Erikoinen tapa poistella viestejä

Anonyymi-ap

Millä ihmeen perusteella täällä arvotaan asialliset ja asiattomat viestit, jotka saa jäädä ja mikä poistetaan? Tuntuu, että välillä ei ole mitään logiikaa tämän politiikan suhteen, kun ihan asiallisiakin kommenteja poistetaan ja vastaavasti törkyviestejä saa jäädä. Heittävätkö ne jotain arpaa siellä vai miten he ne epäasiallisuudet siellä perkaavat?

24

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatiin joululahjaksi noppatorni ja ihan riippuen mitä torni meille luikauttelee ni viestit joko poistuu tai ehkä posistuu joka tapauksessa t modernaattori

    • Anonyymi

      Eivät halua totuuksia julki jos esim kritisoi palstaa ja sen toimintaa. Moni muu myös ihmetellyt samaa ja miksi esim se pedoa ja ätmiä jankkaava saa laukoa mitä haluaa ja haukkua kaikkia mutta auta armias jos hänen juttujaan kritisoi niin poistoon menee. Mode poistelee ja kyttäilee ip osotteita ja yllapito täällä leikkii ja trollaa koska mikään muu ei selitä omituisuuksia.

      • Anonyymi

        15:51
        Toinen ongelma, että siisti kommentti ei ollenkaan aktivoidu.
        Ehkä noilla jankuilla saadaan venytettyä ketjuja ja siten mainoksia lisää väleihin.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15:51
        Toinen ongelma, että siisti kommentti ei ollenkaan aktivoidu.
        Ehkä noilla jankuilla saadaan venytettyä ketjuja ja siten mainoksia lisää väleihin.
        Vilma

        Ne myös jankuttaa et saa järkevät jutut kaiken sonnan alle


    • Oon itekin välillä ihmetellyt samaa. Multakin on joskus lähtenyt ihan harmittomia viestejä, joskus jopa sellaisia, joissa ei lukenut muuta kuin vaikka näinpä.

    • En tiedä, mutta jollakin / joillakin on selvästi aivan liikaa valtaa ja se on noussut päähän. Enkä usko, että tämäkään kommentti saa tähän jäädä.

      • Anonyymi

        Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.

        Siis oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.

        Sun mieli on väärässä. En ikinä ottas niin paskaa pestiä vastaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.

        Ainakin Jasu tuntee jonkun jolla on yhteyksiä ylemmäs tai jopa itse tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Jasu tuntee jonkun jolla on yhteyksiä ylemmäs tai jopa itse tuntee.

        Jos minua tarkoitat erehdyt taaskin.
        Trollipäivä?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat erehdyt taaskin.
        Trollipäivä?

        Jasu

        Tykkäät vaan, kun susta puhutaan täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät vaan, kun susta puhutaan täällä

        Riippuu asiayhteydestä. Tämmönen valehtelu minusta kyllä lähinnä vituttaa.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.

        Minä luulen, että tämä ketju riittää palautteeksi hänelle, joka moderaattorina toimi, koska tässä useampi tyyppi ottaa kantaa asiaan?


    • Anonyymi

      Joskus täältä poistui enemmänkin viestejä. Ei niissä ollut mielestäni mitään vikaa tai pahaa suunnattuna. Ajattelin et automatiikka ne jostakin syystä nappasi.

    • Uskoisin, että täällä botti poistelee viestejä ja sen lisäksi bottiin on syötetty ns. "Hätäpoisto", jos joku kirjoittaja ilmiantaa jonkun viestin. Joku kirjoittaja taas tietää sen oikeanlaisen ilmoituksen, millä voi poistattaa minkä viestin vaan. Sillä lähtee sit asiallisetkin helposti.

      • Anonyymi

        Ei tuollainen "hätäpoisto" toimi täällä ollenkaan. Joitakin olen ilmiantanut, jos on ihan selvä tarve ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollainen "hätäpoisto" toimi täällä ollenkaan. Joitakin olen ilmiantanut, jos on ihan selvä tarve ollut.

        Et tiedä mitkä sanat sen aktivoi...joku/jotkut taas tietää...

        Mullekin tulee törkyviestejä, mitkä poistuu ennenkuin ne palstslla ehdin nähdä... joku lsittaa viestin, ilmoittaa sen ja näen sen vsin vellikellossa...osittain... ja se on tarkoituskin.


      • Disseisback kirjoitti:

        Et tiedä mitkä sanat sen aktivoi...joku/jotkut taas tietää...

        Mullekin tulee törkyviestejä, mitkä poistuu ennenkuin ne palstslla ehdin nähdä... joku lsittaa viestin, ilmoittaa sen ja näen sen vsin vellikellossa...osittain... ja se on tarkoituskin.

        Täällä on tyyppejä, jotka ovat likipitäin kokosjan täällä...yksi tai usesmpi? Ei voi tietää? 🤷‍♂️

        Mutta hän/ne ovat perehtyneet systeemiin. Ja käyttävät sitä omiin juttuihinsa....

        Kyĺlä... joillain on aikaa käyttää noinkin. 😁


    • Ei ole mitään erikoista. Syy on siinä, että:
      A) ei ole enää ns. ihmismodea
      B) tekoäly on vedetty sivuun arjen moderoinnista
      C) kommentteja poistetaan automaattisesti ilmoitusperusteisesti

      • Samaa mieltä.. kohtaan c) tuumaan vaan, että jotkut voi olla löytäneet porsaanreijän, jolloin tekoälyä huijataan ns.


    • Anonyymi

      Siellä varmaan on jokin automaatti, mikä väärän sanan kohdalla poistaa viestin. Vaikka viesti kokonaisuudessaan ihan OK.

      • Anonyymi

        Niin ja facessa laitoin yhteen juttuun kuvan miehen peppu stringeissä. Katsoivat sisältävän seksistä materiaalia. Vastaavasti naisen peppu stringeissä sai jäädä.
        Poistaja siis ei ollut palstan ylläpitäjä, vaan ylempi taho.


    • Anonyymi

      20 vuotta sitten täällä ei ollut modeja ollenkaan, kuten ei missään muuallakaan keskustelupalstoilla. Yllätäen keskusteku oli usein tästä huolimatta melko siistiä ja enemmän asiapainotteista kuin nykyään. Silloin netistä jopa saattoi saada ihan asiallisiakin vastauksia oikeisiin ongelmiin. Toki oli silloinkin trolleja, mutta ei mitenkään ongelmaksi asti. Siihen maailman aikaan ei myöskään ollut silmille pomppivia mainoksia, eikä ilmoituksia "käytämme evästeitä diiba daaba jne. jne.". Mainokset olivat alkeellisia Gif -animaatioita ja monessa muussakin mielessä netti oli paljon mukavempi paikka kuin nykyään.

      Se oli sitä irc-gallerian, messengerin, dc++:, napsterin, winampin ja chatitien ja java pelien kulta-aikaa.

      Nykyään netti on oikeastaan aika tylsä paikka. Joka paikaan täytyy kirjautua. Hyväksyä sitä ja tätä. Jakaa yhteystieojaan, että yleensä mikään onnistuu. On maksumuureja ja sen lisäksi ihmiset ovat leirityneet kuka mihinkin palveluihin. Asiat ovat muuttuneet mobiileiksi kun ennen netti oli puhtaasti yhtä kuin yksi osa pöytätietokonetta ja sen ulkopuolella oli oma elämänsä. Nykyään taas netti on aina ja kaikkialla, eikä siitä enää oikeastaan irtaannuta kuin nukkuessa, enkä minä oikein pidä nykyisestä kehityksestä.

      Lyhyesti, ennen oli paremmin. Oli yksinkertaisempaa ja ihmisillä oli vähän muutakin kuin tiktok ja tinderi. No, mutta ajat muuttuu, Eskoseni!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe