Nainen mitä jos muuttaisit miehen kanssa

Anonyymi-ap

yhteen ja et saisi viedä asuntoon omia tavaroitasi vaan asunto sisustettaisiin miehen maun mukaan mitä olisit asiasta mieltä

65

502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tietenkään muuttaisi asuntoon, joka ei ole minun kotini.

• Anonyymi

Olisi se teidän yhteinen koti mutta mies sisustaisi sen ja maksaisit tietysti kaikesta puolet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi se teidän yhteinen koti mutta mies sisustaisi sen ja maksaisit tietysti kaikesta puolet

Tuolla kuvauksella se ei ole kotini. Koti ei ole paikka, jossa ei saa olla kuten haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään maksa senttiäkään asioista, joita en halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään maksa senttiäkään asioista, joita en halua.

Jos yhdessä ollaan ja asutaan niin kaikki maksetaan tasan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yhdessä ollaan ja asutaan niin kaikki maksetaan tasan

Emme asu yhdessä. En muuta asuntoon, joka ei ole minun kotini. Minä myös päätän tasan itse mistä maksan ja mistä en.

• Anonyymi

Voiko tyhjänpäiväsempiä asioita enää kysellä?
      Miksi ei sitten, asuta hotellissa.

• Anonyymi

Mullekin tuli hotelli mieleen ratkaisuksi.

xLiner

• Anonyymi

Mulla on varaa olla muuttamatta tuollaiseen asuntoon. En siis muuta.

• Anonyymi

Sinkkunaiset on köyhiä ja asuvat rumissa asunnoissa kun ei ole varaa mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sinkkunainen ja asun suht hintavassa, velattomassa omistusasunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoko tämä ajatus lämpöä sinun elämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoko tämä ajatus lämpöä sinun elämään?

Toki. On erittäin mukavaa ja mieltälämmittävää, kun on oma asunto. Kadulla olisi tähän aikaan kylmä asua roska-astiassa.

• Anonyymi

Hyvä näkökulma aplta, koska monelle miehelle kuvio on juuri näin, että nainen valitsee ja sisustaa, mies maksaa vaikka mielipidettä ei edes kysytä.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan tuollaiseen kuvioon törmännyt. Miksi te huolitte tuollaisia naisia, kun muunkinlaisia on pilvin pimein?

• Anonyymi

Väliaikaisjärjestelynä ihan ok, mutta en asuisi tuossa kauaa.

• Anonyymi

Totta. Kyllä tuo väliaikaisjärjestelynä menisi. Olen mä ennenkin valmiiksi kalustetussa vuokra-asunnossa asunut. En mä tosin sellaiseen ala yhtään mitään tavaraa omilla rahoillani ostamaan. En myöskään viihtyisi tuollaisessa kovin montaa vuotta.

• Anonyymi

En muuttaisi kelvottoman äijän kanssa yhteen.

• Anonyymi

Mitä kelvotonta on miehessä joka näyttää kaapin paikan ja on mies talossa

• Anonyymi

Sama. Kelvoton ukkeli ei käy asuinkumppaniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kelvotonta on miehessä joka näyttää kaapin paikan ja on mies talossa

Kaapin paikan näyttämistä yrittävä ukkeli on naurettava surkimus, jonka paikka on äidin helmoissa.

• Anonyymi

Tuossa on yksi sana, joka jo itsessään ratkaisee vastaukseni. En SAISI viedä asuntoon jotakin. Asukoon mies yksikseen. Minä en tuohon muuttaisi.

• Anonyymi

Toki jotakin pieniä asioita voisit viedä asuntoon esimerkiksi vaatteet ja hygieniatarvikkeet loput sitten löytyy mieheltä

• Anonyymi

Kunhan olisi mm alttarille raivattu tilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jotakin pieniä asioita voisit viedä asuntoon esimerkiksi vaatteet ja hygieniatarvikkeet loput sitten löytyy mieheltä

Ei kiitos. Tuo sana rajasi jo täysin ulos sen mahdollisuuden, että ikinä muuttaisin tuohon asuntoon.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä muuttaisin tuollaiseen asuntoon?

• Anonyymi

Siksi kun kyseessä elämäsi rakkaus ja nyt on hyvä tilaisuus joustaa parisuhteessa ja antaa miehen olka pomo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun kyseessä elämäsi rakkaus ja nyt on hyvä tilaisuus joustaa parisuhteessa ja antaa miehen olka pomo

Et vastannut siihen miksi muuttaisin tuohon. En minä tarvitse tuohon yhteistä asuntoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut siihen miksi muuttaisin tuohon. En minä tarvitse tuohon yhteistä asuntoa.

