Ilmoitan vakuutus yhtiölle

Anonyymi-ap

Rikostutkijasta joka tutki tuon rikoksen.
Minä sanoin hänelle, että: Minä olen ollut töissä ja hän ei ollut töissä vaan hän oli ohjattavana siellä.
Rikostutkija alkoi opettamaan minulle facebookin asetuksia ja minä sanoin hänelle, että: Kyllä minä osaan nuo asetukset säätää.

En alkanut häntä neuvomaan vaan sanoin hänelle samalla, kun nojasin seinään, että: Minulla VITUTTAA!
En kyllä sanonut, että MIKÄHÄN MINUA ALKOI VITUTTAMAAN.
Muistin, että eräs toinen oli sanonut minulle: Muista, että KUULUSTELUISSA EI TARVI KERTOA ASIOITA JOTKA OVAT ITSEÄSI VASTAAN!

En kai minä sentään niin KILTTI OLE, että KORKEASTI KOULUTETTUA RIKOSTUTKIJAA ALAN OPETTAMAAN JOKA EI EDES EROTA KEHITYSVAMMAISTA TERVEESTÄ IHMISESTÄ.

MINUA KIINNOSTAA ENEMMÄN, ETTÄ MITEN HÄN ON VOINUT EDES PÄÄSTÄ OPISKELEMAAN POLIISIKSI!!!!

6

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut laittanut nimeä, mutta löysin viestit joissa näkyy kellon aika ja milloin kuulustelu on ollut.
      Olin vielä laittanut, että " Minä käyn mielelläni ensin työvoimatoimisto asian hoitamassa ja tulen sen jälkeen repun kanssa niin voin lähteä vankilaan suoraan."
      Ei sopinut hänelle minun ehdottama aika, koska hän ei ollut silloin töissä.
      TURHAA HELVETTI PITÄNYT KÄRÄJÖIDÄ, koska minä olin ilmoittanut että tyyliin " Vittujako kuulustelen, koska minä voin mennä suoraan vankilaan niin saa kunniaa ja pääset sinäkin PÄTEMÄÄN RIKOSTUTKIJAA!"
      Ei edes RIKOSILMOITUSTA suostunut ottamaan vastaan PUHELIMELLA vaikka sähköisen ilmoituksen oli pyytänyt laittamaan.
      Puhelimella minä sen olisin laittanut joka tapauksessa!
      Syrjinyt vielä suoraan ja EI EDES KUNNIOITA YHTÄÄN! Vapaita voi siirtää ja pitää helvetti silloin, kun EI OLE TÖITÄ!
      Minä ainakin toimisin noin jos olisin rikostutkija.
      En minä kyllä töissä viitti olla jos ei ole mitään tekemistä vaan minä olisin vapaalla!
      Voisin kyllä käydä töissä katsomassa, että onko töitä ja jos ei ole niin sanoisin, että: Minä pidän vapaata ja soittakaa jos pitää tulla töihin takaisin.
      Minä jos joutuisin poliisilaitokselle töihin ja saisin oman toimiston niin minä en päästäis edes siivoojaa sinne.
      Minä siivoosin itse, koska minä en halua heidän ENERGIOITA siihen tilaan missä minä teen töitä.
      Minulla on sellaisia kiviä joita kutsutaan VIISASTEN KIVIKSI.
      Minä en muista aina rakastaa kiviäni.
      Minä siirsin uuteen paikkaan ne, koska minä katselin jotain videota jossa ennustivat myös niin siellä ilmoitettiin, että " SIIRRÄ MANIFESTOINTI ALTTARI KOHTAAN X."
      Minä otin kompassin ja katsoin sen avulla, että onko minun MANIFESTOINTI ALTTARI oikeassa ilman suunnassa ja oli, mutta minun piti siirtää se toiseen paikkaan.

En kai minä sitä kerro, että minä mitä minä manifestoin. Tuo on minun HENKILÖKOHTAINEN ASIA.
      Jokainen luo itse oman manifestointi alttarinsa.

