”Vilpin tekijä älköön asuko minun huoneessani, valheen puhuja ei kestä minun silmäini edessä.”
Psalmi 101:7
VALHEEN PUHUJA EI KESTÄ JUMALAN EDESSÄ
52
311
Vastaukset
- Anonyymi
Petollisia ihmisiä en minä pidä huoneessani: ei valehteliat menesty minun tykönäni.
- Anonyymi
Den får icke bo i mitt hus, som övar svek; den som talar lögn skall ej bestå inför mina ögon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Den får icke bo i mitt hus, som övar svek; den som talar lögn skall ej bestå inför mina ögon.
He that worketh deceit shall not dwell within my house: he that telleth lies shall not tarry in my sight.
- Anonyymi
Ennen pitkää ihmisen synnit paljastuvat ja viimeistään viimeisellä tuomiolla ihminen joutuu vastaamaan synneistään.
- Anonyymi
Onko kyse makuuhuoneesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse makuuhuoneesta?
Mistäpä muustakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen pitkää ihmisen synnit paljastuvat ja viimeistään viimeisellä tuomiolla ihminen joutuu vastaamaan synneistään.
Ihanaa olla sovitettu kristitty. Vapautettu synnin ja kuoleman laista. Niin ei nyt ole mitään kadotus tuomiota niille jotka Jeesuksessa Kristuksessa pojassa messiaassa ovat amen. ( Mutta helvetin tulen lieskat nuolee niitä joilla on väärennettyjä varastettua jotka on väärentänyt kuin syyttänyt syyttömiä !!! ) Hävetkää. Hyvä myös palauttaa varastettua rahaa kuin tavaraa vaatteita huonekalut maksaa korvaus kuin autoista autorahoista kuin kodinkoneista. Tee siis parannus ja käänny pahoilta teiltäsi.
- AnonyymiUUSI
Tietämättöminä tiedoksi psalmit on vanhan liiton ajan profetiaa ja ylistysten kirjaa missä alussa lukee aina kirjoittajan nimi. Ne on ennen Jeesuksen syntymää kirjoitettu ja kuningas David profetoi niissä myös Jeesuksen herrojen herran tulevan. Kun Jeesusta kiusattiin niin saatana osasi psalmin 91 hyppää alas sillä hän antaa enkeleilleen käskyn varjella. Kuin Jeesus vastasi vanhan testamentin kirjaimen vanhassa vielä , älkää kiusaa herraa sinun JUMALAASI. Uuden liiton alku oli ristiin naulitseminen. Syytön syntisten edestä puolesta. Uuden liiton välimies Jeesus Messias Kristus kreikaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
GOD SO LOVET THE WORLD THAT HE GIVE HIS ONLY SON THAT WHO EVER BELIEVE IN HIM BE SAVED.
- AnonyymiUUSI
Lue samalla kuka kirjoitti psalmin . Lukee yleensä jo alussa . Ja minä vuonna. Ennen Kristusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vat syntiä tehneet ja Jumalan luojan kirkkautta vailla. Syntiin lankeemus . Voi kääntyä pois pahuudesta ja hävittää pahuuden teon välineet kuin lopettaa pahan kylvämisen.
- Anonyymi
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
- AnonyymiUUSI
Synnin palkka on kuolema siksi kaikkia kohtasi kuolema syntiin lankeemus tarina Adam tyhmä Eva yksinkertainen . Armolahjat joka .pelastaa on Jumalan antama Poika Jeesus joka on itse se ikuinen elämä . Hän ei enää kuole. VÄÄRÄT OPETTAJAT MYÖS TUOMITAAN.
- AnonyymiUUSI
Pojassa Jeesuksessa. Armo lahjaksi.
- Anonyymi
Juuri siksi ei kannattaisi suosia syntiä. Ei sotarikoksia eikä kansanmurhia.
- AnonyymiUUSI
Epäuskonsa synnin tähden LANKESIVAT pois armosta. Epäusko n SYNTI.
- Anonyymi
Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Sanoi hammaslääkäri.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi hammaslääkäri.