Ja jos miehelle on noin kovin tärkeää, että hän saa juuri tietynlaiset tavarat, niin en minä siihen tielle tunge.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ota riesakseen miestä, joka haluaa leikkiä jotain pomoa mihin hommaan hänestä ei millään tavalla ole saati että parisuhteessa pitäisi mitään pomoja ollakaan 😂

• Anonyymi

Tuskin kukaan mies tuotakaan haluaa en sitä sano jos olis rahaa paljon niin kun muuttaa yhteen niin kumpikin luopuu sinkku ajan kamoistaan ja yhdessä ostaisivat yhteiset mööpelit ja tavarat ja jos ei rahaa niin kummaltakin puolet ja puolet tavaroista ja kummalla paremmat ja uudemmat niin ne ja ylimääräiset roskiin tai varastoon vara jutuiksi

• Anonyymi

En suostuisi tuohonkaan. Tyhjää rahanhukka ja kulutusta. Mulla on jo laadukkaita ja hyväkuntoisia tavaroita, eli en todellakaan heittäisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suostuisi tuohonkaan. Tyhjää rahanhukka ja kulutusta. Mulla on jo laadukkaita ja hyväkuntoisia tavaroita, eli en todellakaan heittäisi pois.

Kyllä jotain on pakko joudut sinäkin päättämään mitä miehen tavaroita otetaan ja mistä luovutaan ja samoin toisin päin no joo ikävää jos kummallakin esim uusi hyvä sohva mut yksi vaan mahtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotain on pakko joudut sinäkin päättämään mitä miehen tavaroita otetaan ja mistä luovutaan ja samoin toisin päin no joo ikävää jos kummallakin esim uusi hyvä sohva mut yksi vaan mahtuu

En minä yhdessä muuttaisi niin pieneen luukkuun, että se minun tavaroistani liian täyteen tulisi. Miksi helvetissä mä muuttaisin yhdessä jonkun kanssa nykyistä asuntoani pienempään kämppään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä yhdessä muuttaisi niin pieneen luukkuun, että se minun tavaroistani liian täyteen tulisi. Miksi helvetissä mä muuttaisin yhdessä jonkun kanssa nykyistä asuntoani pienempään kämppään?

Niinpä. Miksi pitäisi muuttaa hyvästä asunnosta huonompaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutatte yhteiseen yhdessä hankkimaanne kotiin ja tarviiko se kaksioo eli kaksihuonetta ja keittiö parvekkeella isompi olla kun kahdestaan asutte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutatte yhteiseen yhdessä hankkimaanne kotiin ja tarviiko se kaksioo eli kaksihuonetta ja keittiö parvekkeella isompi olla kun kahdestaan asutte

En minä muuta huonompaan asuntoon kuin minulla nyt jo on. Sehän nyt olisi idiotismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä muuta huonompaan asuntoon kuin minulla nyt jo on. Sehän nyt olisi idiotismia.

Eli siis se asunto on riittävän iso, että tavarani mahtuvat sinne, tai sinne eivät muuta tavarani, enkä minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis se asunto on riittävän iso, että tavarani mahtuvat sinne, tai sinne eivät muuta tavarani, enkä minä.

No te ette muuta yhteen ette koskaan oletteko edes sopivat toisillenne ehkä mies lähtee etsimään sitä neiti oikeaa eli onko teistä koskaan tullutkaan pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No te ette muuta yhteen ette koskaan oletteko edes sopivat toisillenne ehkä mies lähtee etsimään sitä neiti oikeaa eli onko teistä koskaan tullutkaan pari

No emme taatusti olekaan yhteensopivat, jos mies haluaa asua kaksin jossain postimerkin kokoisessa yksiössä. Onnea vaan etsintään, että löytää jonkun tuollaista sillipurkkielämää haluavan.

• Anonyymi

Ehkä omasta elinpiirissä ei helposti luovu, joten muutto toisen luo olisi todella vaikea päätös.
      Mutta, eihän ihmissuhde voi sisustamista olla.
      Useinhan nainen päsmäröi tässä.
      Voi ollakin, että mies vetäytyy liian usein osallistumisesta, paitsi kun tarvitaan toteuttajaa, avustajaa.
      Mutta miksei miehellä ole pesänrakennuskykyä.
      Onko tässä eri asioita vastakkain.
      Vilma
      Mikä miehenkin tilanne olisi. Onko eka kerta, kun saa toteuttaa itseään.
      Mutta muutto tarkoittaa muutakin.

• Anonyymi

Eikö yhteen muutto tarkoita kumpikin luopuu omasta asunnostaan ja yhdessä hankkivat yhteisen asunnon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö yhteen muutto tarkoita kumpikin luopuu omasta asunnostaan ja yhdessä hankkivat yhteisen asunnon

~sivusta hyökin tähän...

