokainen sellainen miespuolinen, jonka voisin tässä hetkessä kutsua, pärjäisi hyvin näillä mitä löytyy.
Sanos nyt vähän esimerkkiä mitä kaapistasi löytyy ja mitä tarjoaisit miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos nyt vähän esimerkkiä mitä kaapistasi löytyy ja mitä tarjoaisit miehelle
Mitä väliä sillä on mikä sinulle kelpaisi. En minä sinua kutsuisi, en ikäkuuna päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mikä sinulle kelpaisi. En minä sinua kutsuisi, en ikäkuuna päivänä.
Mitä ruokaa tekisit ja mitä ruokaa kaapeistasi nyt saisi ja muutakin kuin viikon vanhaa eines lihapullia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ruokaa tekisit ja mitä ruokaa kaapeistasi nyt saisi ja muutakin kuin viikon vanhaa eines lihapullia
Juuri nyt löytyy joululaatikoita erilaisia kalatuotteita, savukalaa jne. Taloudestani ei löydy eineslihapullia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nyt löytyy joululaatikoita erilaisia kalatuotteita, savukalaa jne. Taloudestani ei löydy eineslihapullia.
Teetkö aina lihapullat itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö aina lihapullat itse
En syö lihapullia.
- Anonyymi
Kuka itseään kunnioittava nainen kutsuu "jonkun" miehen viikonloppua viettämään?
- Anonyymi
Luen ton otsikon koko ajan, et mitä kaapeleistasi löytyy. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kinkkua, perunaa + juureksia, marjoja, juustoja ja maitoa löytyy. Leipää pöydällä. Kuivakakkua ja torttuja parvekkeella. Kahvinporoja. Niistä saa hyvät syömingit. Nyt ei kukaan tule, mutta on vähän puheltu yhden kanssa että lähiaikoina tulee. Ei sitten enää ne samat ruoat tarjottavana mutta uudet vastaavat. Voi se suhde mennä pieleenkin mutta suunnittelu on mukavaa.
- Anonyymi
No nyt toivotaan parasta ja pidetään peukut pystyssä toivon että teistä tulisi pari eli koska tapaatte eli mikä päivä eli kerro sen jälkeen miten kävi ja mikä siinä pieleen voisi mennä minusta tuntuu nyt että löydät elämäsi miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt toivotaan parasta ja pidetään peukut pystyssä toivon että teistä tulisi pari eli koska tapaatte eli mikä päivä eli kerro sen jälkeen miten kävi ja mikä siinä pieleen voisi mennä minusta tuntuu nyt että löydät elämäsi miehen
Voi miten olet positiivinen. Soitti hän tänään tunnin puhelun ja viestitti aattona tervehdyksen. Alle kahden viikon päästä on tapaaminen. Ehkä kerron miten meni.
- Anonyymi
Jaa ruokako sulla olis mielessä jos nainen luokseen kutsuu kyllä mulla ainakin olis seksi mu toki ruokaa miettimällä selviää vähemmällä
https://youtube.com/shorts/WiODWytwUH4?si=hEPZgr6ZtQCfw4hI
Ja ainakin välttyy elatusmaksuilta kun syö eikä nai - Anonyymi
Ainakin rusinoita ja suklaata.
- Anonyymi
Eikö aloittajalla ole jääkaappia? Ruokia ei missään kaapeissa säily.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964