Pysyväistä paikkaa ei täällä kenkään saa.
Sanoi suutari.👞🥾👞👠👡
Jännä juttu että palstalla kyllä tehdään näitä aloituksia, joissa toistellaan sitä miten Raamattu tuomitsee valehtelun ja ne saavat uskovilta innokkaan vastaanoton. Mutta jostain syystä toiset uskovat ovat erittäin haluttomia tuomitsemaan uskonveljiensä valehtelun silloin, jos nämä ovat puolustamassa uskoa vaiheilla.
- AnonyymiUUSI
Se on VALEHTELJA JOKA KIELTÄÄ POJAN IHMISEKSI TULLEEN .
Anonyymi kirjoitti:
Se on VALEHTELJA JOKA KIELTÄÄ POJAN IHMISEKSI TULLEEN .
Eli ilmeisesti sinäkään et uskovana et pidä vääränä uskon puolesta valehtelua, kun et kerran millään lailla ottanut kantaa viestini sisältöön?
- Anonyymi
Eli jos jumala olisi, niin uskovaiset olisi kusessa,
nilkkojaan myöten - pää edellä. - Anonyymi
Se on just noin!
- AnonyymiUUSI
Valehtelijat eivät menesty. Heidän loppunsa on kadotus!
- AnonyymiUUSI
Ai jaa, sentään ymmärrät sen.😁
- AnonyymiUUSI
Kuka on valehtelija. Se joka ei usko että Jeesus on Messias Kristus Herra Jumala .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on valehtelija. Se joka ei usko että Jeesus on Messias Kristus Herra Jumala .
Kieltävätpä vielä heidän HERRANSAKIN.
- AnonyymiUUSI
Hurmoslahkoissa on valheen henki, se viskoo sielä ihmisiä lattialle selälleen ja suusta voi tulla epämääräistä molotusta.
1. Kun. 22:22
Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'
1. Kun. 22:23
Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"- AnonyymiUUSI
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - AnonyymiUUSI
Kuningasten kirjan aikana ei ollut Jeesus tullut ihmiseksi eikä muitakaan uus uskontoja. Mutta oli vanhan ajan Egypti kuin budha kuin KLEOPATRAT kuin arabia . Kuningasten kirja on siltä ajalta siellä ennen Jeesuksen syntymää. Olette jäänyt vanhaan liittoon .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Korintto on tuolla Kreikan turkin alueilla ja siellä oli alkuseurakuntia niillä jotka uskoo Jeesuksen olevan luvattu Messias. Kreikkaan syntyi seurakuntia kuin Italian myös. Turkkia ei ollut vielä. Korinttolaisille opetettiin että kokouksissa puhutaan ymmärrettävää kieltä että kaikki ymmärtäisi sen. Muu enkelien kieli ilman rakkautta olisi turhaa ja mitä kotonaan keskenään rukoilee eri kielillä silloin pitää olla myös selittävät elikkä kielen kääntäjät paikalla että muutkin ymmärtää. Monikielisesti on hyvä kun on tulkkaus. Riivaajatkin sen uskoo ja vapisee sillä on myös henkiä jotka puhuu kuin on valheen henkiä kuin vääriä profeettoja kuin noitia kuin guruja jotka puhuu omiaan. Jeesuksen puhe ei myöskään ole vanhan liiton vertauksia puhumista vaan Jeesus puhuu ihan suoraan ja häntä katsomalla löytää levon sielulle. Ei enää kieroilua eikä vertauksia vaan se on tehty jo. Sovitus.
- AnonyymiUUSI
Gurut kaataa lattialle se on kleopatrojen jumalien GURUJEN HENKI MEDITAATIO .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Valehtelija on se joka kieltää ihmiseksi syntyneen Jeesuksen pojan ja Messiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Korinttolaisille kirje on alkuseurakuntaan Kreikassa kirjoitettu . Että puhu selvällä kielellä mitä muutkin ymmärtää ja sanoa siihen amen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korinttolaisille kirje on alkuseurakuntaan Kreikassa kirjoitettu . Että puhu selvällä kielellä mitä muutkin ymmärtää ja sanoa siihen amen.