Minä ostin monta vuotta sitten JADE KIVEN ja se on HIDAS LATAUTUMAAN, mutta hehän tekivät JADE TIEN eli minun JADE KIVENI VOI OLLA LATAUTUNUT.
      Siihen kiveen EI SAA KOSKEA MUUT, KUIN HÄN KENEN KIVI SE ON.

• Anonyymi

Voi tulla toki yllätyksenä kun saa vakuutusyhtiön vastauksen mitä korvaavat ja mitä ei. Vakuutusyhtiöt tekee bisnestä , ei ne ole mikään maksuautomaatti.

• Anonyymi

Ei tuo ole minun vakuutus vaan hänen jolle he ovat VAKUUTUKSEN myyneet.
        Asiakkaat laskun maksavat jonka hän aiheuttaa, koska hän ei kunnioita ketään vaan vaatii minua kunnioittamaan häntä!

Rikostutkija jos olis tutkinut asiaa niin hän EI OLISI KOKO ASIAA PÄÄSTÄNYT LÄPI!
        En minä suosi enkä väitä olevani pätevä tai nuhteeton, mutta EI EDES TYÖPAIKAN VAKUUTUS KORVAA NÄIN SUURTA VAHINKOA!

Minä en ole alkamassa POLIISIKSI vaan minä haluan korvaukset, koska tuo RIKOSTUTKIJA PASKO KAIKKIEN MAINEET JOTKA OVAT IVALOSSA POLIISINA TÖISSÄ!
        Minulle on poliisit huutaaneet pienemmistä asioista ja MINÄ OLEN SENTÄÄN PIENEMPI KOOLTANI mitä monet POLIISIT!
        Minä kyllä haluan olla paikalla, kun HUUTAVAT VUOROSTAAN TUOLLE RIKOSTUTKIJALLE!
        Poliisien tehtävä on suojata minua ja varmistaa, että MINÄ VARMASTI OLEN NÄHNYT SEKÄ KUULLUT!
        Minä kyllä haluan nähdä miten KITARISAT OJOLLAAN HUUTAVAT.
        Minähän voin kysyä, että: Eikö nykyisin muka ANNETA PAMPUSTA yhtään? Sen minäkin olisin halunnut nähdä, mutta TUO TURHASTA PASKASTA HUUTAMINEN ON KALTOINKOHTELUA!
        MINUSTA TÄMÄ ON SYRJINTÄÄ MYÖS JOS GOLDFINGER EI OLE HUUTANUT HÄNELLE, MUTTA ON HUUTANUT MINULLE AINAKIN 2 KERTAA PUHELIMESSA.
        EI KUULE PALJON LOHDUTA SE, ETTÄ HÄN SANO MULLE TOISELLA KERTAA " KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MILTÄ TUNTUU!"
        MINÄ OLIN SENTÄÄN SAANUT PANIIKKI KOHTAUKSEN, KUN PUHELIN SOI KOKOAJAN JA MINÄ VASTASIN SEKÄ HUUSIN: NYT MINÄ SOITAN POLIISILLE.
        MINÄ KYLLÄ HALUAN MYÖS TIETÄÄ SEN, ETTÄ MISTÄ TUO POLIISI JOKA SANO MULLE, ETTÄ: KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MILTÄ TUNTUU.
        PYSTYI OLEMAAN NIIN VARMA, ETTÄ MAASEUDUNTULEVAISUUS LEHDEN MYYJÄN OLI KUNNON MIES?
        EN MINÄ OLE HÄNTÄ OMASTA MIELESTÄ TAVANNUT KOSKAAN JA EI HÄN MINULLE SANONUT, ETTÄ: OLIN PYYTÄMÄSSÄ SINUA TREFFEILLE JA EN KEKSINYT MUUTA TAPAA ALOITTAA KESKUSTELUA JOTEN AJATTELIN KAUPATA SINULLE MAASEUDUN TULEVAISUUS LEHTEÄ NIIN SAAN KESKUSTELUA AIKAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole minun vakuutus vaan hänen jolle he ovat VAKUUTUKSEN myyneet.
        Asiakkaat laskun maksavat jonka hän aiheuttaa, koska hän ei kunnioita ketään vaan vaatii minua kunnioittamaan häntä!

