En ollut vielä ikänä pessyt vanhoja papereita niin saan heittää ne roskiin.
En kyllä ala uutta silppuria sen takia ostamaan, että saisin TUHOTA papereita joissa on tietoja jotka eivät kuulu ulkopuolisille.
En minä niin kiltti sentään ole, että TUHOAN KÄRÄJÄ OIKEUDEN PÄÄTÖKSIÄ.
Nuo minä ajattelin laittaa järjestykseen ja ottaa kuvat sekä lähettää vaikka IFOLORILLE niin minä saan ne laitettua ne KIRJAKSI ja mahtuu pienempään tilaan.
Lapset tapelkoon tulevassa keskenään ja siinä on heille perintönä KÄRÄJÖINTIÄ!
He kyllä pärjäävät, kun pysyvät yhdessä ja sanovat: Tämä on meidän jättämä perintö meille ja kyllä meilläkin on OIKEUKSIA.
Olen kyllä pessyt yhtä sun toista elämäni aikana.
Anonyymi-ap
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pesen vehkeet joka päivä. Muuten alkaa haista.
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Kannattais joulun jälkeen se piparikin pestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897