Pitäis lukea Lapin Käräjäoikeus niin minusta tuossa lukee Lapin Kähäläoikeus vaikka miten tuon paperin luen.
Kyllä siellä on kunnon KÄHÄLÄÄJÄT kyllä olleet asialla ja en minä sitä kyllä KIISTÄ, mutta ei se oikeuta kuitenkaan laittamaan LAPIN KÄRÄJÄOIKEUDEN nimeä LAPIN KÄHÄLÄOIKEUDEKSI jossa on vaadittu minua vielä KUNNIOITTAAN HEITÄ.
Minä ilmoitin, että " En tule käräjille, koska minä koen että tuo on KUNNIANLOUKKAUS Sodankylän kuntalaisia kohtaan ja en minä tulisi vaikka käräjät olisivat Inarissa, koska se on kunnianloukkaus saamelaisia kohtaan. SAKÄ:n tiloissa EI KÄSITELLÄ MEIDÄN SUOMALAISTEN KÄRÄJIÄ vaan minä kyllä heitä KUNNIOTAN ja en puutu SAAMELAISTEN ASIOIHIN JA HE EIVÄT PUUTU MYÖSKÄÄN MINUN ASIOIHIN.
Minä olen vaatinut omat käräjätilat Ivaloon niin ei tarvi SAKÄ:n kanssa taistella tulevassa KUNNIOISTA.
Näköjään olen saanut tahtoni läpi, koska LAPIN KÄHÄLÄOIKEUS viittaa siihen, että OLEN SAANUT KUNNIAA ja tehnyt jotain sentään SAAMELAISTEN asioiden edistämisen hyväksi.
Minä saan OIKEUSTURVASTA pyytää korvauksia, koska minä olen toiminut oikeuden mukaisesti eli ei minua voi tuomita KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA.
Minä olen toiminut niin, kuin kuuluu.
Minä jos pääsen määrään niin laitan SEMMOSET sakot FACEBOOKIN ja muiden some kanavien käräjöinneistä, että TUNTUU JA MOLEMMAT OSAPUOLET SAAVAT.
MINÄ ANNAN VIELÄ TYÖMÄÄRÄYKSEN NIIN EI TARVI EDES KUVITELLA, että SAKKOJA EI TARVI MAKSAA.
VANKILAAN EI TARVI EDES KUVITELLA PÄÄSEVÄNSÄ JOS MINÄ PÄÄSEN MÄÄRÄÄMÄÄN!
Minä en ole muuttamassa mihinkään, koska tuohan on oikea UNELMA TYÖ PÄÄSTÄ IVALOSSA MÄÄRÄMÄÄN.
Moni ihan varmasti tykkää ja sanoo, että: Minä en ainakaan halua olla käräjillä, kun tuo määrää.
Kukahan tuon siirtokirjaa on oikein kirjoittanut.
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on vielä allekirjoittanut tuon ja kyllä tuollaiset paperit pitää lukea joissa on RAHASTA KYSE.
Vakuutus yhtiö voi sanoa VAKUUTUKSET IRTI, KOSKA tuo on todistettavasti myös huolimattomattomuutta ja sehän vaikuttaa vakuutus yhtiö maineeseen.
Saan ainakin asunnon, auton, työpaikan ja velat maksettua REHELLISESTI TYÖLLÄ.
Saan vielä tehdä TULEVAISUUDESSA TYÖTÄ jolla saan vaikuttaa YHTEISKUNTAAN.
Manifestointi näköjään kannattaa, mutta en ole muuta vuosiin manifestoinut kuin töitä.
Luin vanhan tekemäni ennustuksen jossa luki, että RIKKAUKSIA tulee jos RAKKAUS EI PUUTU MINUN TÖIHIN JA MINÄ EN PUUTU HÄNEN TÖIHIN.
Ei onneksi ole TAISTELEVAT VIRTASET, mutta VIINAMÄKELÄISET eli kansankielellä JUOPOT TAPPELEE KESKENÄÄN.
Käräjille kyllä Viinamäki on oikein hyvä nimi, mutta joku himoaa tuota sukunimeä.
Minä en nähnyt enään aikoihin unta jossa vedin vanhat kuluneet MAIHARIT jalkaan.
Heitin roskiin sen UNELMA KARTAN johon olin liimannut kuvia jotka oli minun unelma elämää.
Siinä oli kuva jossa oli 2 maiharit ja minä löysin tekstin jossa luki " Mökki lämpenee"
Ei siellä lapsia ollut ja minä sanoin autosta jonka olin laittanut siihen, että: En löytänyt muuta auton kuvaa, kuin BEMARIN PASKAN.
Minä olin laittanut myös harrastuksen ja minä olin laittanut joogan jossa ROIKUTAAN LIINOISSA ja voi kävellä vaikka pitkin seiniä.
