Joten lopettakaa se ja väite, etten kelpaisi kellekään naiselle! Te ette sitä päätä ettekä tiedä asiasta mitään! Ette ole mitään Jumalia, muistakaa se!
Minua loukkaa se, että minua haukutaan ätmiksi
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Muita kun ei voi muuttaa, joten ainoa vaihtoehto on se että lopetat itse loukkaantumasta.
- Anonyymi
No niin juuri.
- Anonyymi
Ainakin kaikki tärkeimmät ätmipiirteet sulla on.
- Anonyymi
Miten kun minä en ole nähnyt tällä palstalla ketään kutsuttavan ätmiksi tai tarkemmin ATM. alemman tason mieheksi. Kaikki tässä ollaan samanlaisia pulliaisia, yksinäisyyttämme kirjoittelemassa joutavia tai vähemmän joutavia. Et ole yhtään meitä huonompi tai parempi. Usko pois. Kyllä sä sakkiimme hyvin sovit.
- Anonyymi
Suomessa on huomattavasti enemmän alemman tason naisia kuin miehiä.
- Anonyymi
Olet itserakas huomion kerjääjä.
Harvinainen ja rasittava.
Yritä kasvaa aikuiseksi.- Anonyymi
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Hyvä ja tehokas trolli on aloittaja. Sinäkin haksahdit. Ellet sitten ole aloittaja itse.
Ja olenko minäkin? - Anonyymi
Yritän kyllä.
- Anonyymi
Drop dead rumilus
- Anonyymi
10 vuotta olet hokenut tuota ätmiä. Kukaan muu ei ole sinua ätmitellyt. Tuo trollausviesti rupeaa olemaan jo aika helvetin rasittava.
Tämä on viimeinen viesti tähän asiaan ja toivon, ettei enää muutkaan reagoi trollaukseen. Trollatkoon looserit keskenänsä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964