Missä vaiheessa huomasit sen, että olet rakastanut täysin vääränlaista ihmistä?
Itse huomaisn siinä vaiheessa kun vuosien jälkeen kolmannen tai neljännen pahan paikan jälkeen elämässäni sen, että en merkinnyt hänelle mitään. Lopulta käy näin aina, huomasin hengailevani itekseni mun surujeni kanssa. Ämmä ilmestyi kuvioihin aina sen jälkeen, kun meikällä oli kaikki ok ja oli taas se tyyppi joka nauratti kaikkia naisia. Silloin kun meikällä oli vähän hankalampi hetki, otti ämmä saman tien etäisyyttä. Mitä minun mitäisi ajatella ämmästä, jota ei kiinnosta mikään muu kuin rusinat pullasta? En minä tiedä. Kyllä minulla niitä rusinoita aika pitkäksi aikaa riitti. Ei vaan ole enää. Ja vaikka olisikin, olen pahoillani, minulta et enää niitä saa. Kasvata omas.
En tiedä. Muutaman kerran meni läpi, mutta nyt sanoisin, että fuck her! I don't need this shit anymore...
Mun pitäisi varmaan tähänkin laittaa linkki omaan musaan, mutta en laita. Laitan ihan jotain muuta... :)
https://www.youtube.com/watch?v=ud-IqTk7sRU
Tyhmä kysymys todennäköisesti
69
894
Vastaukset
- Anonyymi
Mut ehkä mä oonkin vaan misogyyni. Se selittää kaiken... :)
- Anonyymi
Narsisti ennen kaikkea.
- Anonyymi
Jotenkin hassua. Yleensä besserwisserointiä löytyy jaettavaksi koko maailmalle, mut nyt ei näyttäisi löytyvän edes minulle.. :D
- Anonyymi
Satuitko sitten sivussa loukkaamaan jotain toista? ]:
- Anonyymi
Minusta on aika hienoa että vastaus minua askarruttavaan kysymykseen löytyi lopulta aika nopeasti Minä loukkasin jotain toista ja olen myös narsisti.
Mitä vittua minun pitäisi ajatella teistä? Varmaan sitä, että kaikki muut hyviä ja minä narsisti... :D
Kiitti vitusti... :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on aika hienoa että vastaus minua askarruttavaan kysymykseen löytyi lopulta aika nopeasti Minä loukkasin jotain toista ja olen myös narsisti.
Mitä vittua minun pitäisi ajatella teistä? Varmaan sitä, että kaikki muut hyviä ja minä narsisti... :D
Kiitti vitusti... :DEn mä sellaista väittänyt!
Vai väitinkö?
Hä ❤
Ps Tossa on aikas monesti sana "minua"..
- Anonyymi
Hyvä! Nyt vaan rakastat sitten toisenlaista, niin elämä on ihanaa.
- Anonyymi
Niin ja marinoit ihan herran rauhassa niitä armoitettuja rusinoitasi :)
Sivusta
- Anonyymi
Kun alkoi valehtelemaan ihan pienistä asioista ja kuvitteli että en tiedä, tai huomaa niitä.
Taitaa olla iäisyyskysymyksiä noi....
Parempi kun ei odota keltään yhtään mitään.Mu5tasydän kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä, koska vain tällä tavalla voi yllättyä positiivisesti.
Joo. Rakastunut ihminen saattaa kuvitella toisesta liikoja. Syy ei ehkä ole rusinoita poimivasta juonittelijasta vaan dopamiinin aiheuttamasta aivopierusta omassa päässä. :oD
Disseisback kirjoitti:
Joo. Rakastunut ihminen saattaa kuvitella toisesta liikoja. Syy ei ehkä ole rusinoita poimivasta juonittelijasta vaan dopamiinin aiheuttamasta aivopierusta omassa päässä. :oD
Todellakin aivopierusta.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Aika kivasti sanottu sinulta jälleen kerran. Jalat maassa, mutta pää taivaassa :o)
Anonyymi kirjoitti:
Aika kivasti sanottu sinulta jälleen kerran. Jalat maassa, mutta pää taivaassa :o)
Niin pitäis olla, mutta itse ainakin kun kerran jos toisenkin sai tuntea kerrankin jotain upeaa, niin överiksihän ne tuppas menemään. Jalat irtos maasta. :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin pitäis olla, mutta itse ainakin kun kerran jos toisenkin sai tuntea kerrankin jotain upeaa, niin överiksihän ne tuppas menemään. Jalat irtos maasta. :oD
No voi🤭 no eihän sille siis mitään voi, mutta toivottavaa olisi 😂
Anonyymi kirjoitti:
No voi🤭 no eihän sille siis mitään voi, mutta toivottavaa olisi 😂
Joo, kaikkea sitä oppii. :o)
- Anonyymi
Klo 2:11
Jokin paha tunnemyrsky? Sinua on petosteltu? Jätettiinkö sinut?