Jos kerran kiinnostaa Raamatun lauseet voi lukea samalla ne muutkin kohdat korinttolaisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran kiinnostaa Raamatun lauseet voi lukea samalla ne muutkin kohdat korinttolaisille.
Psalmien kirja ajalta ENNEN JEESUKSEN SYNTYMÄÄ.
- AnonyymiUUSI
Kuningasten kirja on ajalta ennen viideksi syntymää ja ennusti Jeesuksen tulevan edeltä. Kirja on ylistysten kirja käännettynä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuningasten kirja on ajalta ennen viideksi syntymää ja ennusti Jeesuksen tulevan edeltä. Kirja on ylistysten kirja käännettynä.
Psalmi 101 Davidin virsi ja davidilla oli profetoimisen lahja hän ennusti tulevaa Jeesusta . Ylistysten kirjassa hän ylistää. Ylistää sanan voi kääntää myös korottaa tai kurottautua korkealle kuin veisata virsiä.
- AnonyymiUUSI
Paavalihan väitti, että Jumalakin lähettää valheita ihmisten eksyttämiseksi.
2. Tess.2
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.- AnonyymiUUSI
Tarkoittikko sitten itseänsä vai sitä muuan entistä miestä?
Tunnen muuan miehen, joka kävi taivaassa ja kuuli siellä sanoja, joita ei ole lupa puhua.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - AnonyymiUUSI
2 tessalokin väestö ja siellä alkuseurakunta Jeesukseen uskovia. Totuus tarkoittaa aina JEESUSTA IHMISEKSI SYNTYNYTTÄ . JEESUS ON TOTUUS JA TIE JA ELÄMÄ. TEIDÄN TYHMYYS TULEE HYVIN ESIIN. KUN ETTE TUNNE TOTUUTTA ELI JEESUSTA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittikko sitten itseänsä vai sitä muuan entistä miestä?
Tunnen muuan miehen, joka kävi taivaassa ja kuuli siellä sanoja, joita ei ole lupa puhua.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?Jumalan totuus yleisistä näkyy ristillä , Katso millainen olet. Jumalan totuus on poika Jeesus. Minä olen tie totuus ja elämä. Totuus ristillä . Jeesus on totuus. Oletko eri mieltä ????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2 tessalokin väestö ja siellä alkuseurakunta Jeesukseen uskovia. Totuus tarkoittaa aina JEESUSTA IHMISEKSI SYNTYNYTTÄ . JEESUS ON TOTUUS JA TIE JA ELÄMÄ. TEIDÄN TYHMYYS TULEE HYVIN ESIIN. KUN ETTE TUNNE TOTUUTTA ELI JEESUSTA.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee, tärisee ja kaatuilee selälleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä Jeesuksen tuntijoita riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- AnonyymiUUSI
Joh. 8:44
Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8]
Ilm. 21:8
Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, 20:14,15]
Ilm. 21:27
Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan. [Jes. 52:1; Ilm. 3:5]- AnonyymiUUSI
Johannes 8 murhaaja. Kannattaa hiukan miettiä ketkä oli tässä ne murhaajat siihen aikaan historiassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johannes 8 murhaaja. Kannattaa hiukan miettiä ketkä oli tässä ne murhaajat siihen aikaan historiassa.
Ketkä oli murhaajia Jeesuksen suhteen. Ketkä lankesi epäuskon syntiin.
- AnonyymiUUSI
Salulus Tarsolainen oli Rooman hirmuvallan kansalainen, murhakoplan johtaja, jolla oli lupa tappaa kristittyjä ja juutalaisia, jos he olivat uhka ja suunnittelivat vallankaappausta.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'- AnonyymiUUSI
Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti samaa asiaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa.
Ap. t. 22:27
Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen". - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti samaa asiaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa.
Ap. t. 22:27
Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".Paavali kehui fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Siihen aikaa nyrkkeily on tappolaji.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762102- 431884
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1091792Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊651483Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851359- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263- 571155
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004