Ei välttämättä tarkoita että etsitään
        ihan uusi paikka vaikka muuttaisi yhteen.
        Joskus voi olla toisella jo valmiiksi hyvä asunto johon toinen tavaroineen muuttaa.
        Ja silloin siitä paikasta vasta tulee koti.

• Anonyymi

Mitä tuo pomottaminen tarkoittaa?

• Anonyymi

Voin sanoa, etten muuttaisi yhteen enää kenenkään kanssa. Kahden eri miehen kanssa asumiskokemusta yhdessä, eiköhän se riitä.

Mieluiten asuisin yksin eläinten kanssa. Lapseni toki on aina tervetulleet. Mutten oikein meinaa jaksaa kumppaniakaan aina samassa talossa. On niin erilaiset tavat monessa kohtaa tehdä asiat, että kuormittaa joskus ihan liikaa.

Jasu

• Anonyymi

Täytyy nyt lisätä vielä, että tällä ajatusmaailmalla mikä mulla nyt vallitsee ja olotila, en näe itseäni enää kenenkään kumppanina kymmenen vuoden päästä. Ehken enää ole parisuhteessakaan. Jopa todennäköistä.

Luulen, että olen kypsä kaikkeen sellaiseen ja suhteet jää kaveruudeksi ilman pariutumista ja mitään siihen päinkään liittyvää. Tunne on niin vahva tästä, etten usko sen muuksi muuttuvan. Kun en kaipaa romanttisia juttuja, en seksiä, en kylkikyljessä nysväämistä. Kaikki se tuntuu pikemminkin rasittavalta, niin...

Jasu

• Anonyymi

En ikinä muuttaisi miehen kanssa yhteen.

Jonkun kivan monitoimimummelin kanssa voisin asiaa ajatellakin.

xLiner

• En usko, että sellaista päivää enää tulee, että muuttaisin miehen kanssa yhteen. Kiinnostaa enemmän sellainen friends with benefits -tyyppinen ratkaisu tai sellainen, jossa molemmilla on omat kodit. Ei aikuisten ihmisten tarvitse asua saman katon alla ja pysyy suhdekin tuoreempana.

• Anonyymi

8:10
        Vähän samoin.
        Sanotaan, että vannomatta paras.
        Kokemukseni eivät vaikuta tähän vaan se todellinen itsenäisyys, missä nyt elää.
        Sitten miettii sellaistakin, että kun ikääntyy ja tulee vaivoja, niin ei miestä voi velvoittaa hoitamaan tai päinvastoin, ei minusta ole hoitsuksi.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän samoin.
        Sitten miettii sellaistakin, että kun ikääntyy ja tulee vaivoja, niin ei miestä voi velvoittaa hoitamaan tai päinvastoin, ei minusta ole hoitsuksi.
        Vilma

Nojuu, itsekin mietin noita vaivojakin, sairauksia ja miten vanhemmiten tahti hiipuu. En kanssa välttämättä halua olla toiselle mikään riippakivi, etenkään kun olen sairaanakin mennyt itsenäisesti aina eteenpäin. Ei se sopisi luonnolleni olla toisen hoidettavana. Ehkä tässä kohtaa se ylpeys sitten näkyy, itsenäisyydessä ja sen pitämisessä. Olen itsenäinen parisuhteessakin, en toisen vietävä tai passattava.

Mutta vanhemmiten näitä miettii jo niinkin, ettei halua kuormittaa toista.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän samoin.
        Vilma

Niinpä, ei koskaan saa sanoa ei koskaan, mutta samoin ajattelen kuin sinäkin.

• Anonyymi

Minäkään miehenä en enää kodin leikkimiseen sitoudu. Omat tavat ja tottumukset ovat jo niin vahvoja etten ala niistä poisoppimaan.

Siispä tapailusuhde etuuksilla kiinnostaa.

• Anonyymi

No mikä ettei.

• Anonyymi

Kuinka moneen asiaan käykään vastaukseksi tämä 8:54 heitetty?
        Vilma

• Anonyymi

Kyllä miehellä täytyy olla sen verran hienotunteisuutta et tajuaa ja antaa naisen sisustaa kodin mieleisekseen. Aika huono alku yhteisasumiselle jos nainen ei viihdy asunnossa alun alkaenkaan.

• Anonyymi

Tää kuulostaa "välikselle" muuten mutta
        tuolla on pisteitä...

• En muuttaisi, jos koko asunto sisustettaisiin vain miehen mielen mukaan. Yhteinen asunto sisustetaan yhdessä tai jollei toiselle ole niin merkitystä, voi toinen ottaa isomman roolin asunnon sinustamisessa.