Rikostutkija jos olis tutkinut asiaa niin hän EI OLISI KOKO ASIAA PÄÄSTÄNYT LÄPI!
        En minä suosi enkä väitä olevani pätevä tai nuhteeton, mutta EI EDES TYÖPAIKAN VAKUUTUS KORVAA NÄIN SUURTA VAHINKOA!

Minä en ole alkamassa POLIISIKSI vaan minä haluan korvaukset, koska tuo RIKOSTUTKIJA PASKO KAIKKIEN MAINEET JOTKA OVAT IVALOSSA POLIISINA TÖISSÄ!
        Minulle on poliisit huutaaneet pienemmistä asioista ja MINÄ OLEN SENTÄÄN PIENEMPI KOOLTANI mitä monet POLIISIT!
        Minä kyllä haluan olla paikalla, kun HUUTAVAT VUOROSTAAN TUOLLE RIKOSTUTKIJALLE!
        Poliisien tehtävä on suojata minua ja varmistaa, että MINÄ VARMASTI OLEN NÄHNYT SEKÄ KUULLUT!
        Minä kyllä haluan nähdä miten KITARISAT OJOLLAAN HUUTAVAT.
        Minähän voin kysyä, että: Eikö nykyisin muka ANNETA PAMPUSTA yhtään? Sen minäkin olisin halunnut nähdä, mutta TUO TURHASTA PASKASTA HUUTAMINEN ON KALTOINKOHTELUA!
        MINUSTA TÄMÄ ON SYRJINTÄÄ MYÖS JOS GOLDFINGER EI OLE HUUTANUT HÄNELLE, MUTTA ON HUUTANUT MINULLE AINAKIN 2 KERTAA PUHELIMESSA.
        EI KUULE PALJON LOHDUTA SE, ETTÄ HÄN SANO MULLE TOISELLA KERTAA " KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MILTÄ TUNTUU!"
        MINÄ OLIN SENTÄÄN SAANUT PANIIKKI KOHTAUKSEN, KUN PUHELIN SOI KOKOAJAN JA MINÄ VASTASIN SEKÄ HUUSIN: NYT MINÄ SOITAN POLIISILLE.
        MINÄ KYLLÄ HALUAN MYÖS TIETÄÄ SEN, ETTÄ MISTÄ TUO POLIISI JOKA SANO MULLE, ETTÄ: KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MILTÄ TUNTUU.
        PYSTYI OLEMAAN NIIN VARMA, ETTÄ MAASEUDUNTULEVAISUUS LEHDEN MYYJÄN OLI KUNNON MIES?
        EN MINÄ OLE HÄNTÄ OMASTA MIELESTÄ TAVANNUT KOSKAAN JA EI HÄN MINULLE SANONUT, ETTÄ: OLIN PYYTÄMÄSSÄ SINUA TREFFEILLE JA EN KEKSINYT MUUTA TAPAA ALOITTAA KESKUSTELUA JOTEN AJATTELIN KAUPATA SINULLE MAASEUDUN TULEVAISUUS LEHTEÄ NIIN SAAN KESKUSTELUA AIKAAN.

Vakuutus yhtiön avulla voi sentään saada ASUNNON ja päästä PRINSESSANA LINNAAN!
        Kyllä POLIISIT ON ENNENKIN ANTANEET MINULLE KYYTIÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutus yhtiön avulla voi sentään saada ASUNNON ja päästä PRINSESSANA LINNAAN!
        Kyllä POLIISIT ON ENNENKIN ANTANEET MINULLE KYYTIÄ.

Onneksi eivät sentään ole minun exiä, koska viimeksi, kun lähdin vankilasta niin VARTIJA sanoi minulle, että: ET SITTEN KIUSAA SITÄ EXÄÄS ENÄÄN!
        Minä sanoin, että: Mulla ei ole exä kiinnostunut sen jälkeen, kun hän on lähettänyt uuden akkansa mukaan ja minä olin sentään tyytyväinen, että hän kelpasi jollekin vielä minun jäljiltä!
        Hänen jäljiltä ei kelpaa onneksi kenelläkään.

• Anonyymi

Jaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3796
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      88
      1732
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1462
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1342
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1118
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1087
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1047
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1031
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      125
      994
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      837
    Aihe