Ja lennän sen verkon läpi niin minä saan korvauksia.
Korvauksilla minä ehkä saan ostettua sen paikan ja auton ja minä voin tehdä töitä tai olla tekemättä mitään.
Minä voisin reiluna syrjiä erästä joka ulkonäkönsä puolesta kyllä sopisi kuvioon, mutta minä en ole vielä varma, että mitä unelmaa haluan toteuttaa.
Jos minä olen enkeli, Jumalatar tai joku muu vastaava niin SOTAHAN sinne tulee ja minusta on aika vittumainen temppu jo minua kohtaan jos minun pitäisi alkaa kesken unelman huutamaan ; Tämä on JOULUMAA JA EI TÄÄLLÄ HELVETTI KYLLÄ VOI ALKAA TAPPELEMAAN VAAN KYLLÄ KAIKKI SAA OLLA TONTTUJA!
Mietin että jos minä olen maalitettu
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs ajatteli? Kuka ne korvaukset muka maksaa? Ei ilmaista rahaa ole olemassa.
- Anonyymi
Hänen vakuutus yhtiö tietenkin, koska he olivat laittaneet laskuun minulle ja minun pitää ilmoittaa, että tämä lasku on tehty väärin ja hän on syrjinyt minua sekä käräjäoikeutta ja sitä kautta syyttäjää sekä poliiseja, koska minulla on ollut oikeus valittaa päätöksestä.
Postin syy oli se, että minä en ehtinyt tekemään valitusta, mutta minä ILMOITIN tuosta.
- Anonyymi
Hae itsellesi hoitoa,sinä et ole läheskään mieleltäsi terve! Vanha juoppo ukkeli olet oleggi!kateelllinnen paskahousu!
- Anonyymi
Jäit vissiin maalin väärälle puolelle, koska noin meni tunteisiin.
En minä tuota ole saanut aikaan vaan he jotka hyökkäsivät minun kimppuun!
Aloin miettimään, että mitä helvettiä tässä on oikein tapahtunut.
Ei tullut edes MUMMO MAALISTA LÄPI vaan ONNEKSI AIKUINEN NAINEN ERONNUT NAINEN JOKA EI OLE EDES UUDESSA SUHTEESSA JA LAPSETKIN OVAT SENTÄÄN AIKUISIA SINKKUJA. HE KÄYTTÄVÄT VIELÄ TÖISSÄ.
Minä olen sentään sanonut heille, että; Jos opiskelu ei kiinnosta niin silloin mennään töihin! Lapsia ei tarvi tehdä ennen, kuin minä ilmoitan " NYT OLEN LÖYTÄNYT MIEHEN JONKA KANSSA VOIDAAN KIUSATA MUMMOLASSA TEIDÄN LAPSIA!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäit vissiin maalin väärälle puolelle, koska noin meni tunteisiin.
En minä tuota ole saanut aikaan vaan he jotka hyökkäsivät minun kimppuun!
Aloin miettimään, että mitä helvettiä tässä on oikein tapahtunut.
Ei tullut edes MUMMO MAALISTA LÄPI vaan ONNEKSI AIKUINEN NAINEN ERONNUT NAINEN JOKA EI OLE EDES UUDESSA SUHTEESSA JA LAPSETKIN OVAT SENTÄÄN AIKUISIA SINKKUJA. HE KÄYTTÄVÄT VIELÄ TÖISSÄ.
Minä olen sentään sanonut heille, että; Jos opiskelu ei kiinnosta niin silloin mennään töihin! Lapsia ei tarvi tehdä ennen, kuin minä ilmoitan " NYT OLEN LÖYTÄNYT MIEHEN JONKA KANSSA VOIDAAN KIUSATA MUMMOLASSA TEIDÄN LAPSIA!"Minä olin Torniossa Nesteellä kahvilla ja vanha koulukaveri on siellä töissä.