Olisi itsetutkiskelun paikka. Paitsi voidaan mekin tutkiskella niitä ja antaa vedenpitäviä neuvoja kuten aina.
Sitten tulee sormen heristelijöitä.
Vilma
Tuota mistä kerroit, sanotaan elämäksi ja epäonnistuneiksi valinnoiksi.
Joku sanoisi, että huonoja investointeja tunteisiin.
Älä katkeroidu.
Valinnoista kiinni.
Älä masennu, kyllä eräs tapaus itselle kolahti kantapäille ja kiukutti. Elämä on. - Anonyymi
En tiedä olisinko rakastanut vääränlaisia ihmisiä. Tuntuvat kyllä oikeilta vaikka ero olisi tullutkin. Ihmissuhteissa kun on monenlaisia tunteita, antamista ja myös saamista.
Ei kaikki ole ollut sen "toisen vikaa".
Helpompaa olisi vaikka hybridiautosta sanoa olisiko rakastunut väärään autoon?
Jos 150 000 kilometrin jälkeen tulisi 14 000 euron korjauslasku auton ollessa arvoltaan enää 20 000 euroa. Voisi kai sanoa olleensa rakastunut väärään autoon:)
"Blogissa luetellaan myös muita enemmän ja vähemmän vastaavia totaalituhoja, joiden korjaushinnat hipoivat pilviä: Mercedes-Benz W205, Volkswagen GTE, Porsche Panamera, Kia Optima ja Toyota Prius.
Yhteistä kaikille tapauksille on ollut reilusti alle 200 000 kilometrin ajomäärä ja pitkälti toiselle kymmenelletuhannelle nouseva korjauskustannus.
”Autot ovat periaatteessa roskaa 150 000 km:n kohdalla”, EV Clinic lataa kyseisistä töpselihybrideistä."- Anonyymi
Joo, vääriin autoihin olen aina rakastunut 😂 Sellaisiin, joihin ei ole varaa tai joita ei ylety ajamaan kunnolla. Ovat vain komeita katsella.
- Sheena
- Anonyymi
Siinä kohtaa olen aina huomannut, kun tarvisin tukea ja ymmärrystä toinen pakenee ja välttelee. Se on mulle punainen vaate mikä saa äkkiä irtaantumaan toisesta, hylkääminen pahimmalla hetkellä. Se loukkaa pahiten kun mikään, ehkä siksi että mä itse ajattelen ettei toista saa jättää yksin juuri silloin, kun eniten sinua tarvii.
Rakkaus on sitä ettei hylkää vaikka on autettava ja oltava tukena. Mulle se on merkki kun hylätään, ettei musta oikeasti välitetä.
Jasu- Anonyymi
Eikä siinä mitään. Selviän läpi yksinkin, mutta kyllä se toisesta kaiken oleellisen kertoo, kun pötkii pakoon silloin kun pitäisi jäädä.
Tulee tunne, että suksi vaikka vittuun sitten. Turha tuoda mitään muutakaan tarjolle enää. Niin se sitten kuolee se tunne pikkuhiljaa ja käsitys toisen epäsopivuudesta valkenee.
Jasu
- Anonyymi
Tämä on tärkeä kysymys. Meidän ihmisten on hyvä ymmärtää, millaisessa seurassa tulemme parhaiten nähdyksi ja rakastetuksi omana itsenämme. Kuka lukee sieluamme puhtaasti ja oikein. Kenen kanssa on turvallista olla oma itsensä. Ellei koe tulevansa rakastetuksi, on väärässä suhteessa. Jos saa vain tuntea rakkautta mutta ei saa sitä osakseen, jää tyhjyys. Ehkäpä puhutkin siitä oman kokemuksesi kautta, ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa, kun tuli vastaan "serkkutyttö" kainalossa.