Minähän ostin oven väliin laitettavan tangon ja aloin näyttämään lapsille temppuja joita olin lapsena tehnyt.
Olin kyllä nuorempi tuolloin ja ehdin sentään kerran roikkumaan ja sanoin: Äitipä näyttää miten tässä ollaan ja tehdään temppuja.
Äiti näytti ja ukki kuunteli olohuoneessa.
Kuulu rytinä ja ukki huusi olohuoneesta, että: Mitä tapahtuu?
Minä huusin takasin, että: Mie tulin tämän helvetin tangon kanssa alas.
Lapset huusi: Äitin piti näyttää meille temppu, mutta se kyllä rikko tuon ja ei se pysy enään paikallaan.
Tuon jälkeen oli aina, kun minä sanoin lapsille: Äitipä näyttää miten näyttää temppuja...
Lopulta oltiin tilanteessa, että äiti laittoi Facebookiin päivityksiä " Äiti lentää läpi seinän"
Äiti kyllä kynti monesti pitkin lattiaa, mutta meillä oli sentään lasten kanssa hauskaa koska MEILLÄ EI OLLUT ISÄÄ HUUTAMASSA.
Isä jos olis ollut niin hän olisi sanonut, että: Te hajotatte koko talon ja ei teitä voi jättää kotia keskenään.
Minun kaikki kodit on samanlaisia, koska minä olen aina ollut sellainen että pitää mahtua lasten kanssa leikkimään vaikka hippasta.
Ei he ole koskaan loukanneet itseään kotona eikä he ole hajottaneet, kun yhden Tabletin jonka toinen pudotti kädestä mutta minä sanoin: Älä vittu valehtele, koska minä näin että tönäsit.
Puhtaat lattiat niin sukat luisti niin vanhin luisteli toisen päälle niin minä näin, että 100€ meni siinä.
Minä vain sanoin, että: Onneksi ei ollut sentään kalliimpi, mutta UUTTA ETTE SAA!
Minun puhelimesta hajosi kuulokkeen kohdalta näyttö, kun puhelin oli väärin päin. Minä sanoin mielessäni " 700€" ja minä olin just nukahtanut.
Minä heräsin, kun ensin pamahti ja sen jälkeen alko itku. Laastarilla korjasin ja minä ostin käytetyn samanlaisen ja siitä hajottavat sen mihin piuha laitettiin. Minä otin lasten 50 euron puhelimen ja joku hermostu, kun mulla oli niin hieno SAMSUNG joka piti vähän väliä buutata.
Minä sain häneltä IPHONEN ja kyllä sekin toimii vielä, mutta siitä on akku loppunut.
Alunperin piti maksaa, mutta hän alkoi tappelemaan. Hän pisti kaverinsa soittamaan ja minä sanoin, että: Joo minä voin hoitaa sinun kanssa tuon puhelimen.
Oli sormea viemässä ja minä en suostunut antamaan pikku tilliä vaan minä voin antaa peukolan koska siitä saa sentään rahaa, mutta pikku rillillä ei kyllä tienaa mitään.
Tuli uusi tappelu, koska hänen kaverinsa kanssa pysty sentään flirttailemaan ja juttelemaan pehmeitä, mutta hänen kanssa ei voinut puhua mistään. Meidän yhteinen kaveri huusi takana, että: Anna se puhelin mulle, koska on minun nainen. Minä sanoin, että: En varmasti ole, koska hän lainas mulle porakonetta ja seuraavana päivänä väitti, että minä olen varastanut sen.
Minä ilmoitin, että konees on roskiksen vieressä ja kannattaa hakea pois ennen, kuin roska-auto tulee, koska minä en ala sinun ROMUJA vahtimaan enkä säilyttämään kotonani.
Minä sain SOSSULTA lausunnon jossa luki, että " Tämä nainen kyllä osaa miehet pistää pihalle ja siitä ei ole epäilystäkään." Lausunto piti antaa lapsen asioihin.
Minä vain sanoin, että: Minulla on ongelma, että vedän puoleeni LÄHEISRIIPPUVAISIA miehiä joilla on NARISTISIA piirteitä.
Huonon itsetunnon omaavat miehet kyllä lähtivät.
Yksi kaveri aina välillä kysy, että: Kuka vitun hullu sun luona nyt oli käymässä?
Minä vastasin, että: Ei siitä kyllä mitään seksuaalista iloa ollut, mutta sain sentään hienon kahvin sekä teen keitto pisteen niin ei tarvi aina keittiöön asti kävellä.
Seksin takia en kyllä Facebookiin edes mene, koska ei sieltä saa kun REMPPA apua ja ei mulla ole edes kämppää mitä rempata.
En minä kyllä täällä ala remonttia tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808