Kyllä minä tiesin, että hän on siellä töissä mutta en minä häntä mennyt tapaamaan vaan kahville.
Siinä istui pöydässä minun ikäisiä miehiä jotka kuuntelevat meidän keskustelua.
Hänestä oli tullut mummo ja hän yritti vittuilla minulle, koska minä olen häntä vuoden vanhempi ja hän oli meistä se mummo.
Minä sanoin hänelle, että " Ei kai minusta voi mummoa vielä tulla jos minä en koe olevani vielä mummo."
Miehet alkoivat nauramaan ja aika nopeasti lähtivät pois.
Minä en edes sanonut kaverille, että; Olet ollut jo 30vuotta MUMMON NÄKÖINEN ja minä olen äitini kanssa sentään liikkeellä ja hän on ollut jo yli 30vuotta mummo!
Minun vanhin lapsi täyttää 34 ja nuorin 18 joten en minä kyllä MUMMOKSI vielä ehdi.
ENSIN VIETETÄÄN PERINTEISESTI HÄÄT JA SEN JÄLKEEN ALETAAN MEILLÄ LAPSIA TEKEMÄÄN.
Noin minäkin olen toiminut aikoinaan.
Olen niin ollut niin vanhanaikainen, että minä menin naimisiin ja lapsi syntyi 2vuotias hääpäivän jälkeen.
Erottiin ja minusta tuli MODERNI tavallinen nainen. Avioeroa olin hakemassa vanhoilla perusteilla ja minulle sanottiin: Nykyisin ei tarvitse enään perusteella miksi haluaa avioeron. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin Torniossa Nesteellä kahvilla ja vanha koulukaveri on siellä töissä.
Kyllä minä tiesin, että hän on siellä töissä mutta en minä häntä mennyt tapaamaan vaan kahville.
Siinä istui pöydässä minun ikäisiä miehiä jotka kuuntelevat meidän keskustelua.
Hänestä oli tullut mummo ja hän yritti vittuilla minulle, koska minä olen häntä vuoden vanhempi ja hän oli meistä se mummo.
Minä sanoin hänelle, että " Ei kai minusta voi mummoa vielä tulla jos minä en koe olevani vielä mummo."
Miehet alkoivat nauramaan ja aika nopeasti lähtivät pois.
Minä en edes sanonut kaverille, että; Olet ollut jo 30vuotta MUMMON NÄKÖINEN ja minä olen äitini kanssa sentään liikkeellä ja hän on ollut jo yli 30vuotta mummo!
Minun vanhin lapsi täyttää 34 ja nuorin 18 joten en minä kyllä MUMMOKSI vielä ehdi.
ENSIN VIETETÄÄN PERINTEISESTI HÄÄT JA SEN JÄLKEEN ALETAAN MEILLÄ LAPSIA TEKEMÄÄN.
Noin minäkin olen toiminut aikoinaan.
Olen niin ollut niin vanhanaikainen, että minä menin naimisiin ja lapsi syntyi 2vuotias hääpäivän jälkeen.
Erottiin ja minusta tuli MODERNI tavallinen nainen. Avioeroa olin hakemassa vanhoilla perusteilla ja minulle sanottiin: Nykyisin ei tarvitse enään perusteella miksi haluaa avioeron.Sekin on vale, että minä muka olen jättänyt nuorimman isälleen. Hän on itse halunnut lapsen huoltajuuden ja hänen vaimoaan ei mainita edes sopimuksissa.
Hän EI OLE EDES SAANUT PUUTTUA MINUN LAPSEN ASIOIHIN vaikka hän asuu samassa taloudessa, koska me ollaan sovittu lapsen isän kanssa että hän huolehtii meidän lapsesta.
Hänen vaimonsa ei ole mikään VASTUULLINEN ÄITI. Jos olisi niin ei hänen tyttärensä olisi alaikäisenä ollut tekemässä lapsia.
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809