Mun syy tietty ja tuli niskaan @Junkmailin kaltaista roskaa. Tappouhkauksia myös.
https://www.youtube.com/watch?v=TWxKQOnD1XI- Anonyymi
Tuo 'serkkutyttö' -selitys on varmaan tietynlaisten miesten vakio.
Kantapäille kolahdus tapahtui 'serkkutytön' voisi sanoa ansiosta.
Johan tippuivat vaaleanpunaiset lasit. Lyhyeksi jäi.
Soitti tosin kymmenen vuoden päästä. Löytänyt ilmeisesti vanhan kalenteriin tai joutunut ulkoruokintaan.
Valheita viljelevä. Ei jatkoon.
Vilma
Onkohan miehillä kokemusta serkkupojista tai ottoveljistä?
- Anonyymi
Kaksi maksaa kimmolla yksi mummu
- Anonyymi
Matti on mummolassa
- Anonyymi
Arviolta puoli tuntia sen jälkeen, kun olin maistraatissa sanonut "Tahdon".
- Anonyymi
Rusinat. Ne todellakin on hyviä. Pullassa ja kakussa ja jopa simassa. Myös muut kuivatut hedelmät. Italialaisilla on pullaversio, jossa on kaikenlaisia hedelmiä. Parhautta on se. Rusinaisuutta on se. Ja elämä. Toisinaan. Useimmiten ei rusinoita näy. Ei maistu makea elämä.
- Anonyymi
Se italialainen on Panettone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se italialainen on Panettone
13:02
Ei kauhean hyvää, mielestäni.
Vilma
Perusvika on, että mitään oikeanlaisia ei ole olemassakaan. Ne ovat lyhytaikaisia subjektiivisia kuvitelmia, jotka kirjallisuus, elokuvat ja muu kuvitelmateollisuus uskottelee olevan normaalia.
- Anonyymi
Eipä niin. Todellakin tuota kuvitelmateollisuutta tuutattu tv:stä tulemaan. Pari viikkoa eteenpäin niin eipä ole enää muistoakaan.
- Anonyymi
Mitä, pitäisikö tässä olla psykologi :) Aikas hyvä NINs.
Olet aika suloinen tuollaisena <3:)
Tälleen vähän vanhempanakaan ei osaa aina arvata, onko toinen bambino vai gigolo. Onko nainen sen vahvempi? Joskus sen sisäisen prinsessan kruunu tahtoo nyrjähtää pahasti vinoon nutturalla.
Ja mistä sen muuten kukaan tietää, että toisella menee tosi heikosti? Se voi olla kaikkein vähiten näkyvä asia.
https://youtu.be/4rgOfFGmY3Q - Anonyymi
Rakkaus 💓
Huomaan heti rakastuneeni ihmiseen, jonka kanssa en aloittaisi parisuhdetta. Ts. rakkaus ja rakastaminen on eri asia kuin rakkaus ja rakastaminen parisuhteessa 🤷♀️
- Sheena- Anonyymi
Tuollainen voi olla pelkkää voimakasta lihan himoa, koskee hyvää pihviä ja myös naisia:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen voi olla pelkkää voimakasta lihan himoa, koskee hyvää pihviä ja myös naisia:)
AVVoi olla, mutta ei minulla. Palava intohimo on sitten ihan erikseen.
- Sheena
- Anonyymi
Kolme vuotta sitten huomsin ja meni se kolme vuotta että uskoin todeksi. Oli sellanen pien koijari vaan yhden romaanin sanoilla. Lähdin viisi kertaa ja neljä kertaa sai pyydetyksi takaisin. Niin monesti uskoin että muuttuu. On sitä vaan aika typerä.
- Anonyymi
Tilanteesi kuulostaa hankalalta, toisaalta parempi myöhään kuin..
- Anonyymi
Tää ei voi olla totta. Soitti ja pyysi takaisin. En mene mutta yöunet meni. Voi per**na.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa, kun tajusin, että juoppo ei muutu. Se vain makaa. Koko elämä menee sohvalla.
Päivät töissä, illat sohvalla. Lomat ja viikonloput sohvalla. - Anonyymi
En ole ikinä rakastanut tai rakastunut
väärään ❤
https://youtu.be/PV8CEY4LF_0?si=9duuBi30jYOORDJs
https://youtu.be/IEhlEd3LIws?si=8Tfm_sLcFPaZoom4
Ei mulla mitään sanottavaa enää ole ❤- Anonyymi
Hei, vaikka sulla ei mitään sanottavaa enää, niin itse rakastan noita molempia kappaleita.
Arvaan, että tuntuu pahalta.. miten ihmeessä tuossa päässyt käymään noin. Vähän tässä on sanaton. - Anonyymi
Muista kuitenkin että sulla on ystäviä palstalla, vaikka ne ei ihan kaikkeen pystykään.
https://youtu.be/Dlgft97ubdI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, vaikka sulla ei mitään sanottavaa enää, niin itse rakastan noita molempia kappaleita.
Arvaan, että tuntuu pahalta.. miten ihmeessä tuossa päässyt käymään noin. Vähän tässä on sanaton.https://youtu.be/HAPqTD7S5Fw?si=XTQsFFnGCTNRMZYN
Sanaton kyllä myös oon, jostain syystä :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/HAPqTD7S5Fw?si=XTQsFFnGCTNRMZYN
Sanaton kyllä myös oon, jostain syystä :(Huomenta :) Ihan himmeetä. En kyllä osaa sanoa enää mitään minäkään. Enemmän kuin ymmälläni olen
Huomasin sen viimeistään siinä vaiheessa, kun ilta toisensa jälkeen itkin yksin kodinhoitohuoneessa pyykkejä viikatessani sen jälkeen, kun toinen oli jollain tavalla osoittanut, ettei minulla ole merkitystä. Olisi pitänyt siinä vaiheessa itse ymmärtää tehdä ratkaisevat siirrot, mutta olen luonnostani liian naiivi ja halusin yrittää viimeiseen asti korjata tilannetta, koska siihen olin sitoutunut.
- Anonyymi
Toisaalta on hyvä katsoa loppuun ettei jää miettimään olisiko sitten välit korjaantuneet. Minä katsoin loppuun asti ja toivoin asioiden selvitystä. Sitä ei tullut vaan valheet jatkuivat.
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta on hyvä katsoa loppuun ettei jää miettimään olisiko sitten välit korjaantuneet. Minä katsoin loppuun asti ja toivoin asioiden selvitystä. Sitä ei tullut vaan valheet jatkuivat.
Tuo on totta. Liian hätäisiä ratkaisuja ei kannata tehdä etenkään, jos on lapsia. Silti omassa tilanteessani olisi pitänyt ymmärtää aiemmin. En tosin tiedä olisiko se mitään varsinaisesti muuttanut eikä sitä tietenkään näin jälkikäteen enää kannata miettiä. Asiat menivät, kuten menivät.
Ikävä, kun olet joutunut kokemaan valheellisuutta.
- Anonyymi
En ajattele noin. En ole koskaan rakastanut vääränlaista miestä. Voi olla, että olen joutunut kokemaan ikäviä tekoja, mutta niissä on aina ollut taustalla paljon erilaisia tekijöitä eikä pelkästään se, että toinen olisi vääränlainen.
- Anonyymi
Hei!
mitä olet ollut puuhailassa? :)
Tämän aloituksen ja sitä edeltäneen vastauksesi välissä oli jännä ristiriita. Nin ettäs kuinka sen tarkoititkaan? On tuollaistakin kohdalle osunut, on osunut sitäkin, että hyppää suhteeseen vaikka tietää alusta lähtien, että se ei tule kestämään. Ja sitten on muunlaisia suhteita.
- Anonyymi
Voisiko hyvä ystävyys riittää?
- Anonyymi
Voisin viitata toiseen ketjuun, kun keskusteltiin uuden uljaan menneisyydestä.
Ei ne omat tuntosarvet aina pelistä tai ne tunnekuohussa haluaa neutralouda.
Vilma- Anonyymi
Saisiko saman toisin sanottuna? Kun ei edes tiedä mihin ketjuista viitataan.
- Anonyymi
Paha sanoa, kun et kerro lainkaan millainen olet niinä hankalina hetkinäsi. Hän saattaa joko nyppiä rusinat pullasta tai antaa sulle uuden tilaisuuden toisensa jälkeen. Pitäisi tietää vähän enemmän, että voisi sanoa tarkemmin.
- Anonyymi
Ai niin ja siihen alun kysymykseen. En mä ole koskaan rakastanut vääränlaista ihmistä. Se, että suhde ei toimi, ei aina tee kummastakaan vääränlaista.