Koti on merkityksellinen paikka ja sisustuksen täytyy olla itselle mieleinen, jotta kotona on hyvä olla. En voisi asua kodissa, joka olisi täynnä tavaraa tai muutoin kauhea tyylien ja värien sekamelska eli jos miehen ja minun sisustusmaku eroaisivat täysin toisistaan, niin ehkei yhteenmuutto olisi hyvä idea.

• Anonyymi

En muuttaisi.

- Sheena

• Anonyymi

Mikä nyt on kun kiukuttelet?

En voisi mitenkään muuttaa paikkaan
      johon en saisi joitain omia juttuja mukaan.
      Vaikka kuinka olisi kyse siitä suuresta paljon puhutusta Aidosta Rakkaudesta,
      ja siitä yhdestä ainoasta oikeasta ihmisestä.

Tosin tuollein ei kävisikään jos olisi se oikea...

Sit tuohon kahteen sohvaan tarraan...
      Oikean kanssa tehtäisiin yhdessä päätös,
      mahdollisesti tehtäisiin järjestelyt niin että molemmat sohvat mahtuvat tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Ei niitä molempia pieneen asuntoon kannata tunkea. Tietysti pitää löytää se harmonia molempia eniten miellyttävästä yhdistelmästä. Vain silloin voitte siirtyä siihen suuntaan mitä on olla yhdessä. Se vaatii kompromisseja molemmilta.

Kannattaa molempien kuunnella toinen toistaan herkällä korvalla. Vai oliko heti alkuun tarkoitus valmistella eroa? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä molempia pieneen asuntoon kannata tunkea. Tietysti pitää löytää se harmonia molempia eniten miellyttävästä yhdistelmästä. Vain silloin voitte siirtyä siihen suuntaan mitä on olla yhdessä. Se vaatii kompromisseja molemmilta.

Kannattaa molempien kuunnella toinen toistaan herkällä korvalla. Vai oliko heti alkuun tarkoitus valmistella eroa? :)

Joskus oikeesti kannattaa...
        tehdä joitain asioita mitkä tuntuu järjettömille aluksi vaikka sitten tunkea kaksi sohvaa johki.

Jos alkaa liikaa järkeilemään ja suunnittelemaan saatta hyvin pian huomata että ei enää olekaan yhtään mitään jäljellä siitä mitä oli kun alkoi se järkeily. Että kannattiko se järkeily silloin?

Ja edelleen tohon sohva hommaan...
        Tuskin moni muuttaa yhdessä yksiöön,
        ja kaksioon mahtuu kyllä kaksi sohvaa hyvin.
        Piste.

Nyt en kyllä yhtään ymmärrä mistä sä tuon
        eroon valmistelun repäisit tohon???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus oikeesti kannattaa...
        tehdä joitain asioita mitkä tuntuu järjettömille aluksi vaikka sitten tunkea kaksi sohvaa johki.

Jos alkaa liikaa järkeilemään ja suunnittelemaan saatta hyvin pian huomata että ei enää olekaan yhtään mitään jäljellä siitä mitä oli kun alkoi se järkeily. Että kannattiko se järkeily silloin?

Ja edelleen tohon sohva hommaan...
        Piste.

Nyt en kyllä yhtään ymmärrä mistä sä tuon
        eroon valmistelun repäisit tohon???

"Ja edelleen tohon sohva hommaan...
        Piste."

Samaa mäkin tossa väjän ylempänä pohdiskelin, että miksi kaksin muka muutetaan pienempään asuntoon. Tietenkin, jos muutetaan johonkin paljon kalliimmalle paikkakunnalle, niin okei. Noin yleisesti kuitenkin voi todeta, että harvemmin sitä nyt kaksin muutetaan pienempään kuin missä on yksinään asunut.

• Anonyymi

Ehkä katsoisin kiinnostuneena aikani.
      Mutta esimerkiksi vinoon aseteltu sohva aiheuttaa migreenin samoin hirveä epäjärjestys; kalsareita siellä, sukkaa täällä ja tuolla, college jossain, sänky pelaamatta ja peite mykkyrällä (hmmm. miksi?), kylppärin pönttö ei ole harjaa nähnytkään jne.
      Pyykkäröintiä odottava läjä.
      Siis lopultahan se vaikuttaa, m i t e n mies asustelee.
      Siisteysasteen tulee olla hyvä.
      Vilma

• Anonyymi

Hyvä Vilma, siisteysaste on tärkeä. En menisi miehen luo edes kylään, jos siellä olisi kaikki vähän niin ja näin.

- Sheena

• Anonyymi

Ilman vaatteita, tietsikkaa, puhelinta ja hammasharjaa? Vetäköön hanttuun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe