Millä ihmeen perusteella täällä arvotaan asialliset ja asiattomat viestit, jotka saa jäädä ja mikä poistetaan? Tuntuu, että välillä ei ole mitään logiikaa tämän politiikan suhteen, kun ihan asiallisiakin kommenteja poistetaan ja vastaavasti törkyviestejä saa jäädä. Heittävätkö ne jotain arpaa siellä vai miten he ne epäasiallisuudet siellä perkaavat?
Erikoinen tapa poistella viestejä
24
291
Vastaukset
- Anonyymi
Saatiin joululahjaksi noppatorni ja ihan riippuen mitä torni meille luikauttelee ni viestit joko poistuu tai ehkä posistuu joka tapauksessa t modernaattori
- Anonyymi
Eivät halua totuuksia julki jos esim kritisoi palstaa ja sen toimintaa. Moni muu myös ihmetellyt samaa ja miksi esim se pedoa ja ätmiä jankkaava saa laukoa mitä haluaa ja haukkua kaikkia mutta auta armias jos hänen juttujaan kritisoi niin poistoon menee. Mode poistelee ja kyttäilee ip osotteita ja yllapito täällä leikkii ja trollaa koska mikään muu ei selitä omituisuuksia.
- Anonyymi
15:51
Toinen ongelma, että siisti kommentti ei ollenkaan aktivoidu.
Ehkä noilla jankuilla saadaan venytettyä ketjuja ja siten mainoksia lisää väleihin.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:51
Toinen ongelma, että siisti kommentti ei ollenkaan aktivoidu.
Ehkä noilla jankuilla saadaan venytettyä ketjuja ja siten mainoksia lisää väleihin.
VilmaNe myös jankuttaa et saa järkevät jutut kaiken sonnan alle
Oon itekin välillä ihmetellyt samaa. Multakin on joskus lähtenyt ihan harmittomia viestejä, joskus jopa sellaisia, joissa ei lukenut muuta kuin vaikka näinpä.
En tiedä, mutta jollakin / joillakin on selvästi aivan liikaa valtaa ja se on noussut päähän. Enkä usko, että tämäkään kommentti saa tähän jäädä.
- Anonyymi
Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestäni Jasu on täällä moderaattorina, joten viestiä ja palautetta voi laittaa siihen suuntaan.
Siis oikeesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mieli on väärässä. En ikinä ottas niin paskaa pestiä vastaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Jasu tuntee jonkun jolla on yhteyksiä ylemmäs tai jopa itse tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Jasu tuntee jonkun jolla on yhteyksiä ylemmäs tai jopa itse tuntee.
Jos minua tarkoitat erehdyt taaskin.
Trollipäivä?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minua tarkoitat erehdyt taaskin.
Trollipäivä?
JasuTykkäät vaan, kun susta puhutaan täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät vaan, kun susta puhutaan täällä
Riippuu asiayhteydestä. Tämmönen valehtelu minusta kyllä lähinnä vituttaa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että tämä ketju riittää palautteeksi hänelle, joka moderaattorina toimi, koska tässä useampi tyyppi ottaa kantaa asiaan?
- Anonyymi
Joskus täältä poistui enemmänkin viestejä. Ei niissä ollut mielestäni mitään vikaa tai pahaa suunnattuna. Ajattelin et automatiikka ne jostakin syystä nappasi.
Uskoisin, että täällä botti poistelee viestejä ja sen lisäksi bottiin on syötetty ns. "Hätäpoisto", jos joku kirjoittaja ilmiantaa jonkun viestin. Joku kirjoittaja taas tietää sen oikeanlaisen ilmoituksen, millä voi poistattaa minkä viestin vaan. Sillä lähtee sit asiallisetkin helposti.
- Anonyymi
Ei tuollainen "hätäpoisto" toimi täällä ollenkaan. Joitakin olen ilmiantanut, jos on ihan selvä tarve ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollainen "hätäpoisto" toimi täällä ollenkaan. Joitakin olen ilmiantanut, jos on ihan selvä tarve ollut.