- Anonyymi
l.Tämä on niitä aloituksia, joita toivoisin olleen tekemättä. Mut vittu, tuli tehtyä. Mitäpä tästä enää purnaamaan.
Näköjään asia koskenut muitakin, kun kovasti siitä keskusteltu.
Ei tää ole tärkeää. Asianosaiselle kerroin jo yli vuosi sitten siitä, että tiedän mitä hän on. Siitäkin huolimatta että hän ei tiedä. Ja sekin siitä. Fuck her!
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! :)
https://www.youtube.com/watch?v=c4mym0EFKM8- Anonyymi
Hei haloo. Teit itse aloituksen. Oliko pakko tehdä aloitusta tai edes vastata?
Niinhän ne on suuri osa ihimistä. Oliko SUURIKIN yllätys :\ - Anonyymi
Onko kukaan teistä muuten katsonut Equalizerit?
Loistavaa shittiä! Suosittelen. Denzel on Kurgo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne on suuri osa ihimistä. Oliko SUURIKIN yllätys :\Hri Haloo ja huomenta
https://youtu.be/KK4fW67Q9nQ?si=qZLCUlXTWGolwZ-g - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne on suuri osa ihimistä. Oliko SUURIKIN yllätys :\Niin tein, mutta tee muut piditte sitä esillä enemmän kuin minä.
Mutta joo. FU!
Kai tämä tästä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_mo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan teistä muuten katsonut Equalizerit?
Loistavaa shittiä! Suosittelen. Denzel on Kurgo!Kuule sinulle suosittelen tunkemaan ne kaikki mustat tuhomasi sydämmet peppuus. Kyllä on nähty mihin pystyt. Ihan pimeimpään et pysty.. Järkkyä et näin vastailen sun senssien puolesta. Mutta andaitset kyllä niin jotain, vattua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sinulle suosittelen tunkemaan ne kaikki mustat tuhomasi sydämmet peppuus. Kyllä on nähty mihin pystyt. Ihan pimeimpään et pysty.. Järkkyä et näin vastailen sun senssien puolesta. Mutta andaitset kyllä niin jotain, vattua!
Sori kirjoitusvirheet :) vähän kiihdyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sinulle suosittelen tunkemaan ne kaikki mustat tuhomasi sydämmet peppuus. Kyllä on nähty mihin pystyt. Ihan pimeimpään et pysty.. Järkkyä et näin vastailen sun senssien puolesta. Mutta andaitset kyllä niin jotain, vattua!
Mitä vanhemmaksi tulen, sen paremmin ymmärrän Schopenhaueria, Nietzschea, Bukowskia... Ihmisen on hyvä olla yksin... :)
Hyvää yötä ja Uutta Vuotta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tein, mutta tee muut piditte sitä esillä enemmän kuin minä.
Mutta joo. FU!
Kai tämä tästä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_moHyvää yötä vattuvei.Sinä edes tänne pääse.
Kiulkuile siellä missä oletkin .
https://youtu.be/HyHNuVaZJ-k - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä vattuvei.Sinä edes tänne pääse.
Kiulkuile siellä missä oletkin .
https://youtu.be/HyHNuVaZJ-kEi ole paikka mihin edes pyrkisin.
Minusta ihmiset on alhaisia. No good.
Vihaan vähän, mutta kolmea asiaa elämässä vihaan. Vihaan, alhaisuutta, epäoikeudenmukaisuutta ja tekopyhyyttä, Järjestyksellä ei niin väliä. Pahinta on se, että lähes kaikki ihmiset syyllistyy niihin...
https://www.youtube.com/watch?v=jZ0xxHOzmzI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paikka mihin edes pyrkisin.
Vihaan vähän, mutta kolmea asiaa elämässä vihaan. Vihaan, alhaisuutta, epäoikeudenmukaisuutta ja tekopyhyyttä, Järjestyksellä ei niin väliä. Pahinta on se, että lähes kaikki ihmiset syyllistyy niihin...
https://www.youtube.com/watch?v=jZ0xxHOzmzIVai niin. Aika isoja sanoja. Etenkin jos vapisee kädet jo limupullosta, niin maan pinnalle ja heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paikka mihin edes pyrkisin.
https://www.youtube.com/watch?v=jZ0xxHOzmzIIhanko oikeasti? Vähän epäilyttää kyllä
https://youtu.be/H5v3kku4y6Q?feature=shared
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964