Et tiedä mitkä sanat sen aktivoi...joku/jotkut taas tietää...
Mullekin tulee törkyviestejä, mitkä poistuu ennenkuin ne palstslla ehdin nähdä... joku lsittaa viestin, ilmoittaa sen ja näen sen vsin vellikellossa...osittain... ja se on tarkoituskin.Disseisback kirjoitti:
Et tiedä mitkä sanat sen aktivoi...joku/jotkut taas tietää...
Mullekin tulee törkyviestejä, mitkä poistuu ennenkuin ne palstslla ehdin nähdä... joku lsittaa viestin, ilmoittaa sen ja näen sen vsin vellikellossa...osittain... ja se on tarkoituskin.Täällä on tyyppejä, jotka ovat likipitäin kokosjan täällä...yksi tai usesmpi? Ei voi tietää? 🤷♂️
Mutta hän/ne ovat perehtyneet systeemiin. Ja käyttävät sitä omiin juttuihinsa....
Kyĺlä... joillain on aikaa käyttää noinkin. 😁
Ei ole mitään erikoista. Syy on siinä, että:
A) ei ole enää ns. ihmismodea
B) tekoäly on vedetty sivuun arjen moderoinnista
C) kommentteja poistetaan automaattisesti ilmoitusperusteisestiSamaa mieltä.. kohtaan c) tuumaan vaan, että jotkut voi olla löytäneet porsaanreijän, jolloin tekoälyä huijataan ns.
- Anonyymi
Siellä varmaan on jokin automaatti, mikä väärän sanan kohdalla poistaa viestin. Vaikka viesti kokonaisuudessaan ihan OK.
- Anonyymi
Niin ja facessa laitoin yhteen juttuun kuvan miehen peppu stringeissä. Katsoivat sisältävän seksistä materiaalia. Vastaavasti naisen peppu stringeissä sai jäädä.
Poistaja siis ei ollut palstan ylläpitäjä, vaan ylempi taho.
- Anonyymi
20 vuotta sitten täällä ei ollut modeja ollenkaan, kuten ei missään muuallakaan keskustelupalstoilla. Yllätäen keskusteku oli usein tästä huolimatta melko siistiä ja enemmän asiapainotteista kuin nykyään. Silloin netistä jopa saattoi saada ihan asiallisiakin vastauksia oikeisiin ongelmiin. Toki oli silloinkin trolleja, mutta ei mitenkään ongelmaksi asti. Siihen maailman aikaan ei myöskään ollut silmille pomppivia mainoksia, eikä ilmoituksia "käytämme evästeitä diiba daaba jne. jne.". Mainokset olivat alkeellisia Gif -animaatioita ja monessa muussakin mielessä netti oli paljon mukavempi paikka kuin nykyään.
Se oli sitä irc-gallerian, messengerin, dc++:, napsterin, winampin ja chatitien ja java pelien kulta-aikaa.
Nykyään netti on oikeastaan aika tylsä paikka. Joka paikaan täytyy kirjautua. Hyväksyä sitä ja tätä. Jakaa yhteystieojaan, että yleensä mikään onnistuu. On maksumuureja ja sen lisäksi ihmiset ovat leirityneet kuka mihinkin palveluihin. Asiat ovat muuttuneet mobiileiksi kun ennen netti oli puhtaasti yhtä kuin yksi osa pöytätietokonetta ja sen ulkopuolella oli oma elämänsä. Nykyään taas netti on aina ja kaikkialla, eikä siitä enää oikeastaan irtaannuta kuin nukkuessa, enkä minä oikein pidä nykyisestä kehityksestä.
Lyhyesti, ennen oli paremmin. Oli yksinkertaisempaa ja ihmisillä oli vähän muutakin kuin tiktok ja tinderi. No, mutta ajat muuttuu, Eskoseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964